- Waardering
- 689
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Wel snel, maar man wat is zo'n 1 serie lelijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet iedereen vind dezelfde auto's mooi natuurlijk. Misschien ben jij wel gek op Fiat panda Abarth

Ik vind die Audi A3 hatchback niet verkeerd.
Marketing neem ik aan?Audi has continually redefined the very segment it created with the Audi A3 Sportback - a five-door premium hatchback. Compact, sporty and with all of the technology and connectivity you would expect from the larger luxury models, the Audi A3 Sportback is as versatile as it is eye-catching.
De eerste A3 sportsback was een 5 deurs die net iets langer was en meer bagageruimte had dan de A3 3 deurs die gewoon hatchback heette.
Heb er echt niets mee. Vind het maar een halve auto. Daarnaast helpt het ook niet mee dat een vlotte hatchback 9 van de 10 keer gereden wordt door een wannabe badboyIk vind die Audi A3 hatchback niet verkeerd.
Audi noemt hun A3 hatchback trouwens een sportsback.
Marketing neem ik aan?
De sedan noemen ze limousine.

Veel zijn niet mooi nee, maar enkeling vind ik er niet slecht uitzien.
Veel zijn niet mooi nee, maar enkeling vind ik er niet slecht uitzien.
Stage 1 is vaak 400pk tov 340 org.Maatje van me heeft ook zo'n bmw140i stage1 440pk leuk speelgoed wel.
Dat laatste is wel onvermijdelijk. Elke keer als ik na het trainen in mijn wifebeater uit mijn Aygo stap, en de wind door mijn wilde lokken voel razen, dan bekruipt mij een gevoel van uber masculiniteit.Heb er echt niets mee. Vind het maar een halve auto. Daarnaast helpt het ook niet mee dat een vlotte hatchback 9 van de 10 keer gereden wordt door een wannabe badboy![]()
Peugeot 206

Dat laatste is wel onvermijdelijk. Elke keer als ik na het trainen in mijn wifebeater uit mijn Aygo stap, en de wind door mijn wilde lokken voel razen, dan bekruipt mij een gevoel van uber masculiniteit.
Meestal flex ik dan ook nog ff mijn fatceps alvorens ik mijn sociale huurflatje binnenga.
Jezus wat lelijk