Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Ah ja dat ding is natuurlijk technisch gezien ook een 'Landrover'

Nee dan zal het verschil in kinetische energie inderdaad anders zijn en de wegligging is ook wel ff anders dan een echte Landrover.

Maar daar past lijkt me wel minder in dan die 340?

'Carroserie, bestelwagen'

Hehe
Ik had de verkeerde gepakt, hij is ook tijdelijk met alleen voorstoelen als bestelauto geleverd ja. :dunno:

Het juiste gewicht is dus 1732kg.

Nu we het toch over “snelle” stations hebben, ik ben wel benieuwd hoe dit rijdt.
Wel eens rondje in zoiets gedaan. Is best snel en rijdt prima. Best strakke wegligging en met4wd voelt het best prettig/stabiel.

Ik heb een elektrische xc40 en die is nog een beetje sneller (408 pk). Is een suv maar ligt als een kart op de weg vanwege de accu (laag zwaartepunt) en grote banden.

Elektrisch rijdt wat mij betreft het lekkerste ooit. Ik heb heel wat leuke huurauto’s gereden, maar elektrisch is misselijkmakend snel. Sneller dan al die leuke bmw, Audi en Mercedes modellen die ik heb gereden.

Wel eens rondje in zoiets gedaan. Is best snel en rijdt prima. Best strakke wegligging en met4wd voelt het best prettig/stabiel.

Ik heb een elektrische xc40 en die is nog een beetje sneller (408 pk). Is een suv maar ligt als een kart op de weg vanwege de accu (laag zwaartepunt) en grote banden.

Elektrisch rijdt wat mij betreft het lekkerste ooit. Ik heb heel wat leuke huurauto’s gereden, maar elektrisch is misselijkmakend snel. Sneller dan al die leuke bmw, Audi en Mercedes modellen die ik heb gereden.
Als je ook wat comfort en ruimte wenst heb je denk ik wel gelijk.

Alleen in 1 dag meer dan zijn actieradius rijden (voor vakantie bijv.) lijkt me toch niet fijn.

En toch zijn 't homo autos, die oplaadbare raceauto' tjes.

Veel plezier metje durecell bakkie op wielen

Als je ook wat comfort en ruimte wenst heb je denk ik wel gelijk.

Alleen in 1 dag meer dan zijn actieradius rijden (voor vakantie bijv.) lijkt me toch niet fijn.
Het valt alles mee. Ik deed er maar anderhalf uur langer over naar dijon. Was zelf ook sceptisch over langere stukken, maar zolang er genoeg snelladers zijn geen probleem. Nederland is nooit een probleem.

Veel plezier metje durecell bakkie op wielen
Het is serieus de beste auto waar ik ooit in heb gereden. Snel, comfortabel, stil, goede wegligging, geweldige conrole voor zo’n suv.

En full options. Dus ook echt alles er op en er aan.

Het valt alles mee. Ik deed er maar anderhalf uur langer over naar dijon. Was zelf ook sceptisch over langere stukken, maar zolang er genoeg snelladers zijn geen probleem. Nederland is nooit een probleem.
Scheelt ook wel dat je niet richting de kou ging, denk ik?

Terug
Naar boven