AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Morgen ramen tinten en dan later mijn dates vragen om achterin plaats te nemen omdat dat lekkerder zit. Stoute dingen

Ik zal 'getinte ramen' alvast toevoegen aan het Amber Alert.

Rear diffuser komt eindelijk (na 12 weken wachttijd) aan op 24 januari.

EF4805F0-7D67-4121-91ED-9ECA338F19CD.jpeg

En mijn nieuwe spoiler wordt zwart gespoten en ga ik 31e laten monteren
19DFDDB0-989E-42DF-B79A-D01E97C5D108.jpeg

Lekker bezig!

Ben je niet bang dat je nu heel veel geld investeerd in je auto dat je bij verkoop niet meer terug krijgt, terwijl je ook aan het kijken bent voor een RS3?

Keep on pimping your ride 👻

Ben je niet bang dat je nu heel veel geld investeerd in je auto dat je bij verkoop niet meer terug krijgt, terwijl je ook aan het kijken bent voor een RS3?
Sterker nog, 't maakt je auto moeilijker verkoopbaar lijkt me. Tenzij je al die plastic troep er weer af haalt als je 'm verkoopt.

Sterker nog, 't maakt je auto moeilijker verkoopbaar lijkt me. Tenzij je al die plastic troep er weer af haalt als je 'm verkoopt.
Een getunede golf R staat altijd 1-0 voor dan een “gewone” golf R. Er zijn weinigen die nog origineel zijn. Bovendien een spoiler, frontlip, diffuser maakt hem juist aantrekkelijker. Er zit geen race wrap eromheen zegmaar wat die auto echt “persoonlijk” maakt.
Voor jou is het “heel veel geld” voor mij niet. Ik kan hem deze zomer al halen. Maar wil hem niet zo vroeg. Eerst genieten van mijn R

Voor jou is het “heel veel geld” voor mij niet. Ik kan hem deze zomer al halen. Maar wil hem niet zo vroeg. Eerst genieten van mijn R

Prima hoor, kan een beetje personaliseren van een auto ook wel waarderen, even los van of ik het type auto zelf leuk vind.

Leek mij alleen gewoon zonde, maar inderdaad voor mij zou het veel geld zijn om op die manier uit te geven. Hoeven we ook niet raar over te doen, ik heb het budget inderdaad niet om wekelijks voor honderen euro's in mijn auto te investeren. Alleen als ik dat budget wel zou hebben zou ik het waarschijnlijk liever apart zetten als ik weet dat ik van plan ben een andere auto te kopen.

Maar je bent dus nog wel van plan om tenminste nog een jaar in deze auto te rijden?

Een getunede golf R staat altijd 1-0 voor dan een “gewone” golf R. Er zijn weinigen die nog origineel zijn. Bovendien een spoiler, frontlip, diffuser maakt hem juist aantrekkelijker. Er zit geen race wrap eromheen zegmaar wat die auto echt “persoonlijk” maakt.

Alleen voor klanten zoals jij. Ik koop ze liever origineel.

Je woont thuis en hebt geen vriendin/kinderen, dit scheelt namelijk ook wel “iets”. Uiteraard enjoy life nu je nog jong bent, maar die levensstijl van uitgeven zoals nu zal waarschijnlijk over enkele jaren minder worden.

Je woont thuis en hebt geen vriendin/kinderen, dit scheelt namelijk ook wel “iets”. Uiteraard enjoy life nu je nog jong bent, maar die levensstijl van uitgeven zoals nu zal waarschijnlijk over enkele jaren minder worden.

Dan valt er opzich op wel weer een punt te maken voor 'enjoy it while it lasts'. Los van hoe wijs het uitgavenpatroon is.

Ik ben inderdaad student met een eigen woning, een spaardoel en niet de mogelijkheid om zo veel te werken, bij mij loopt het kwa uitgaven even anders.

Toch vind ik het als 'carguy' ook wel weer iets gaafs hebben dat @dreamy1 mokerveel werkt om vervolgens heel veel uit te geven aan de auto van zijn dromen terwijl hij nog heel jong is.

Ik zou alleen voor dat geld liever een unieke Alfa Romeo, Masarati oid rijden maar dat is puur persoonlijke voorkeur.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
  • #20.839
Bouwden ze die vroeger niet weleens om tot testarossa?

Dan valt er opzich op wel weer een punt te maken voor 'enjoy it while it lasts'. Los van hoe wijs het uitgavenpatroon is.

Ik ben inderdaad student met een eigen woning, een spaardoel en niet de mogelijkheid om zo veel te werken, bij mij loopt het kwa uitgaven even anders.

Toch vind ik het als 'carguy' ook wel weer iets gaafs hebben dat @dreamy1 mokerveel werkt om vervolgens heel veel uit te geven aan de auto van zijn dromen terwijl hij nog heel jong is.

Ik zou alleen voor dat geld liever een unieke Alfa Romeo, Masarati oid rijden maar dat is puur persoonlijke voorkeur.
Heb mijn eerste jaren toen ik veel verdiende en nog thuis woonde ook bijna alles terug uitgegeven. Dan uiteindelijk wat slimmer geworden (niet veel :p) en een huis gekocht.
Dat patroon is niet vol te houden met de vaste kosten en (lager) loon dat ik nu heb. En anders had het wel de levensstijl wel geweest die me genekt had :roflol:

Wel een fantastische tijd van mijn leven geweest, pakken ze mij niet meer af :cool:

Terug
Naar boven