2030 in Brussel, 2031 in Antwepen en GentDiesel isin België een probleem aan het worden. Binnen nu en 2 jaar mag je nergens nog binnen in de grootsteden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2030 in Brussel, 2031 in Antwepen en GentDiesel isin België een probleem aan het worden. Binnen nu en 2 jaar mag je nergens nog binnen in de grootsteden.
Een GT86 is best een grappig autootje, maar maakt het motorisch niet echt waar, het vermogen is gewoon te weinig en ook het motorkarakter is niet sportief genoeg naar mijn mening.Stilletjes aan naar een nieuwe auto aan t kijken, iemand die een mening heeft van onderstaande autos/merken?
- Hyundai Genesis Coupe 2.0 of 3.8
- Audi A3/5
- BMW 2/3/4 serie coupe
- Alfa Romeo Giulia
- Toyota GT86

Bedankt! Vanwaar de voorkeur naar 2 serie?Een GT86 is best een grappig autootje, maar maakt het motorisch niet echt waar, het vermogen is gewoon te weinig en ook het motorkarakter is niet sportief genoeg naar mijn mening.
Een Genesis Coupé zou ik links laten liggen, in heb niet eens de moeite genomen om er in te rijden nadat ik in veel Amerikaanse reviews veel klachten over de handeling en de versnellingsbak had gelezen, als zij het al niet goed vond moet het wel slecht zijn.
Persoonlijk ben ik geen fan van Audi, dus zou ik kiezen tussen AR en BMW, met een lichte voorkeur voor een 2-serie.
Puur optisch, daarnaast groot zat als je geen gezin hebt te vervoeren.
Puur optisch, daarnaast groot zat als je geen gezin hebt te vervoeren.

Dat geldt voor elke BMW, maar heb je als bestuurder dan minder ruimte in een 2 dan in 3 of 4 serie?
Dat geldt voor elke BMW, maar heb je als bestuurder dan minder ruimte in een 2 dan in 3 of 4 serie?
Als ruimte in een issue is hoef je helemaal niet naar een GT86 te kijken.
Tweedehands.
Vooral ook in die kleur, prachtig!Blijf de Stinger van KIA een vette bak vinden, inmiddels onbetaalbaar in NL en voor hetzelfde geld rij je een premium wagen met alles erop en eraan. In USA is de vanaf prijs 36K
SUVs, Sedans, Sports Cars, Hybrids, EVs & Luxury Cars | Kia
Kia America, Inc. provides a wide range of cars that meet your lifestyle. Browse our luxury or sports sedans, hybrids, electric cars, SUVs & hatchbacks.www.kia.com
![]()
Effe over je Saab. Heb je die ook laten tunen ?Die Stinger is echt een waanzinnige auto.
Gister overigens een BMW M850 gezien/gehoord. Had een uitlaatsysteem. Ben geen fan van BMW maar poaah.
Nee niet laten tunen, standaard 250 pken een koppel van 350nm dus vind ik wel genoeg.Effe over je Saab. Heb je die ook laten tunen ?
Ben vorig jaar nog met een Saab 9-3 1.8t bij https://dionhpt.nl/saab-tuning/ geweest. 150-> 230pk
A5 coupe of 4 serie coupe 100%.Stilletjes aan naar een nieuwe auto aan t kijken, iemand die een mening heeft van onderstaande autos/merken?
- Hyundai Genesis Coupe 2.0 of 3.8
- Audi A3/5
- BMW 2/3/4 serie coupe
- Alfa Romeo Giulia
- Toyota GT86
Stinger vind ik ook echt gruwelijk gaaf. Heel betaalbaar in elk land behalve NLDie Stinger is echt een waanzinnige auto.
Gister overigens een BMW M850 gezien/gehoord. Had een uitlaatsysteem. Ben geen fan van BMW maar poaah.
Wat doet er dan eigenlijk nog meer toe? Los van het praktische nut gaat mijn voorkeur uit naar relatief kleine auto’s.Maar dat is natuurlijk niet de enige maat die ertoe doet. Anders had iedereen die een 3 rijdt, wel een 2 gekocht, als dat de enkele criteria waren.
Wat doet er dan eigenlijk nog meer toe? Los van het praktische nut gaat mijn voorkeur uit naar relatief kleine auto’s.
Zoals een Landrover?Wat doet er dan eigenlijk nog meer toe? Los van het praktische nut gaat mijn voorkeur uit naar relatief kleine auto’s.