apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Het is straks comfortabeler om met het ov te reizen dan in je eigen auto![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is straks comfortabeler om met het ov te reizen dan in je eigen auto![]()
Rijdt dat niet te veel als een busje?Waarom niet een dikke Transporter of een Vito? @Camelus
Fking janken...![]()
'Automatische snelheidsbegrenzer’ in nieuwe auto's vanaf juli verplicht in Nederland | Panorama
Vanaf 6 juli wordt 'ie in elke nieuwe auto verplicht: de ISA. Het systeem combineert de snelheid van je auto en vergelijkt deze met de geldende snelheidslimiet of 'gewenste snelheid'. Zo'n ISA kan zelfs ingrijpen wanneer iemand hard rijdt.panorama.nl
Kan er zo uit geprogrammeerd worden. Zal pas gaan werken als er consequenties aan hangen als je hem niet gebruikt
Wel een slechte ontwikkeling…
Ov is voor paupers, nooit dat ik daar aan ga beginnen. BahHet is straks comfortabeler om met het ov te reizen dan in je eigen auto![]()
Als je een dikke koopt rijdt het comfortabeler dan Menig personenauto
Ja ik weet het, dan betaal ik maar wat meerEr zijn verzekeringsmaatschappijen die hun premie daarop baseren, dacht oa de anwb
het kastje in mijn auto bepaald niet hoe hard ik rijdDat valt prima in te bouwen.Gelukkig zijn oudere auto's en motoren van vrij van all die bullshit.
Ik doel ook meer op de zithouding en de rijdynamiek.Als je een dikke koopt rijdt het comfortabeler dan Menig personenauto
Nog eens bekeken en die eigenlijk niet verkeerd...wil het liefst onder de 20k blijven en daar staan ze ook voor te koopQ5 is buiten je prijsklasse, maar is in dezelfde klasse van grootte als een X3.
X3 model van 2006 is zelfs nog kleiner 😉
Dikke cruiser! Maar 600+ wegenbelasting...oeff. Wel over the top dat ding, wat hem juist gaaf maakt.Jeep en die Nitro zijn echte problemcars.
Voor kwaliteit, waardevast en iets bijzonders kom je toch bij zoiets uit. Ziet er ook nog leuk uit met een Caravan er achter.
![]()
Koop Toyota FJ Cruiser occasions op AutoScout24
Vind jouw Toyota FJ Cruiser occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Waarom niet een dikke Transporter of een Vito? @Camelus
Heel vet! Maar denk ook te duur, 19k en dik 2 ton gelopen...hmm.Dan toch liever een Jeep Wrangler.
![]()
Koop Jeep Wrangler occasions op AutoScout24
Vind jouw Jeep Wrangler occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Is voorbeeldfotootje, heb zelf bewust geen M-Sport uitvoering gekozen ondanks het natuurlijk erg leuk is, zeker op een 340i
Voor de twee keer per jaar dat het vriest of sneeuwt in de Lage Landen vind ik zo'n winterset enorme geldverspilling.Onderstaand setje gekocht voor de zomer. Nu nog winterbanden om mn huidige zomerset gooien en huidige winterset er af halen en verkopen.

Was er toch zeer blij mee met die ijzel en toen ik deze kerst met de auto naar Oostenrijk ging.Voor de twee keer per jaar dat het vriest of sneeuwt in de Lage Landen vind ik zo'n winterset enorme geldverspilling.![]()