MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Als je bandjes zo plat zijn heb echt totaal geen vering en voel je elke kauwgom aan het wegdek.

Zolang je nog wat jonger bent maakt dat niet zoveel uit, maar als je zon zeikwijf hebt die haar mascara niet kan opdoen in de auto doordat alles trilt doe je dat de volgende keer niet meer.

295 35 22 heb ik op me eigen auto, een grote kutzooi

Hoezo dan, onbetrouwbaar? Zat vandaag nog op MP te kijken ernaar
Onderhoudskosten, afschrijving, verz kosten, 1 op 8, niet geschikt voor stadsverkeer/ parkeergarages, kunt nergens normaal voor de dag komen

Als je alles uitrekent kan je beter een renault clio leasen, nergens geen fl**ker om geven aangezien het lease is en met het verschil 2/3x pj met de fam naar turkije op vakantie gaan

Onderhoudskosten, afschrijving, verz kosten, 1 op 8, niet geschikt voor stadsverkeer/ parkeergarages, kunt nergens normaal voor de dag komen

Als je alles uitrekent kan je beter een renault clio leasen, nergens geen fl**ker om geven aangezien het lease is en met het verschil 2/3x pj met de fam naar turkije op vakantie gaan

Oke je vindt de kosten te hoog, maar ben je verder tevreden over de betrouwbaarheid?

Als je bandjes zo plat zijn heb echt totaal geen vering en voel je elke kauwgom aan het wegdek.

Zolang je nog wat jonger bent maakt dat niet zoveel uit, maar als je zon zeikwijf hebt die haar mascara niet kan opdoen in de auto doordat alles trilt doe je dat de volgende keer niet meer.
Ik had met mijn vorige aftermarket velgen wel trillingsproblemen ervaart, ik dacht vanwege de onjuiste centeerringen of andere reden. Maar deze velgen kosten 3500,- en worden ook op maat gemaakt specifiek voor de auto. Maar comfort is voor mij wel belangrijk ja. Ik zie ook hoop mensen rijden met OZ Racing
2F8EB6FE-6FF9-4AD8-A803-A787E1EE291A.jpeg

Ik had met mijn vorige aftermarket velgen wel trillingsproblemen ervaart, ik dacht vanwege de onjuiste centeerringen of andere reden. Maar deze velgen kosten 3500,- en worden ook op maat gemaakt specifiek voor de auto. Maar comfort is voor mij wel belangrijk ja. Ik zie ook hoop mensen rijden met OZ Racing
2F8EB6FE-6FF9-4AD8-A803-A787E1EE291A.jpeg
Alles komt goed, velgen zien er wel heel bruut uit 👏

Volgens mij kun je dan beter op zoek naar wat anders dan nieuwe banden? :roflol:

Eens je boven de 18 inch velgen gaat verlies je aan comfort.

Ben zelf van 17 naar 18(225-40-r18)gegaan en dat voelt ook wel als de 'max'. Auto heeft door de ophanging al veel gevoel van de weg, met deze wielen helemaal.

Maar staat wel leuk en grip voor days met Pirelli PZero PZ4.

Origineel

IMG_20200329_002841_613.jpg

Nieuw (wel Alfa wielen maar van GT 3.0V6 blackline variant)
IMG_20210502_213947_231.jpg

Vind het orgineel beter passen bij je auto eigenlijk.

Mannen een korte vraag. Er is een kleintje op komst en overweeg mijn Audi a3 hatchback om te ruilen voor wat groters.

Nu een vraag aan de mensen die al een kleintje hebben; zouden jullie eerder voor een station gaan (zoals een Audi a4 avant) of een SUV (t-roc/tiguan) en waarom? Wat is jullie ervaring.

• Heart
Waarderingen: AK
Mannen een korte vraag. Er is een kleintje op komst en overweeg mijn Audi a3 hatchback om te ruilen voor wat groters.

Nu een vraag aan de mensen die al een kleintje hebben; zouden jullie eerder voor een station gaan (zoals een Audi a4 avant) of een SUV (t-roc/tiguan) en waarom? Wat is jullie ervaring.
Gefeliciteerd man, SUV aangezien je voor elke trip 489191 tassen moet meenemen en de kinderwagen 😜

heb zelf net een BMW 3 serie touring gekocht ivm meer ruimte voor de kleine.

SUVs moet je voor een echte grote gaan, of anders is het gewoon formaat hatchback op stelten en ben je dus niks beter af dan je A3 nu qua ruimte. Daarbij opgeteld dat het kutter op de weg ligt en de aerodynamica heeft van een baksteen en dus verbruik veel hoger uitkomt.

Gefeliciteerd man, SUV aangezien je voor elke trip 489191 tassen moet meenemen en de kinderwagen 😜
Thank bro, vrouwtje wilt ook liever een SUV vanwege hoge instap, alleen wil ik nog een beetje leuk kunnen rijden, dus vandaag ren Audi a4 avant bijv.

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven