Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Ik had ook het liefst een RS3 limo gewild, maar als je een beetje een nieuwere wilt met niet veel km ben je al gauw 40-50k kwijt.

Achteraf maar beter ook, want sinds ik mijn limo heb getuned heb ik binnen 2 weken 1000 euro aan boetes en 1 punt op mijn rijbewijs verzameld. kut zooi:roflol:

Ik snap echt niet hoe gasten met zo'n pk monster zich kunnen inhouden en nog steeds hun rijbewijs hebben.

Ik had ook het liefst een RS3 limo gewild, maar als je een beetje een nieuwere wilt met niet veel km ben je al gauw 40-50k kwijt.

Achteraf maar beter ook, want sinds ik mijn limo heb getuned heb ik binnen 2 weken 1000 euro aan boetes en 1 punt op mijn rijbewijs verzameld. kut zooi:roflol:

Ik snap echt niet hoe gasten met zo'n pk monster zich kunnen inhouden en nog steeds hun rijbewijs hebben.
hoeveel vermogen heb je nu?
Je kunt er een kentekenflipper op laten zetten...

Goedkoop, sterk, snel genoeg...

Mercedes E-Klasse E350 Sedan AUT 2006 Grijs inruil mogelijk
€ 6.950,00
Ziet er netjes uit, 224dkm lijkt me weinig maar kan zeker. als je langs gaat om te kijken zie je beter hoe de auto er uit ziet. kijk ook naar slijtage op het stuur en zitting die niet doorzakt

Goedkoop, sterk, snel genoeg...

Mercedes E-Klasse E350 Sedan AUT 2006 Grijs inruil mogelijk
€ 6.950,00
Huidige eigenaar heeft hem net 2 maanden en wilt er al vanaf, ben benieuwd waarom 🫠

hoeveel vermogen heb je nu?
Je kunt er een kentekenflipper op laten zetten...
Niet zo spannend, 200 pk maar. Alleen is de koppel wel aanzienlijk verbeterd. Zelf met nieuwere/veel betere banden spinnen ze nog steeds tijdens het optrekken.

Waar kun je dat erop laten zetten? En ben je dan niet fucked als ze je staande houden? Vorige week werd ik staande gehouden door zo'n bouler met een laser.

Moest hem even opzoeken, het is inderdaad een misdrijf als ze kunnen aantonen dat je bewust DMV een middel of mechanisme herkenning van het kenteken bemoeilijkt. (Artikel 41 WVW)

Je bent dan ook geen betrokkene meer maar een verdachte dus is de politie ook bevoegd je voertuig direct in beslag te nemen voor hun onderzoek. Als ze dat niet doen krijg je wel een WOK en mag je zelf een sleepwagen bellen voor je auto.

Niet zo spannend, 200 pk maar. Alleen is de koppel wel aanzienlijk verbeterd. Zelf met nieuwere/veel betere banden spinnen ze nog steeds tijdens het optrekken.

Waar kun je dat erop laten zetten? En ben je dan niet fucked als ze je staande houden? Vorige week werd ik staande gehouden door zo'n bouler met een laser.

Als ze erachter komen ben je wel genaaid ja.
Maar is meer voor wegen met flitspalen, gewoon flippen en knallen. Schroef bij mijn motor vaak het kenteken eraf maar dan moet je dus ook weg durven rijden als de blauwe lampjes aan gaan. Met een auto zou ik dat dan weer niet doen...

Als ze erachter komen ben je wel genaaid ja.
Maar is meer voor wegen met flitspalen, gewoon flippen en knallen. Schroef bij mijn motor vaak het kenteken eraf maar dan moet je dus ook weg durven rijden als de blauwe lampjes aan gaan. Met een auto zou ik dat dan weer niet doen...
Je kan ook ontkennen dat je je kenteken zelf eraf hebt gehaald. Verbaast reageren en meteen aangifte doen als je staande wordt gehouden. Ze kunnen nooit hard maken dat je zelf je kenteken eraf hebt gehaald lijkt mij.

Dit kan je natuurlijk niet vaker doen nadat je 1x bent gepakt.

Je kan ook ontkennen dat je je kenteken zelf eraf hebt gehaald. Verbaast reageren en meteen aangifte doen als je staande wordt gehouden. Ze kunnen nooit hard maken dat je zelf je kenteken eraf hebt gehaald lijkt mij.

Waarvan aangifte doen ? pas bij tijdelijke witte nummerplaten moet je vooraf aangifte doen. ook die heb je niet in je broekzak. Je moet een aanvraag doen bij RDW
Je bent verplicht je voertuig te controleren voor je ermee gaat rijden.

Je zit dan ook wel met het gedoe dat je een nieuw kenteken moet gaan laten maken en een ophoog code krijgt.

Plus de normale boete voor de overtreding van het rijden zonder kenteken.

Terug
Naar boven