MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Wat afdingen en iets bijleggen....

Volkswagen Touareg 3.2 V6, Xenon, Standkachel Nette auto!
€ 6.499,00
Doe t niet, ik spreek uit ervaring (m'n pa) Toen dat aparaat een facelift kreeg werden er 2000 verbeteringen doorgevoerd, en dat was nodig ook.

Ik zou er niet aan denken maar om binnen het budget van 5k te blijven en geen rekening te houden met maandelijkse kosten en kmstand:

Audi A8 3.7 Quattro 206KW V8 AUT 2003 Grijs
€ 4.500,00

Zelf zou ik zoiets kopen. Power/betrouwbaarheid/praktisch.
Maar er wordt nu natuurlijk op andere criteria geselecteerd .

Volvo V70 2.3 T5 250pk, Open dak, Leer, Cruise
€ 5.250,00

Dikke zuipschuit

Ik zou er niet aan denken maar om binnen het budget van 5k te blijven en geen rekening te houden met maandelijkse kosten en kmstand:

Audi A8 3.7 Quattro 206KW V8 AUT 2003 Grijs
€ 4.500,00
Audi A8 2003 Grijs DIKKE AUDI A8 flipper op het stuur enz
Min/Plus punten uitlaat moet las puntje hebbe...PS UITLAAT IS NIET VER ROT
En klein deuk ie aan recht deur en radio komt wel uit dash board maar wieltje is beetje versleten Voor de rest Dikke AUDI A8. Apk tot 23 feb 2023 Nieuwe banden rond om MOTOR 100% Olie Net vervangen Zet trekhaak bij Voor info 0625295481
En de verkoper heet Dries.
Kweetnie, maar heel veel dealers hier heten ook Dries.

Leuk is ook wat waard. Dagje Efteling met zijn 2e is ook als snel 125,-
250,- als je de benzine meerekent.

De vraagstelling is leuk maar als je met een jaar sparen 5k hebt gespaard is dat grofweg 400 per maand. Al die geposte auto's kosten, zeker voor een 19 jarige, meer dan dat bedrag aan maandelijkse kosten na aanschaf 😂

Voor een diesel is dat best fors
250,- als je de benzine meerekent.

De vraagstelling is leuk maar als je met een jaar sparen 5k hebt gespaard is dat grofweg 400 per maand. Al die geposte auto's kosten, zeker voor een 19 jarige, meer dan dat bedrag aan maandelijkse kosten na aanschaf 😂
Klopt en vaak kun je in korte termijn de aanschaf waarde aan onderhoud erbij optellen.

Kan je ook vast wel voor 5k krijgen, dat ding kost al 400-500 piek per maand als je hem voor je deur parkeert

Volkswagen Phaeton 5.0 TDI V10
€ 6.449,00

Voor een diesel is dat best fors

Klopt en vaak kun je in korte termijn de aanschaf waarde aan onderhoud erbij optellen.
Precies. Voor 5k zou ik een Yaris of Swift ofzo kopen met zo min mogelijk kilometers erop. Sowieso iets wat ik overweeg en dan met 't geld wat ik over hou van m'n huidige auto allemaal hgh kopen :)

Precies. Voor 5k zou ik een Yaris of Swift ofzo kopen met zo min mogelijk kilometers erop. Sowieso iets wat ik overweeg en dan met 't geld wat ik over hou van m'n huidige auto allemaal hgh kopen :)

Als je maar 5k kunt besteden kan je idd beter naar iets kijken waarvan de kosten relatief laag zijn. Of je kunt wel meer besteden maar kiest voor een wat dikkere bak en vangt de hogere kosten op met het budget wat je had staan, want yolo.

Vind ik persoonlijk ook niet veel aan. Maar goed, smaken verschillen. Audi TT vind je dan zeker ook leuk?
Nej Audi TT vind ik te bollig. Ik zie graag coupes :) bmw 120d had ik ook nog voor gekeken en een hyundai genesis coupe 2.0 ofzo

Terug
Naar boven