- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Waarom doe je hem weg?zo, die staat alweer op MP, kort maar krachtig (wel weer veel plezier gehad)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom doe je hem weg?zo, die staat alweer op MP, kort maar krachtig (wel weer veel plezier gehad)
Maak je het imo niet mooier op maar ieder zijn ding. Ik vind de eerste generatie R8 een mooie auto, zeker voor zijn tijd.Als ik er 1 had, had ik het uiterlijk echt niet orgineel gelaten. Ik hou wel van aandacht trekken.
![]()
Nieuwe werkgever -> leaseauto.
.Doe je goed, wat krijg je?Nieuwe werkgever -> leaseauto.
Ben aan bijtelling (netto) inclusief onbeperkt brandstof net zoveel kwijt als ik nu aan verzekering en wegenbelasting alleen al betaal.
Afhankelijk van de voorraad op het specifieke moment van aanvragen (dus heb helaas niet zoveel keuze), zal wss een Polo, Mazda2, Corsa of 208 worden (die heb ik toevallig op de parkeerplaats zien staan de afgelopen weken).

Goede bro en 15jaar ook youngtimer gunstig als zzp-er om te rijden.Als ik er 1 had, had ik het uiterlijk echt niet orgineel gelaten. Ik hou wel van aandacht trekken.
![]()
Afhankelijk van de voorraad op het specifieke moment van aanvragen (dus heb helaas niet zoveel keuze), zal wss een Polo, Mazda2, Corsa of 208 worden (die heb ik toevallig op de parkeerplaats zien staan de afgelopen weken).
Edit: ze zijn wel druk bezig met de transitie naar elektrisch, dus een ID3 staat (volgens mij) ook op de lijst. Het is me om het even in ieder geval![]()

Zeker niet, vind het als student sowieso wel luxe om een auto te hebben. Eigenlijk is het niet nodig (zou voor werk ook wel kunnen overleven met het OV).Lekker toch, mag je niet klagen volgensmij.
ID3 vraag ik me af hoe het is om te hebben en rijden want om te zien zijn ze echt bijzonder lelijk![]()
Wat houdt je tegen?Wil hem kopen maar ook weer niet. Ik moet niet zovaak kijken naar mp
![]()
![]()
![]()
T feit dat ie 2x z'n jaarsalaris uit geeft dan.
Nou ik verdien 2x de vraagprijs
Hatchback of sedan

Ik ook, de baas wil 't me alleen niet geven verdorie.
Als 't om de 3 gaat altijd hatchback.
Heb je andere inkomstenbronnen naast beveiliger (in loondienst neem ik aan)?Particulier verkoper
Audi rs3 - 2018 - 27.893 kilometerstand
![]()
S-829-HT - Alles over de Audi A3 Limousine 2.5 TFSI RS 3 quattro
Ik heb de Audi A3 Limousine 2.5 TFSI RS 3 quattro uit 2018 gespot op Finnik.finnik.nl
![]()
≥ Audi RS 3 Limousine 2.5 Tfsi 400pk S Tronic Quattro 2018 — Audi — Marktplaats
Hierbij bied ik deze mooie AUDI RS3 aan met lage kilometers. Auto is altijd goed onderhouden en heeft altijd binnen gestaan. Op 18.000km is er eenwww.marktplaats.nl
Wat vinden jullie ervan
Ik zou vragen waar de tweede sleutel is.Particulier verkoper
Audi rs3 - 2018 - 27.893 kilometerstand
![]()
S-829-HT - Alles over de Audi A3 Limousine 2.5 TFSI RS 3 quattro
Ik heb de Audi A3 Limousine 2.5 TFSI RS 3 quattro uit 2018 gespot op Finnik.finnik.nl
![]()
≥ Audi RS 3 Limousine 2.5 Tfsi 400pk S Tronic Quattro 2018 — Audi — Marktplaats
Hierbij bied ik deze mooie AUDI RS3 aan met lage kilometers. Auto is altijd goed onderhouden en heeft altijd binnen gestaan. Op 18.000km is er eenwww.marktplaats.nl
Wat vinden jullie ervan