- Waardering
- 10.706
- Lengte
- 1m75
NeeHeb je andere inkomstenbronnen naast beveiliger (in loondienst neem ik aan)?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeeHeb je andere inkomstenbronnen naast beveiliger (in loondienst neem ik aan)?
Je hebt nu al een prachtige auto en als je die inruilt voor bovenstaand komen er flink wat kosten bij en onderhoud zal stijgen/ afschrijving etc.Particulier verkoper
Audi rs3 - 2018 - 27.893 kilometerstand
![]()
S-829-HT - Alles over de Audi A3 Limousine 2.5 TFSI RS 3 quattro
Ik heb de Audi A3 Limousine 2.5 TFSI RS 3 quattro uit 2018 gespot op Finnik.finnik.nl
![]()
≥ Audi RS 3 Limousine 2.5 Tfsi 400pk S Tronic Quattro 2018 — Audi — Marktplaats
Hierbij bied ik deze mooie AUDI RS3 aan met lage kilometers. Auto is altijd goed onderhouden en heeft altijd binnen gestaan. Op 18.000km is er eenwww.marktplaats.nl
Wat vinden jullie ervan
Ik had laats ook weer een dure grote. downpipe was lek dus moest gelast worden 2 dagen na de beurt stopt ABS sensor nummer 3 er mee. Weer een beurt van 1000,- Vind t steeds meer zonde geld worden.
Bij mij lekt dus een waterpomp maar komt dus vaak voor bij gti/r modellen. Auto staat gelukkig wel op de zaakIk had laats ook weer een dure grote. downpipe was lek dus moest gelast worden 2 dagen na de beurt stopt ABS sensor nummer 3 er mee. Weer een beurt van 1000,- Vind t steeds meer zonde geld worden.
Hoeveel moet dat dan zijn? Oude olie eruit nieuwe olie erin
Hoeveel moet dat dan zijn? Oude olie eruit nieuwe olie erin
De olie zelf is als particulier 75 eur0, dus voor een bedrijf zal het iets van 35 euro inkoop zijn.Hoeveel moet dat dan zijn? Oude olie eruit nieuwe olie erin
Dat is enorm goedkope olie dan. Hoe dan ook, hij is opgelicht lol
https://www.deolieconcurrent.nl/products/Castrol-EDGE-FST-5W40-5-Liter.html €40 ex BTW, en garage koopt grotere hoeveelheden dus zal nog minder kosten.Dat is enorm goedkope olie dan. Hoe dan ook, hij is opgelicht lol
Wat betaal je normaal voor groot onderhoud?
Voordat ik hem had gekocht had ie pas geleden een grote beurt gehad.
Ja dus dan ben je op zich ook wel aan onderhoud toe. Vind het wel relatief duur versus de waarde van autoVoordat ik hem had gekocht had ie pas geleden een grote beurt gehad.
Nu zijn we 9 maanden / 13.000km verder![]()
Ik kreeg de vraag wat voor remschijven ik wou. R performance schrijven, Zimmerman schrijven. Ik ben ook geen type die gaat bezuinigen. Toen wees die me deze aanJa dus dan ben je op zich ook wel aan onderhoud toe. Vind het wel relatief duur versus de waarde van auto
Ah okay, niet bekend mee heb zelf alleen fabrieksonderdelen erop zittenIk kreeg de vraag wat voor remschijven ik wou. R performance schrijven, Zimmerman schrijven. Ik ben ook geen type die gaat bezuinigen. Toen wees die me deze aan