Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Oke autonerds, een leuke 'uitdaging'

Je bent 19, je hebt een budget van €5000 omdat je een jaar hebt gespaard van je kutbaantje bij de AH, en je wilt voor die €5000 je eerste auto kopen.

Je hebt maar 1 eis:
- Zo 'baller' mogelijk lijken als je bij je schoonouders de oprit op komt en je schoonpa een stukje mee rijdt.

Je wilt dus een auto die uitstraalt dat je centen hebt, maar eigenlijk net geen 5k kost, verzekering, onderhoud, belasting, verbruik is allemaal 'probleem voor later' wat koop je?

Ik zou zelf denken bvb een oudere Cayenne, als is het design wel slecht oud geworden:

Porsche Cayenne 3.2 Aut. Airco Nav. Leder Dak Lm-Velgen bj.2
€ 4.999,00

Of misschien toch een volledig uitgewoonde 7 series?
BMW 7-serie 735Li Executive AUT, Nieuwe APK
€ 4.950,00

Of een X type die kennelijk echt geen drol kosten nu?
Jaguar X-Type 2.0D Antares Vol Leer
€ 2.499,00

CLK ook wel een leuke optie.

Mercedes-Benz CLK-klasse Coupé 200 K. Avantgarde AUTOMAAT LE
€ 4.950,00

Ok zeker niet gedacht dat je een Brera kon krijgen voor 5k
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS Panorama Leer PDC Navi APK
€ 4.499,00

Clk kwam idd als eerst in mij op :)
Of saab 93 aero.

Cayenne is niet te doen, de maandelijkse kosten zijn hiervan wel errugg hoog.

Ja vind ik ook, maar het idee is dat juist de mensen die niks met auto's hebben denken dat je het goed voor elkaar hebt.

Ik denk dat de gemiddelde leek niet echt onder de indruk is van een golf 5 GTI?

GTI? Dan rij ik liever in een slome bak waarmee je niet zo debiel overkomt.

Weet niet wat een alfa gt tegenwoordig nog kost? De v6 is in ieder geval flink duurder geworden.. of een 159...ook mooi.

Je bent 19, je hebt een budget van €5000 omdat je een jaar hebt gespaard van je kutbaantje bij de AH, en je wilt voor die €5000 je eerste auto kopen.

Je hebt maar 1 eis:
- Zo 'baller' mogelijk lijken als je bij je schoonouders de oprit op komt en je schoonpa een stukje mee rijdt.

Je wilt dus een auto die uitstraalt dat je centen hebt, maar eigenlijk net geen 5k kost, verzekering, onderhoud, belasting, verbruik is allemaal 'probleem voor later' wat koop je?

Ik zou zelf denken bvb een oudere Cayenne, als is het design wel slecht oud geworden:

€ 4.999,00

€ 4.950,00

€ 2.499,00

€ 4.950,00

€ 4.499,00
Werk 1 maand langer en je hebt een Porsche boxster met betere stats. Met wat zoeken en wat werk vind je er vast ook wel van 5k

Werk 1 maand langer en je hebt een Porsche boxster met betere stats. Met wat zoeken en wat werk vind je er vast ook wel van 5k

Meh... dat is wat voor de dames. Jij hebt wel wat met wijvenbakken, jij rijdt toch ook zo'n wijvenbak?

Meh... dat is wat voor de dames. Jij hebt wel wat met wijvenbakken, jij rijdt toch ook zo'n wijvenbak?
yip, die zijn goedkoper als je wat proper wilt.
een mooie mannenwagen kost meer, daarvoor moet ik nog even werken.

toyota gt86, nissan 370z, subaru brz

Maar wekt dit echt de indruk dat je het goed voor elkaar hebt? Dan lijkt me dat je beter voor die Cayenne kunt gaan?

Voor 5k?

yip, die zijn goedkoper als je wat proper wilt.
een mooie mannenwagen kost meer, daarvoor moet ik nog even werken.

toyota gt86, nissan 370z, subaru brz

Vind ik persoonlijk ook niet veel aan. Maar goed, smaken verschillen. Audi TT vind je dan zeker ook leuk?

Weet niet wat een alfa gt tegenwoordig nog kost? De v6 is in ieder geval flink duurder geworden.. of een 159...ook mooi.

Beide echt geen drol, vooral de GT niet, voor 3k heb je serieus een goede. Misschien dat je een afgetrapte busso V6 zelfs nog voor 5k kan vinden.

Het zal je echt verbazen hoe goedkoop relatief mooie Alfa's zijn, mensen zijn zich ook altijd verbaasd hoe 'goedkoop' mijn 147 was.

Edit:
Alfa Romeo Alfa-GT 3.2 V6 24V 2005 Zwart
€ 4.500,00
159 prijzen zijn alles tussen de 1.5k en 20k, afhangkelijk van staat, type en motor.

De Brera heeft denk ik wel meeste aanzicht van de Alfa's? En die kan je kennelijk dus ook al voor sub 5k krijgen.

Je hebt maar 1 eis:

€ 4.999,00

€ 4.950,00

€ 2.499,00

€ 4.950,00

€ 4.499,00
Clk by far, als je teminste wilt neuken.
Een alfa of toyota als je meer interesse hebt in de schoonvader

DC74A03A-BBED-4547-8752-6A9091D7120E.jpeg

Over alfa's gesproken, dit is ook wel een serieus mooie bak voor 5k.

Kilometerstand: 244.852 km
Bouwjaar: 06/2004
Verkoopprijs: € 4.945,-

Terug
Naar boven