AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Haha
Waarderingen: Vonk

Op deze site staat dat die 15k heeft gereden. In nederland kosten die dan 64k+ en op het site staat die te koop voor 51k

Nooit gedaan. Maar je betaald toch bpm? Is dat de moeite wel waard dan

Alles kun je tegenwoordig zelf, dus ook de bpm uitrekenen :emo:

Op deze site staat dat die 15k heeft gereden. In nederland kosten die dan 64k+ en op het site staat die te koop voor 51k

Nooit gedaan. Maar je betaald toch bpm? Is dat de moeite wel waard dan

Ik weet wel dat garagedealers het zelf importeren en na de grens over met hun laptoppie de teller terug draaien

Nooit bij een NL handelaar een DE import auto kopen. Gewoon de import zelf regelen. In DE kan je wel makkelijk de vorige eigenaren terug vinden, die staan nog in de papieren. Bij een redelijk jonge auto met 1 eigenaar zou ik het wel aandurven, maar bij iets speciaals van 10 jaar oud gaat het een grote gok worden.

NL autopas is ook niet heilig, beurt kun je ook uitstellen door je teller terug te draaien.
en de autopas registreert dan netjes de foutieve stand. Auto’s die ik in DE koop zijn netjes dealer-onderhouden scheckheftgepflegt. Sinds een jaar of 20 id de 2e hands markt in DE door import volk ook slecht. Net als in Nederland. Hier heb je ook Bovagoccasion met autopas die wat ik hierboven stel ook foute km-stand kunnen hebben. Weet niet exact hoe, maar heb van Mercedes KFZ- Meister wel gehoord dat hun de auto kunnen uitlezen op fouten, en aan codes kunnen zien dat er aan de teller is geknoeid

Was er bij Radar niet een Nederlandse dealer waar de helft van de auto's teruggedraaid waren en allemaal verborgen gebreken hadden?

Edit:

Edit 2: oke kennelijk is Apeldoorn al decennia dé plek voor foute autodealers en teruggedraaide tellerstanden? Learn something new every day.

Laatst bewerkt:
Nooit bij een NL handelaar een DE import auto kopen. Gewoon de import zelf regelen. In DE kan je wel makkelijk de vorige eigenaren terug vinden, die staan nog in de papieren. Bij een redelijk jonge auto met 1 eigenaar zou ik het wel aandurven, maar bij iets speciaals van 10 jaar oud gaat het een grote gok worden.
Dat begrijp ik. Maar auto’s van bouwjaar 2019 verwacht ik ook niet dat ze op 100k+ zitten lijkt mij. Had een facelift rs3 in gedachte en die beginnen vanaf 2017

Als je perse een importauto wilt hebben zou ik dat ook zelf regelen, maar als je er toevallig eentje bij een handelaar tegenkomt en die bevalt zou ik hem niet links laten liggen. Ik heb inmiddels 3 importauto’s bij een handelaar gekocht, die bevielen mijn toen gewoon het beste vanwaar ik naar op zoek was.

Apeldoorn.. ooit eens bijna een a4 gekocht. Gelukkig wat kennissen bij een Audi dealer die wat dingen kon opvragen.

Tijdens een proefrit kun je altijd aanstalten maken om naar een merkdealer te rijden, als ze daar zenuwachtig van worden weet je genoeg.

Terug
Naar boven