- Waardering
- 10.706
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterker nog, 't maakt je auto moeilijker verkoopbaar lijkt me. Tenzij je al die plastic troep er weer af haalt als je 'm verkoopt.Ben je niet bang dat je nu heel veel geld investeerd in je auto dat je bij verkoop niet meer terug krijgt, terwijl je ook aan het kijken bent voor een RS3?
Hij moet investeren van zijn boekhouderBen je niet bang dat je nu heel veel geld investeerd in je auto dat je bij verkoop niet meer terug krijgt, terwijl je ook aan het kijken bent voor een RS3?
Een getunede golf R staat altijd 1-0 voor dan een “gewone” golf R. Er zijn weinigen die nog origineel zijn. Bovendien een spoiler, frontlip, diffuser maakt hem juist aantrekkelijker. Er zit geen race wrap eromheen zegmaar wat die auto echt “persoonlijk” maakt.Sterker nog, 't maakt je auto moeilijker verkoopbaar lijkt me. Tenzij je al die plastic troep er weer af haalt als je 'm verkoopt.
Voor jou is het “heel veel geld” voor mij niet. Ik kan hem deze zomer al halen. Maar wil hem niet zo vroeg. Eerst genieten van mijn RBen je niet bang dat je nu heel veel geld investeerd in je auto dat je bij verkoop niet meer terug krijgt, terwijl je ook aan het kijken bent voor een RS3?
Voor jou is het “heel veel geld” voor mij niet. Ik kan hem deze zomer al halen. Maar wil hem niet zo vroeg. Eerst genieten van mijn R
Alleen voor klanten zoals jij. Ik koop ze liever origineel.Een getunede golf R staat altijd 1-0 voor dan een “gewone” golf R. Er zijn weinigen die nog origineel zijn. Bovendien een spoiler, frontlip, diffuser maakt hem juist aantrekkelijker. Er zit geen race wrap eromheen zegmaar wat die auto echt “persoonlijk” maakt.
Voor jou is het “heel veel geld” voor mij niet. Ik kan hem deze zomer al halen. Maar wil hem niet zo vroeg. Eerst genieten van mijn R
Je woont thuis en hebt geen vriendin/kinderen, dit scheelt namelijk ook wel “iets”. Uiteraard enjoy life nu je nog jong bent, maar die levensstijl van uitgeven zoals nu zal waarschijnlijk over enkele jaren minder worden.Voor jou is het “heel veel geld” voor mij niet. Ik kan hem deze zomer al halen. Maar wil hem niet zo vroeg. Eerst genieten van mijn R
Weet je al hoeveel inkomstenbelasting je moet afdragen?Voor jou is het “heel veel geld” voor mij niet. Ik kan hem deze zomer al halen.
Je woont thuis en hebt geen vriendin/kinderen, dit scheelt namelijk ook wel “iets”. Uiteraard enjoy life nu je nog jong bent, maar die levensstijl van uitgeven zoals nu zal waarschijnlijk over enkele jaren minder worden.
12k. waarvan ik 14k al in mijn zakelijk potje heb en 8k in prive potje.Weet je al hoeveel inkomstenbelasting je moet afdragen?
Zekers wil nog 2 maandjes op vakantie gaanMaar je bent dus nog wel van plan om tenminste nog een jaar in deze auto te rijden?
Heb mijn eerste jaren toen ik veel verdiende en nog thuis woonde ook bijna alles terug uitgegeven. Dan uiteindelijk wat slimmer geworden (niet veelDan valt er opzich op wel weer een punt te maken voor 'enjoy it while it lasts'. Los van hoe wijs het uitgavenpatroon is.
Ik ben inderdaad student met een eigen woning, een spaardoel en niet de mogelijkheid om zo veel te werken, bij mij loopt het kwa uitgaven even anders.
Toch vind ik het als 'carguy' ook wel weer iets gaafs hebben dat @dreamy1 mokerveel werkt om vervolgens heel veel uit te geven aan de auto van zijn dromen terwijl hij nog heel jong is.
Ik zou alleen voor dat geld liever een unieke Alfa Romeo, Masarati oid rijden maar dat is puur persoonlijke voorkeur.
) en een huis gekocht.