AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

En dan wordt het opeens niet meer zinvol om de auto te pakken. Zie je waar ze heen willen?

:hahaha:

Ben benieuwd ook welke mensen meedoen aan zo’n onderzoek waar in het artikel 100x naar wordt gerefereerd. Kan me niet voorstellen dat dit normale, weldenkende mensen zijn.

• Like
Waarderingen: Vonk
Onze oude auto met 60pk was al snel genoeg om iedereen te verschalken in de bochten.
Vroeger reed ik ook iedereen zoek in bochten in de 40pk 600cc Subaru van mijn moeder. Bij het Rottepolderplein bij Haarlem is een hele krappe knijpende bocht linsaf na een lang recht stuk. Daar heeft menige Porsche rijder me eruit proberen te remmen, alleen rem ik niet voor die bocht. Daarna komt een lange bocht die je kan uitaccelereren tot ruim 100 km/h (met 40pk!). Pas op het lange rechte stuk daarna kwamen de Porsches weer langsblazen waarbij ze ook nog eens geflitst werden.

Dat deed ik vrijwillig omdat ik er zin had.

Moet iedereen dat kunnen dan?
Met een auto met 600pk lijkt me dat geen overbodige luxe nee?

Ga jij aan je turbo sleutelen? Laptopje op de bijrijdersstoel? Lekke turboslangen/pakkingen vervangen? Lambawaardes intepreteren en daar je computer naar afstellen ?snap je wat van A/E ratio's? Zo niet kun je beter een semi standaard wagentje rijden , no offence maar 600+ pk uit een 2.5 litet vraagt om echt diep verstand ervan, als je dat niet hebt is het onverstandig voor de lange termijn.

Ik ben wel benieuwd naar de exacte vragen, daar kan je de uitkomst ook flink mee sturen.
Voor hetzelfde geld schrijven ze in het onderzoek 'weggebruikers' en rekenen ze daar de fietsers en voetgangers ook bij. Dan wordt het resultaat ook enorm beïnvloed lijkt me.

Dat deed ik vrijwillig omdat ik er zin had.

Moet iedereen dat kunnen dan?

Dat jullie geen geld ervoor hebben. Tja..

Jij moet je welvarendheid ook niet gaan overdrijven hier. Jij hebt iets van vmbo basis/kader gedaan en vervolgens een mbo niv 2 opleiding tot beveiliger en woont nog bij je moeder ondanks dat je al 25 ofzo bent. No judgment, maar dat is nu niet echt de levenssituatie van een succesvol persoon.

Als jij met je huidige salaris het volwassen mensenleven gaat beginnen leven incl. hypotheken/huur, allerhande verzekeringen en belastingen, kinderen, huisdieren etc etc zal je waarschijnlijk nog net niet bij de voedselbank aan moeten kloppen.

Een internetforum is geen plek om op te scheppen over geld.

Sowieso kan hij tot zijn 40e geen huis kopen zelf :roflol:

Bijna 3000kg en 4.5 naar de 100? Moet wel serieus vermogen in zitten dan.

Kan alleen maar een gigantische luxe slee zijn of een opgefokte vrachtwagen zoals een BMW XM, Tesla X, ect.

In beide gevallen ga je het iig flink afleggen tegen een speed triple :roflol:
Ja heb winnen opgegegeven, wil @Schwarzeneggertje best racen in zijn auto haha. Zelfs zonder mensen en benzine erin kom je op 2400kg dus kansloze missie tenzij ik het interieur eruit strip

Terug
Naar boven