MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Heb mijn eerste jaren toen ik veel verdiende en nog thuis woonde ook bijna alles terug uitgegeven. Dan uiteindelijk wat slimmer geworden (niet veel :p) en een huis gekocht.
Dat patroon is niet vol te houden met de vaste kosten en (lager) loon dat ik nu heb. En anders had het wel de levensstijl wel geweest die me genekt had :roflol:

Wel een fantastische tijd van mijn leven geweest, pakken ze mij niet meer af :cool:

Hier vanaf mijn 17de op eigen benen . En nu op mijn 34ste met koopwoning/kind ook slimmer aan het worden met uitgaves.
Dit jaar of volgend jaar een tweede woning kopen en huidige onderverhuren aan familie ;)

Hier vanaf mijn 17de op eigen benen . En nu op mijn 34ste met koopwoning/kind ook slimmer aan het worden met uitgaves.
Dit jaar of volgend jaar een tweede woning kopen en huidige onderverhuren aan familie ;)
Op 34-35 jaar een tweede huis kopen en kunnen verhuren zijn goede vooruitzichten! Dat zie ik bij mij binnen 5 jaar nog niet echt doen, of het wordt financieel wel heel zwaar. Betaal nu elke maand al veel vaste kosten voor huis en rekeningen vind ik. Heb 4 jaar verder gestudeerd en al mijn geld daar in gestoken eerst. Pas op 24e dat huis gekocht na een kleine 3 jaar te werken, samen met vriendin wel, die toen nog niet eens werkte :o

't is dat onderhoud en benzine niet te betalen zijn, anders had ik deze week nog zo'n ding opgehaald.

da's toevallig, uurtje terug dit filmpje zitten kijken. Ik dacht toen nog eigenlijk altijd wel een keer dat type S5 willen bezitten.

Goede smaak hehe. In aanschaf is 't wel te doen maar 1 op 8 fabrieksopgave wordt 1 op 7, 1 op 6? Plus de rest van 't jaarlijks onderhoud want oude bak. Daarentegen wel goede blokken voor zover ik weet. Onderaan de streep wil ik niet zoveel geld per maand kwijt zijn aan m'n auto.

Goede smaak hehe. In aanschaf is 't wel te doen maar 1 op 8 fabrieksopgave wordt 1 op 7, 1 op 6? Plus de rest van 't jaarlijks onderhoud want oude bak. Daarentegen wel goede blokken voor zover ik weet. Onderaan de streep wil ik niet zoveel geld per maand kwijt zijn aan m'n auto.
Koop een prius

Allerslechtste 2023 release?
Ik snap de doelgroep voor deze auto echt niet, vroeger was het voor Abarth autoliefhebbers die graag iets kleins maar wel heel sportiefs wilde dat lekker stuurde.

Maar de specs van dit ding zijn echt erbarmelijk.

152pk
155kmh topsnelheid begrenst
1375kg!
250km range
€45.000

Oh en een subwoofer om nepgeluid te maken..... Which no one wants.

Ik snap de doelgroep voor deze auto echt niet, vroeger was het voor Abarth autoliefhebbers die graag iets kleins maar wel heel sportiefs wilde dat lekker stuurde.

152pk
1375kg!
250km range
€45.000

Mijn koffiezetapparaat maakt precies hetzelfde kabaal, als die de bonen maalt

Op 34-35 jaar een tweede huis kopen en kunnen verhuren zijn goede vooruitzichten! Dat zie ik bij mij binnen 5 jaar nog niet echt doen, of het wordt financieel wel heel zwaar. Betaal nu elke maand al veel vaste kosten voor huis en rekeningen vind ik. Heb 4 jaar verder gestudeerd en al mijn geld daar in gestoken eerst. Pas op 24e dat huis gekocht na een kleine 3 jaar te werken, samen met vriendin wel, die toen nog niet eens werkte :o

Dat is het juist, het gaat mij niets extra's kosten. Ofja, alleen de kk van mijn volgende woning. Nadeel is dan wel dat ik geen overwaarde mee kan nemen.

152pk
1375kg!
250km range
€45.000

Abarth is nooit snel 0-100 is iets van 8 seconden, heb nooit begrepen dat mensen dat sportief vinden

2e woning met een hypotheek of ergens een succes gehad en gespaard?

Abarth is nooit snel 0-100 is iets van 8 seconden, heb nooit begrepen dat mensen dat sportief vinden

6.5, vind ik best rap. Maar 0-100 is natuurlijk maar een deel van wat we sportief noemen.

Denk dat weinig mensen een Aarth 695 niet sportief noemen, i.i.t deze nieuwe.

Folie zit erop aan de achterste ruiten. Voorkant niet aangeraakt
EA41B796-1C43-491D-9EC4-535458BC2F62.jpeg

6.5, vind ik best rap. Maar 0-100 is natuurlijk maar een deel van wat we sportief noemen.

Denk dat weinig mensen een Aarth 695 niet sportief noemen, i.i.t deze nieuwe.

idem hier, alles onder de 7 vind ik gewoon rap. Richting de 9-10 vind ik echt onacceptabel. Alles tussen de 7-8 prima als je concessies moet doen inzake comfort en luxe. Straks alles gecapped met die elektrische bende met Volvo als captain.

idem hier, alles onder de 7 vind ik gewoon rap. Richting de 9-10 vind ik echt onacceptabel. Alles tussen de 7-8 prima als je concessies moet doen inzake comfort en luxe. Straks alles gecapped met die elektrische bende met Volvo als captain.
Worden nieuwe autos binnenkort niet sowieso cucked door EU reglement?

Worden nieuwe autos binnenkort niet sowieso cucked door EU reglement?

Verplichte blackbox etc., zeker en dat is zoals altijd nog maar het begin van de regeldrift. Alles kan kapot. Misschien moet die klapmongool Alex Soze solliciteren op een baantje als EU commissaris, want de mensen die daar nu zitten zijn niet veel intelligenter.

Terug
Naar boven