MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Joh, ik heb geen flauw idee. Geen rammelende eierstokken. Ik dacht gewoon ook eens wat gehoord te hebben :emo:
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Zelfde met luiers en voeding.

Pampers zijn duur. Wij hebben kruitvat, veel goedkoper en prima. Koop je nutrilon voeding dan ben je 2 a 3x zoveel kwijt als kruitvat huismerk.

Volgens een afleving van keuringsdienst van waarde maakt het dus geen drol uit welk merk je koopt, behalve voor je portemonnee. Dus gingen wij voor kruitvat huismerk. Maar mensen denken dat nutrilon beter is.

En ga zo maar door. Baby's en kinderen zijn big business en ze proberen je overal een poot uit te draaien.

Toch zijn er genoeg mensen (ZZP-ers :grinny:) die dit niet snappen.

Verder zit er toch ook een maximum aan je WW uitkering. Zulke inkomens vallen dus direct veel verder terug.

genoeg zzp'ers die er heel warmpjes bij zitten. Soms loont de gok wagen om zelfstandig te worden. Risico nemen mag beloond worden vind ik.

Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Zelfde met luiers en voeding.

Pampers zijn duur. Wij hebben kruitvat, veel goedkoper en prima. Koop je nutrilon voeding dan ben je 2 a 3x zoveel kwijt als kruitvat huismerk.

Volgens een afleving van keuringsdienst van waarde maakt het dus geen drol uit welk merk je koopt, behalve voor je portemonnee. Dus gingen wij voor kruitvat huismerk. Maar mensen denken dat nutrilon beter is.

En ga zo maar door. Baby's en kinderen zijn big business en ze proberen je overal een poot uit te draaien.
Lekker inspelen op die moedergevoelens. Blij dat ik een vrouw had met hersens. Daarom ook vrijgezel waarschijnlijk.

Is er ook een Baby topic ?

Vooral als mensen in je omgeving ziek worden,of jezelf wat krijgt en je wordt beter dan moet je zo hard lachen om status en merken... loop er gezond bij zonder stress en je bent op je gelukkigst.

Tijd is rijkdom, iets wat men helaas vaak te laat begrijpt.

Poen zat hebben en dan verslaafd raken omdat het steeds meer meer meer moet zijn.

Het zal per individu verschillen hoeveel geluk je ervaart van geld. Waar de een liever tijd door brengt met zijn gezin en herinneringen wil maken wil een ander zoveel mogelijk materiaal bezitten.

10 jaar geleden woonde ik in appartement zonder balkon, verdienden we samen 2500 per maand.

Nu vrijstaand, nieuwe auto, dikke homegym, volgend jaar hopen we een mooi zwembad in de tuin te hebben.

Het leven is makkelijker en luxer geworden, maar ben niet gelukkiger dan 10 jaar geleden. Alles is gewoon hetzelfde, maar je zit in een andere stoel en auto.

Wat moeten studenten trouwens ongelukkig zijn als die vlieger letterlijk zo opgaat.
Daarentegen als je nu met z'n 2en samen 2500 euro per maand zou verdienen zou je bijna gegarandeerd een stuk ongelukkiger zijn gezien je dan de rekeningen nog maar krap zou kunnen betalen.

Vooral als mensen in je omgeving ziek worden,of jezelf wat krijgt en je wordt beter dan moet je zo hard lachen om status en merken... loop er gezond bij zonder stress en je bent op je gelukkigst.
Ik word liever ernstig ziek als ik mijn schaapjes op het droge heb dan wanneer ik op voorhand al geen cent te makken heb.

Daarentegen als je nu met z'n 2en samen 2500 euro per maand zou verdienen zou je bijna gegarandeerd een stuk ongelukkiger zijn gezien je dan de rekeningen nog maar krap zou kunnen betalen.

Ken wel wat zelfstandigen die behoorlijke inkomsten hadden, gestopt zijn met werk en nu naast aow bijna geen pensioen hebben. Elk jaar een andere auto en luxe vakanties zijn er af, maar hebben er vrijheid voor terug. Gewoon aanpassen in wat je gaat uitgeven lijkt me. Het heeft natuurlijk een grens, als het maar geen stress geeft.

Geef 100 mensen het doel volgend jaar 25% minder te werken en toch 10% meer te verdienen. Hoeveel zullen dit voor elkaar krijgen.
Zo niet nee, maar mijn vrouw en ik werkten beiden al voordat we 40 werden part-time en zullen dat blijven doen. Deels doordat we beiden een goed inkomen hebben, maar zeker ook doordat we bewust naar onze uitgaven kijken en vooral ook keken.

En komode, box, kast, overig kinder mubilair, hebben we allemaal 2e hands op marktplaats gekocht. Bespaart bizar veel geld. Kast, komode en bedje van mooi eikenhout gekocht voor €150. Eerste hands zit je zo op €1000. En het is praktisch nieuw, amper gebruikssporen. De box ook voor een habbekrats weten te bemachtigen.
Godamm dan heb je geluk, moest zelf de hele kiet verbouwen;

092F124C-9090-49C2-B562-52AEA7941BF3.jpeg

Nee wij verkopen niks door. Wij bewaren voor als vrienden een kind krijgen dan hebben ze meteen genoeg kleding voor de eerste anderhalf jaar. Maar kleding hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Bij de zeeman vind je genoeg spul voor een paar knaken. Kga toch geen shirtjes van 2 of 3 tientjes kopen waar ie zo weet uitgroeit.

En er ligt genoeg leuk spul. Ook online is genoeg te vinden.

En qua schoenen zijn sneakers sowieso geen goede schoenen om op te (leren) lopen. Je kan ze beter zachte zooltjes geven. Op goede schoentjes moet je natuurlijk niet besparen op kwaliteit.

Wij hebben deze

En komode, box, kast, overig kinder mubilair, hebben we allemaal 2e hands op marktplaats gekocht. Bespaart bizar veel geld. Kast, komode en bedje van mooi eikenhout gekocht voor €150. Eerste hands zit je zo op €1000. En het is praktisch nieuw, amper gebruikssporen. De box ook voor een habbekrats weten te bemachtigen.
Denken we toch nog ergens hetzelfde over

Terug
Naar boven