- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woon in UK, kom denk ik 2x per jaar met de auto naar NL zal hem dus niet importerenHufterproof en degelijk is een Volvo V70. ook kostenefficiënt. zoals ik al zei moet je wel realistisch blijven. je wilt ermee naar Nederland rijden vanuit UK, en je verblijf in NL ?
Kan weinig goede vinden, volgens mij is Volvo minder populair in UK. Dit is dan wel heel veel auto voor het geld: https://www.autotrader.co.uk/car-de...ngine-size=3.0&page=2&postcode=sw33dz&fromsraAls je dan toch voor Volvo wilt gaan, zou ik de S/V70 T6 nemen. Chippie erin en naar de 330-350pk of zo.
Stukje ruimer voor de kids en spullen, en gewoon een prima degelijke recht-uit-cruiser.
Kan weinig goede vinden, volgens mij is Volvo minder populair in UK. Dit is dan wel heel veel auto voor het geld: https://www.autotrader.co.uk/car-de...ngine-size=3.0&page=2&postcode=sw33dz&fromsra

Ja lijkt wel of ze jack-mode aan hebben gezet, ga er maar eens naar kijken. Voor dit geld kan je er weinig verlies op maken. Zal vast ook goed te chippen of tunen zijn, blok zou veel meer moeten kunnen.Veel voller ga je ze denk ik niet vinden van dat bouwjaar (Polestar getuned ook volgens mij?).
Later waren er nog wel zaken leverbaar geweest als elektronisch instelbare dempers en internettoegang, maar beide kan je zonder.
Stoelen blijven g-e-w-e-l-d-i-g!
Wel erg weinig miles voor het bouwjaar, maar waarschijnlijk van een oud mannetje geweest.
Lijkt btw wel erg hoog op de poten te staan(?)
Wie heeft het over importeren ?Woon in UK, kom denk ik 2x per jaar met de auto naar NL zal hem dus niet importeren
Ik dacht dat je 0-100 <5 sec vanaf fabriek bedoelde.Dat is niet waar, heb een perfecte optie namelijk de S6 en de S60. Zit gewoon te kijken of er goede alternatieven zijn
Bwa, ik denk dat vanaf een andere plaats ook mag hoor.Ik dacht dat je 0-100 <5 sec vanaf fabriek bedoelde.
Ja helemaal waar man. Daarom nu aan 't kijken naar een Audi A5, liefst coupe en als 't ff kan met 't 3 liter blok uit de S5. Stage 1 geeft dan 430 pk zo'n beetje, prima. Vind 't model van rond 2012 mooi maar al die blokken zijn ruk.+ dat er altijd wel wat mankeert. Zeker de V10 van de e60 M5 is een hopeloos geval.
Hebben niet al die iets oudere TFSI's geen last van olie- en kettingissues?Ja helemaal waar man. Daarom nu aan 't kijken naar een Audi A5, liefst coupe en als 't ff kan met 't 3 liter blok uit de S5. Stage 1 geeft dan 430 pk zo'n beetje, prima. Vind 't model van rond 2012 mooi maar al die blokken zijn ruk.
Dacia.Ik ben ook op zoek naar een zuinige wagen. Een monovolume, of een station wagon. Benzine, niet te veel pk's. En een automaat. Maximum budget 10000 euro en niet te oud. Ik rijd maar 5000 km per jaar en wil dus geen 30000 euro betalen voor een auto waar ik per dag in totaal 20 minuten in zit.
Ik rij sinds kort in een 2019 Skoda Octavia, automaat, 116 pk, maar wel diesel. Ik tik met gemak 1000km aan met een volle 50 liter tank (5 liter per 100km). Buiten de stad haal ik zelfs 4 liter per 100 km. Waarom wil je perse een benzine? Als je voor diesel gaat kun je makkelijker een goedkopere auto kopen met meer km's op de teller en toch nog wat van wat luxe genieten. Althans, dat is mijn ervaring geweest met zoeken naar een Octavia.Ik ben ook op zoek naar een zuinige wagen. Een monovolume, of een station wagon. Benzine, niet te veel pk's. En een automaat. Maximum budget 10000 euro en niet te oud. Ik rijd maar 5000 km per jaar en wil dus geen 30000 euro betalen voor een auto waar ik per dag in totaal 20 minuten in zit.
Zeker als je niet veel rijd is diesel over het algemeen prijziger dan wanneer je voor een benzine variant gaat qua tanken en prijs per km van wat ik heb gemerkt. Wellicht op de langere termijn niet, maar dat duurt wel even als je niet zoveel km per jaar maakt. Betwijfel of dat dan opweegt tegen de 'voordelen' in de eventuele aanschafprijs.Yes tussen 2009 en 2012 geloof ik. Daarna werd 't beter. 09-12 kan wel als ze de modificatie hebben gedaan, dan zou 't goed moeten zijn.Hebben niet al die iets oudere TFSI's geen last van olie- en kettingissues?
Heb me er wat jaren geleden even in verdiept toen ik een A7 wel gaaf vond, maar na onderzoek snel van afgezien.
Renault ScenicIk ben ook op zoek naar een zuinige wagen. Een monovolume, of een station wagon. Benzine, niet te veel pk's. En een automaat. Maximum budget 10000 euro en niet te oud. Ik rijd maar 5000 km per jaar en wil dus geen 30000 euro betalen voor een auto waar ik per dag in totaal 20 minuten in zit.
+1
Ik rij sinds kort in een 2019 Skoda Octavia, automaat, 116 pk, maar wel diesel. Ik tik met gemak 1000km aan met een volle 50 liter tank (5 liter per 100km). Buiten de stad haal ik zelfs 4 liter per 100 km. Waarom wil je perse een benzine? Als je voor diesel gaat kun je makkelijker een goedkopere auto kopen met meer km's op de teller en toch nog wat van wat luxe genieten. Althans, dat is mijn ervaring geweest met zoeken naar een Octavia.
In Duitsland, waar ik woon, kun je de Octavia Facelift (een nieuwer model 2017-2019) vinden met 150.000+ km op de teller voor rond de 10.000 euro. Zo'n auto kan nog makkelijk 150.000 km mee, heeft een enorme berg ruimte in de kofferbak (een bijna ongeevenaarde 630 liter), genoeg luxe, zuinigheid en toch ook nog een redelijk sportief uiterlijk.
B.v. (deze is in Nederland) https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...=1751c42d-7de3-20f4-ca3b-c1547cd9f527&ref=srp
Diesel isin België een probleem aan het worden. Binnen nu en 2 jaar mag je nergens nog binnen in de grootsteden.Ik rij sinds kort in een 2019 Skoda Octavia, automaat, 116 pk, maar wel diesel. Ik tik met gemak 1000km aan met een volle 50 liter tank (5 liter per 100km). Buiten de stad haal ik zelfs 4 liter per 100 km. Waarom wil je perse een benzine? Als je voor diesel gaat kun je makkelijker een goedkopere auto kopen met meer km's op de teller en toch nog wat van wat luxe genieten. Althans, dat is mijn ervaring geweest met zoeken naar een Octavia.
In Duitsland, waar ik woon, kun je de Octavia Facelift (een nieuwer model 2017-2019) vinden met 150.000+ km op de teller voor rond de 10.000 euro. Zo'n auto kan nog makkelijk 150.000 km mee, heeft een enorme berg ruimte in de kofferbak (een bijna ongeevenaarde 630 liter), genoeg luxe, zuinigheid en toch ook nog een redelijk sportief uiterlijk.
B.v. (deze is in Nederland) https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...=1751c42d-7de3-20f4-ca3b-c1547cd9f527&ref=srp
Amai...dat is inderdaad een koopjeIk rij sinds kort in een 2019 Skoda Octavia, automaat, 116 pk, maar wel diesel. Ik tik met gemak 1000km aan met een volle 50 liter tank (5 liter per 100km). Buiten de stad haal ik zelfs 4 liter per 100 km. Waarom wil je perse een benzine? Als je voor diesel gaat kun je makkelijker een goedkopere auto kopen met meer km's op de teller en toch nog wat van wat luxe genieten. Althans, dat is mijn ervaring geweest met zoeken naar een Octavia.