En dan wordt het opeens niet meer zinvol om de auto te pakken. Zie je waar ze heen willen?
Buiten de bebouwde kom?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan wordt het opeens niet meer zinvol om de auto te pakken. Zie je waar ze heen willen?

Dat zeker maar jij brengt je auto al weg om olie te laten bijvullen, en ik denk dat je met zoiets van een koude kermis thuiskomt als je hem voor elk dingetje wegbrengt
Linkse doetjes en seniele bejaarden.![]()
Ben benieuwd ook welke mensen meedoen aan zo’n onderzoek waar in het artikel 100x naar wordt gerefereerd
Maar je kon eerst niet eens je bandenspanning meten.
Je was me voor.Dat zeker maar jij brengt je auto al weg om olie te laten bijvullen, en ik denk dat je met zoiets van een koude kermis thuiskomt als je hem voor elk dingetje wegbrengt
Vroeger reed ik ook iedereen zoek in bochten in de 40pk 600cc Subaru van mijn moeder. Bij het Rottepolderplein bij Haarlem is een hele krappe knijpende bocht linsaf na een lang recht stuk. Daar heeft menige Porsche rijder me eruit proberen te remmen, alleen rem ik niet voor die bocht. Daarna komt een lange bocht die je kan uitaccelereren tot ruim 100 km/h (met 40pk!). Pas op het lange rechte stuk daarna kwamen de Porsches weer langsblazen waarbij ze ook nog eens geflitst werden.Onze oude auto met 60pk was al snel genoeg om iedereen te verschalken in de bochten.
Dat deed ik vrijwillig omdat ik er zin had.Dat zeker maar jij brengt je auto al weg om olie te laten bijvullen, en ik denk dat je met zoiets van een koude kermis thuiskomt als je hem voor elk dingetje wegbrengt
Moet iedereen dat kunnen dan?Maar je kon eerst niet eens je bandenspanning meten.
Met een auto met 600pk lijkt me dat geen overbodige luxe nee?Dat deed ik vrijwillig omdat ik er zin had.
Moet iedereen dat kunnen dan?
Ben benieuwd ook welke mensen meedoen aan zo’n onderzoek waar in het artikel 100x naar wordt gerefereerd. Kan me niet voorstellen dat dit normale, weldenkende mensen zijn.
Ik ben wel benieuwd naar de exacte vragen, daar kan je de uitkomst ook flink mee sturen.
Voor hetzelfde geld schrijven ze in het onderzoek 'weggebruikers' en rekenen ze daar de fietsers en voetgangers ook bij. Dan wordt het resultaat ook enorm beïnvloed lijkt me.Ik ben wel benieuwd naar de exacte vragen, daar kan je de uitkomst ook flink mee sturen.
Dat deed ik vrijwillig omdat ik er zin had.
Moet iedereen dat kunnen dan?
Dat jullie geen geld ervoor hebben. Tja..
Ligt eraan waar je wil wonen
Golfje inruilen voor New Holland T 9.560 met 520pk
Ho eem oale Rus van mie. Oal Pekel is het 😂
Ja heb winnen opgegegeven, wil @Schwarzeneggertje best racen in zijn auto haha. Zelfs zonder mensen en benzine erin kom je op 2400kg dus kansloze missie tenzij ik het interieur eruit stripBijna 3000kg en 4.5 naar de 100? Moet wel serieus vermogen in zitten dan.
Kan alleen maar een gigantische luxe slee zijn of een opgefokte vrachtwagen zoals een BMW XM, Tesla X, ect.
In beide gevallen ga je het iig flink afleggen tegen een speed triple![]()
De auto komt pas begin juli uit Roemenië...Ja heb winnen opgegegeven, wil @Schwarzeneggertje best racen in zijn auto haha. Zelfs zonder mensen en benzine erin kom je op 2400kg dus kansloze missie tenzij ik het interieur eruit strip
Daar kan je wel goed racen denk ik