Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Voor de twee keer per jaar dat het vriest of sneeuwt in de Lage Landen vind ik zo'n winterset enorme geldverspilling. :emo:
Weet niet wat er van waar is maar heb wel eens gehoord dat 't een risico is met de verzekering? Dus als je door sneeuw of ijs en zomerbanden je auto aan poep rijdt dat je verzekering moeilijk kan doen?

Voor de twee keer per jaar dat het vriest of sneeuwt in de Lage Landen vind ik zo'n winterset enorme geldverspilling. :emo:
Grotendeels ben ik met je eens hoor, maar inderdaad naar Duitsland/Oostenrijk wordt direct een probleem zonder winterset, daarbij is een echte zomerset wel zwaar ongeschikt voor lage temperaturen, dus niet over uberhaupt sneeuw of ijs gesproken

Het ligt er ook aan hoe noodzakelijk je je moet kunnen verplaatsen en wat voor zomerband je wilt hebben.

Weet niet wat er van waar is maar heb wel eens gehoord dat 't een risico is met de verzekering? Dus als je door sneeuw of ijs en zomerbanden je auto aan poep rijdt dat je verzekering moeilijk kan doen?
Geen idee, maar in de volgende landen zijn winterbanden verplicht:

Duitsland, Andorra, Oostenrijk, Bosnië-Herzegovina, Estland, Finland, Frankrijk (bepaalde departementen), IJsland, Letland, Litouwen, Luxemburg, Montenegro, Noorwegen, Tsjechië, Rusland, Servië, Slowakije, Slovenië & Zwitserland

Als toerist kunnen ze je hartstikke beboeten. :angstig:

Laatst bewerkt:
Hoe heet zo’n auto

994ED95A-D2D3-4359-A4DC-2DEF13946CF6.png

Nieuwe Golf R35 ipv 32 met Oettinger dakspoiler

En toch vind ik zo'n foute oude e klasse 350 nog steeds een dikke bak, ik krijg steeds meer met oudere modellen ipv die drie cilindertjes met led verlichting en tablets

Met zo’n smart kan je wel ergens je auto proppen met parkeren in Amsterdam centrum

En toch vind ik zo'n foute oude e klasse 350 nog steeds een dikke bak, ik krijg steeds meer met oudere modellen ipv die drie cilindertjes met led verlichting en tablets
Eens. Die kleine motoren overal in, saai man. De nieuwe C63 AMG heeft zelfs een 4 cilinder. Belachelijk.

RS3 Limo of hatch?

Meh..

Terug
Naar boven