Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Op het moment neig ik naar de x3, vooral vanwege het prijskaartje
BMW X3 3.0i 230PK Automaat | M-Sport | Leder | Panorama dak
€ 10.950,00

Mijn opa had deze, niet mooi imo maar wel prima auto. Ging 2/3x per jaar naar Italie en terug, daar is zoiets wel erg lekker voor.
Je kan alleen wel echt enorme kosten maken op de automaat.

Vind 11k ook bijzonder veel voor een 16 jaar oude 3 serie op stelten waar je rustig ook 2k per jaar aan kan versleutelen als je pech hebt.

De reden dat wij voor onze LR hebben gekozen is deels de verschuifbare achterbank. Veel auto’s die je als 7-zitter kan kopen hebben dat ook als 5-zitter. Met de bank in voorste positie en een autostoel organizer aan de voorstoel heeft mijn dochter van 6 (1.25m) in een kinderstoel nog net genoeg beenruimte om comfortabel te zitten. Ik heb daardoor 25cm meer laadlengte en op papier een kofferbak van meer dan 800l.

Op het moment neig ik naar de x3, vooral vanwege het prijskaartje
BMW X3 3.0i 230PK Automaat | M-Sport | Leder | Panorama dak
€ 10.950,00
Q5 is buiten je prijsklasse, maar is in dezelfde klasse van grootte als een X3.
X3 model van 2006 is zelfs nog kleiner 😉

Q5 is buiten je prijsklasse, maar is in dezelfde klasse van grootte als een X3.
X3 model van 2006 is zelfs nog kleiner 😉

Om eerlijk te zijn was ik juist naar modellen aan het kijken tot max 28k. Vandaar dat die x3 er zo bij mij uitspringt. Ik weet dat ik over twee jaar ook een tweede woning ga kopen en er moet nog een caravan achter. Dus ik denk dat ik er verstandig aan doe om minder uit geven.

Ik vind een Mercedes GLK mooier ogen dan dat model X3.

Misschien ook eens nadenken over een Amerikaanse SUv als een Ford Edge.

Dodge Nitro.

Suzuki Grand Vitara

Jeep Grand Cherokee

Laatst bewerkt:
GLK is nog kleiner…🤣

Wordt steeds kleiner ipv ruimer

Ik vind een Mercedes GLK mooier ogen dan dat model X3.

Misschien ook eens nadenken over een Amerikaanse SUv als een Ford Edge.

Dodge Nitro.

Suzuki Grand Vitara

Jeep Grand Cherokee

Jeep en die Nitro zijn echte problemcars.

Voor kwaliteit, waardevast en iets bijzonders kom je toch bij zoiets uit. Ziet er ook nog leuk uit met een Caravan er achter.

En
Black Box
Daarnaast komt er in elke nieuwe auto straks een zogenaamde 'Black Box', bekend van de vliegtuigen. Deze 'doos' slaat gegevens op wanneer een voertuig betrokken raakt bij een ongeluk en speelt die info door naar de politie. En hoewel deze informatie 'geanonimiseerd' wordt opgeslagen in een 'gesloten systeem', is het nog onduidelijk waar al deze data in de toekomst voor gebruikt kan en mag worden.

Kan er zo uit geprogrammeerd worden. Zal pas gaan werken als er consequenties aan hangen als je hem niet gebruikt

Wel een slechte ontwikkeling…

Kan er zo uit geprogrammeerd worden. Zal pas gaan werken als er consequenties aan hangen als je hem niet gebruikt

Er zijn verzekeringsmaatschappijen die hun premie daarop baseren, dacht oa de anwb

Het is straks comfortabeler om met het ov te reizen dan in je eigen auto :emo:

Jeep en die Nitro zijn echte problemcars.

Voor kwaliteit, waardevast en iets bijzonders kom je toch bij zoiets uit. Ziet er ook nog leuk uit met een Caravan er achter.
Dan toch liever een Jeep Wrangler.

Qua tijd maakt het geen moer uit gezien de drukte op de wegen, maar het idee alleen al dat er wordt meegekeken hoe je rijdt.
De reden is vast het redden van levens, wie is daar nou tegen. ;)

Terug
Naar boven