- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
zeker stoep en fietspadenNederlandse infrastructuur en wegen zijn aanzienlijk beter dan in Duitsland.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker stoep en fietspadenNederlandse infrastructuur en wegen zijn aanzienlijk beter dan in Duitsland.
Weet er alles van, vandaar mijn opmerking eerderNederland heeft letterlijk de beste hoofdwegen ter wereld. Het enige wat platter is dan Nederland zelf zijn onze wegen.
Sterker nog, van alle landen die niet een grote stad zijn (Honkong/Singapore) heeft Nederland gewoon de beste infrastructuur ter wereld.
Duitsland maken ze hun wegen uit grote platen waardoor je elke 30 meter een hobbel hebt op de snelweg, verschrikkelijk irritant.
Basic fit heeft inderdaad de slechtste belichting die je kunt bedenken.Garage verlichting is hetzelfde als gym verlichting
In welk opzicht en waar laat je dat doen?
Excuus ik had je eerdere opmerking gemist, ik dacht dat je sarcastisch was over de fietspaden.
No shit sherlock. Het is gewoon een reactie om aan te tonen hoe belachelijk veel dat isPer week lijkt me nogal veel en per jaar is zelfs een brommer meer?
Duitse fietspaden en stoepen zijn bagger vergeleken met Nederland. Veel wegen worden vernieuwt, maar dat gaat niet zo snel. Zelfs delen van 15-20j geleden moet nu weer opnieuw.Excuus ik had je eerdere opmerking gemist, ik dacht dat je sarcastisch was over de fietspaden.
Sierlijsten van de ramen, grill etc. Alles wat Chrome kleur heeft wordt dan zwart.
Nederland heeft letterlijk de beste hoofdwegen ter wereld. Het enige wat platter is dan Nederland zelf zijn onze wegen.
Sterker nog, van alle landen die niet een grote stad zijn (Honkong/Singapore) heeft Nederland gewoon de beste infrastructuur ter wereld.
Duitsland maken ze hun wegen uit grote platen waardoor je elke 30 meter een hobbel hebt op de snelweg, verschrikkelijk irritant.
Alleen het parkeren in bijv. Amsterdam begint toch wel heel lastig te worden af en toe.
In het centrum waar vroeger altijd ruimte was voor parkeerplek hebben ze nu overal plantenbakken geplaatst, puur auto pesten. Als ze dat in elke linkse stad gaan toepassen is het toch wel een smet op de infrastructuur.
Amsterdam is ook heel bewust auto's aan het weren door bvb parkeerplekken te verwijderen. Wat jij zegt is dus eigenlijk een teken dat het beleid succesvol is.
Ik vind dat soms zelf ook wel kut, maar ik denk dat je je vooral moet afvragen waarom je in hemelsnaam je auto in het centrum wilt parkeren? Het centrum van een stad in gaan met de auto is sowieso iets wat ik alleen zou doen als er geen andere optie is. Auto's nemen ook gewoon te veel ruimte in beslag, dus dat je die niet in het stadscentrum kwijt kan is heel logisch. Het valt me nog mee dat je uberhaupt nog het centrum van Amsterdam in kan met de auto, sommige staden is dat nieteens een optie en dat gaat ook prima.
Haarlem heeft bijvoorbeeld een deels autovrij centrum, maar is enorm goed te bereiken met het OV of de fiets. En het centrum is mede daardoor ook veel fijner dan Amsterdam.
In grote steden zijn auto's gewoon niet efficient genoeg, dus gaat de focus steeds meer naar tweewielers of het OV, je auto kan je prima aan de rand van de stad kwijt.
Precies, ik pak zelf de scooter of fiets als ik naar het centrum van Haarlem ga. Heb er jaren gewerkt en het was letterlijk naar 5 minuten meer fietsen dan met de auto.Bij uitgaan in de autovrije zone van Haarlem ga ik `gewoon` op de motor. Mag deze vaak voor een restaurant, of winkel ernaast, neerzetten.
Amsterdam is ook heel bewust auto's aan het weren door bvb parkeerplekken te verwijderen. Wat jij zegt is dus eigenlijk een teken dat het beleid succesvol is.
Ik vind dat soms zelf ook wel kut, maar ik denk dat je je vooral moet afvragen waarom je in hemelsnaam je auto in het centrum wilt parkeren? Het centrum van een stad in gaan met de auto is sowieso iets wat ik alleen zou doen als er geen andere optie is. Auto's nemen ook gewoon te veel ruimte in beslag, dus dat je die niet in het stadscentrum kwijt kan is heel logisch. Het valt me nog mee dat je uberhaupt nog het centrum van Amsterdam in kan met de auto, sommige staden is dat nieteens een optie en dat gaat ook prima.
Haarlem heeft bijvoorbeeld een deels autovrij centrum, maar is enorm goed te bereiken met het OV of de fiets. En het centrum is mede daardoor ook veel fijner dan Amsterdam.
In grote steden zijn auto's gewoon niet efficient genoeg, dus gaat de focus steeds meer naar tweewielers of het OV, je auto kan je prima aan de rand van de stad kwijt.
In Amsterdam parkeren is voor mij puur werk gerelateerd. Het komt wereldvreemd over als je stelt waarom je in hemelsnaam in het centrum zou moeten parkeren.
Ook niemand is even mobiel, fijn dat ouderen toch nog ergens kunnen komen tot laat met hun eigen auto. Waarom iets succesvol noemen, het is geen masterplan om verkeer te minderen. Je haalt gewoon parkeerplaatsen weg, logisch dat je minder auto's hebt. Sluit de wegen helemaal af, is het nóg succesvoller.
Als niemand meer het centrum in kan met een auto, kan een loodgieter, koerier, horecazaak en noem het maar op dan ook niet. Dan is er niks meer in Amsterdam te doen. Er moet ook gewerkt kunnen worden.
Alles moet bevoorraad worden, vooral in het centrum moeten bestelauto's kunnen parkeren anders heb je geen stad meer waar alles 24/7 gebeurd.