XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Hij heeft misschien wat minder aanzien dan een ML/X3/X5, maar voor het geld is er bijna geen SUV met meer bagageruimte te vinden dan een LR Discovery Sport.

Ja alle opties staan open. Serano, santa fé, LR, ben er nog lang niet over uit. Ook nog niet over de prijsklasse, mijn hoofd gaat altijd duizend kanten op...hoe langer ik zoek des te duurder ze elke keer worden :emo:

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.265
Saab niet wegdoen :(

Audi Q5 is een mooie auto

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.270
Leuk kontje had die audi 80's. Mooi rond. A8 in begintijd ook. Gloriejaren van de Ingolstadters

Die is al een tijd geleden verkocht. Liep wel heel lekker moet ik zeggen. Wedstrijdje op snelweg met drie vrienden (s4 met stage 2, clk, tesla s) alleen de s4 en ik bleven over, maar ik reed de s4 niet voorbij.
Ook een optie
Aan de kleine kant denk ik

Het moet iig een v6 zijn met leren bekleding en een benzinemotor.

@Steks maatje van mij rijdt in een LR 4, die is idd gigantisch.

Ik moet het even laten bezinken en tot de juiste beslissing komen.

Op het moment neig ik naar de x3, vooral vanwege het prijskaartje
BMW X3 3.0i 230PK Automaat | M-Sport | Leder | Panorama dak
€ 10.950,00
Dat hout als interieur mag pas als je 50+ bent, ziet er niet uit.
Voor de rest is een x3 of x5 wel optimaal qua ruimte, vooral als je een tweede exemplaar aan het fabriceren bent en straks nog meer rommel mee moet nemen naar monkey town

Dat hout als interieur mag pas als je 50+ bent, ziet er niet uit.
Voor de rest is een x3 of x5 wel optimaal qua ruimte, vooral als je een tweede exemplaar aan het fabriceren bent en straks nog meer rommel mee moet nemen naar monkey town
Auto mag pas als je 70+ bent, maar ik ga er toch eentje kopen binnenkort.

Ik zoek juist een grote auto voor de ruimte (gezin/hond) een goede caravantrekker, er moet een jetski in passen en voor de veiligheid van mijn gezin. Dat je dan meer gaat betalen heb ik er dan wel voor over, ik ga mijn zoon niet in een clio stoppen met deurpanelen van karton. Heb zo'n clio al eens totall loss gereden door een mini tikje.
Denk overigens niet dat het een ml gaat worden, neig nu meer naar x3/x5. Maar blijf het een dikke bak vinden.
Cayenne / XC90 / Touareg / Q7?

Overigens vind ik jou wel het type voor zon foute ordinaire mercedes sl uit de jaren 90, beste is ook een cabrio aangezien je een bos met haar nog hebt
Dan ben ik die bos ook weer zo kwijt als ik zo de gemiddelde bestuurder zie.

• Haha
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven