- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee man
Goed voor het milieu joh. Jij was toch zo’n klimaat gekkie
Waarom? Ik rijd onder 235/35/19 en worden specifiek op maat voor de auto gemaaktKoop ze niet te groot, als je band de 30/35 serie gaat worden is de comfort echt dramatisch.
Thug lvl en street credit gaat wel skyhigh omhoog met 35/30/25 serie bandjes 👏
Platte bandjes hebben minder vering en rijd gewoon wat stugger.Waarom? Ik rijd onder 235/35/19 en worden specifiek op maat voor de auto gemaakt
Of zijn veringssysteem is daarop aangepast, minder stugPlatte bandjes hebben minder vering en rijd gewoon wat stugger.
Wat is er asymmetric aan die banden?De Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 banden zijn een aanrader. 😏
Wel tons of street cred.Dit is dus een grote kutzooi als daily driver, voelt alles op het wegdek….
![]()
Dat wel idd 👏
Je bloedkop
En waarschijnlijk ben je er op een circuit ook niet sneller mee dan iets hogere banden.Dit is dus een grote kutzooi als daily driver, voelt alles op het wegdek….
![]()
Op de straat gelden andere regels.En waarschijnlijk ben je er op een circuit ook niet sneller mee dan iets hogere banden.
Voor de velgen van mijn motors gebruik ik WD40 dat ik dan wegveeg met een lapje.Wat gebruiken jullie om velgen schoon te maken/houden? Ik word echt helemaal gek omdat ze elke keer zo snel smerig worden. Niet goed voor mijn autisme.
Momenteel deze twee:Wat gebruiken jullie om velgen schoon te maken/houden? Ik word echt helemaal gek omdat ze elke keer zo snel smerig worden. Niet goed voor mijn autisme.
Snap nog steeds nietDit is dus een grote kutzooi als daily driver, voelt alles op het wegdek….
![]()
Eens je boven de 18 inch velgen gaat verlies je aan comfort.