Mwah, ik heb nu 235/60 r18, 19 of 20 inch moet ook nog wel comfortabel kunnen.Eens je boven de 18 inch velgen gaat verlies je aan comfort.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwah, ik heb nu 235/60 r18, 19 of 20 inch moet ook nog wel comfortabel kunnen.Eens je boven de 18 inch velgen gaat verlies je aan comfort.

Als je bandjes zo plat zijn heb echt totaal geen vering en voel je elke kauwgom aan het wegdek.
295 35 22 heb ik op me eigen auto, een grote kutzooi
Qua ruimte is het de ultieme familie auto, maar daar is alles mee gezegd.
Qua ruimte is het de ultieme familie auto, maar daar is alles mee gezegd.
Zodra die eruit kan dan gaat ie weg 🙋♀️
Onderhoudskosten, afschrijving, verz kosten, 1 op 8, niet geschikt voor stadsverkeer/ parkeergarages, kunt nergens normaal voor de dag komenHoezo dan, onbetrouwbaar? Zat vandaag nog op MP te kijken ernaar
Onderhoudskosten, afschrijving, verz kosten, 1 op 8, niet geschikt voor stadsverkeer/ parkeergarages, kunt nergens normaal voor de dag komen
Als je alles uitrekent kan je beter een renault clio leasen, nergens geen fl**ker om geven aangezien het lease is en met het verschil 2/3x pj met de fam naar turkije op vakantie gaan
Ik had met mijn vorige aftermarket velgen wel trillingsproblemen ervaart, ik dacht vanwege de onjuiste centeerringen of andere reden. Maar deze velgen kosten 3500,- en worden ook op maat gemaakt specifiek voor de auto. Maar comfort is voor mij wel belangrijk ja. Ik zie ook hoop mensen rijden met OZ RacingAls je bandjes zo plat zijn heb echt totaal geen vering en voel je elke kauwgom aan het wegdek.
Zolang je nog wat jonger bent maakt dat niet zoveel uit, maar als je zon zeikwijf hebt die haar mascara niet kan opdoen in de auto doordat alles trilt doe je dat de volgende keer niet meer.
Vooralsnog wel, maar je kunt zomaar een pech hebben en een probleem auto kopen waardoor jij anders denkt over betrouwbaarheidOke je vindt de kosten te hoog, maar ben je verder tevreden over de betrouwbaarheid?
Alles komt goed, velgen zien er wel heel bruut uit 👏Ik had met mijn vorige aftermarket velgen wel trillingsproblemen ervaart, ik dacht vanwege de onjuiste centeerringen of andere reden. Maar deze velgen kosten 3500,- en worden ook op maat gemaakt specifiek voor de auto. Maar comfort is voor mij wel belangrijk ja. Ik zie ook hoop mensen rijden met OZ Racing
![]()
Als je bandjes zo plat zijn heb echt totaal geen vering en voel je elke kauwgom aan het wegdek.
Zolang je nog wat jonger bent maakt dat niet zoveel uit, maar als je zon zeikwijf hebt die haar mascara niet kan opdoen in de auto doordat alles trilt doe je dat de volgende keer niet meer.

Garantie is wel verlopen na bijna 10 jaar 🫠Volgens mij kun je dan beter op zoek naar wat anders dan nieuwe banden?![]()
Eens je boven de 18 inch velgen gaat verlies je aan comfort.
Vind het orgineel beter passen bij je auto eigenlijk.
Gefeliciteerd man, SUV aangezien je voor elke trip 489191 tassen moet meenemen en de kinderwagen 😜Mannen een korte vraag. Er is een kleintje op komst en overweeg mijn Audi a3 hatchback om te ruilen voor wat groters.
Nu een vraag aan de mensen die al een kleintje hebben; zouden jullie eerder voor een station gaan (zoals een Audi a4 avant) of een SUV (t-roc/tiguan) en waarom? Wat is jullie ervaring.
heb zelf net een BMW 3 serie touring gekocht ivm meer ruimte voor de kleine.Mannen een korte vraag. Er is een kleintje op komst en overweeg mijn Audi a3 hatchback om te ruilen voor wat groters.
Nu een vraag aan de mensen die al een kleintje hebben; zouden jullie eerder voor een station gaan (zoals een Audi a4 avant) of een SUV (t-roc/tiguan) en waarom? Wat is jullie ervaring.
Thank bro, vrouwtje wilt ook liever een SUV vanwege hoge instap, alleen wil ik nog een beetje leuk kunnen rijden, dus vandaag ren Audi a4 avant bijv.Gefeliciteerd man, SUV aangezien je voor elke trip 489191 tassen moet meenemen en de kinderwagen 😜