- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat scheelt behoorlijk ja. Als het vriest dan moet ik wat eerder bijladen.Scheelt ook wel dat je niet richting de kou ging, denk ik?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat scheelt behoorlijk ja. Als het vriest dan moet ik wat eerder bijladen.Scheelt ook wel dat je niet richting de kou ging, denk ik?
Nou, als je het gewoon combineert met pauze houden is het minder dan dat.Dat is toch nog een aanzienlijke tijd voor zo’n stuk.
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets doen en naar anderen wijzen.Als je daarmee de ondergang van de wereld met 3 uur kan uitstellen is het een kleine prijs.
Wat kan ik het beste doen om het te versnellen?Als je daarmee de ondergang van de wereld met 3 uur kan uitstellen is het een kleine prijs.
Niet alleen dat. Mede door jou hebben tienduizenden kinderen in Afrika nu werk.Je kunt natuurlijk ook gewoon niets doen en naar anderen wijzen.
Nou, als je het gewoon combineert met pauze houden is het minder dan dat.
Ik hoef nooit meer te tanken. Dus de rest van het jaar wij in tijd terug. In Nederland meestal niet bijladen. Kan altijd thuis en meestal op bestemming laden.
Was een grapje natuurlijk, ook omdat de elektriciteit niet noodzakelijk van niet-fossiele oorsprong is (wel met eigen zonnepanelen), maar prima als je dat doet.Je kunt natuurlijk ook gewoon niets doen en naar anderen wijzen.

Ben jij 19? LoLOke autonerds, een leuke 'uitdaging'
Je bent 19, je hebt een budget van €5000 omdat je een jaar hebt gespaard van je kutbaantje bij de AH, en je wilt voor die €5000 je eerste auto kopen.
Je hebt maar 1 eis:
- Zo 'baller' mogelijk lijken als je bij je schoonouders de oprit op komt en je schoonpa een stukje mee rijdt.
Je wilt dus een auto die uitstraalt dat je centen hebt, maar eigenlijk net geen 5k kost, verzekering, onderhoud, belasting, verbruik is allemaal 'probleem voor later' wat koop je?
Ik zou zelf denken bvb een oudere Cayenne, als is het design wel slecht oud geworden:
Porsche Cayenne 3.2 Aut. Airco Nav. Leder Dak Lm-Velgen bj.2
€ 4.999,00
![]()
≥ Porsche Cayenne 3.2 Aut. Airco Nav. Leder Dak Lm-Velgen bj.2 — Porsche — Marktplaats
Porsche Cayenne 3.2 Aut. Airco Nav. Leder Dak Lm-Velgen bj.2007Algemene gegevensTellerstand: 249.896 kmCarrosserievorm: SUVAantal deuren:link.marktplaats.nl
Of misschien toch een volledig uitgewoonde 7 series?
BMW 7-serie 735Li Executive AUT, Nieuwe APK
€ 4.950,00
![]()
≥ BMW 7-serie 735Li Executive AUT, Nieuwe APK — BMW — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: BlauwTechnische informatieVermogen: 200 kW (272 PK)Aantal cilinders: 8Transmissie: 6 versnellingen,link.marktplaats.nl
Of een X type die kennelijk echt geen drol kosten nu?
Jaguar X-Type 2.0D Antares Vol Leer
€ 2.499,00
![]()
≥ Jaguar X-Type 2.0D Antares Vol Leer — Jaguar — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: ZwartTechnische informatieVermogen: 96 kW (131 PK)Aantal cilinders: 4Transmissie: 5 versnellingen,link.marktplaats.nl
CLK ook wel een leuke optie.
Mercedes-Benz CLK-klasse Coupé 200 K. Avantgarde AUTOMAAT LE
€ 4.950,00
![]()
≥ Mercedes-Benz CLK-klasse Coupé 200 K. Avantgarde AUTOMAAT LE — Mercedes-Benz — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 2Kleur: Grijs metallicTechnische informatieVermogen: 120 kW (163 PK)Aantal cilinders: 4TransmissieTransmissie: 5link.marktplaats.nl
Zonnepanelen ja, dus dat helpt wel iets. Bijtelling is leuk maar voor even veel ‘gewone’ bijtelling heb je dezelfde auto op benzine. Dus nee. Dat hele verhaal met bijtelling is helemaal niet interessant. En nu al helemaal niet meer.Was een grapje natuurlijk, ook omdat de elektriciteit niet noodzakelijk van niet-fossiele oorsprong is (wel met eigen zonnepanelen), maar prima als je dat doet.
Maar doe je het ook niet gewoon vanwege de voorwaarden voor lease en bijtelling?
Is een Porsche Cayenne niet meer een dames wagen?
In ieder geval geen baller wagen.
Als je mocro bent wordt het sowieso een VW Golf.
Echte stoomboot een C300.![]()
Mazda RX-8 Renesis 2003 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2003, Benzine, Handgeschakeld, Coupé, Grijswww.autowereld.nl
Occasion / Tweedehands Auto Kopen - AutoTrack
Beter geïnformeerd de juiste auto kopen? Bekijk ons ruime aanbod en lees onze tips. Ontdek de voordelen en het gemak van AutoTrack.www.autotrack.nl
De 300C of Crossfire, die laatste is dacht ik gewoon een SLK met een vast dak.Was destijds wel onder de indruk van die Chrysler. Keer wat anders.