Die heeft dus een praktisch nut wat voortkomt uit zijn afmetingen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft dus een praktisch nut wat voortkomt uit zijn afmetingen.
Boodschappenwagentje?Die heeft dus een praktisch nut wat voortkomt uit zijn afmetingen.
Gebakjes kun je ook bij de bakker kopenDe levering van mijn auto is weer een paar maanden vertraagd...
...dan is het kopen van een motor toch eenvoudiger.
Leg eens uit...
Renault Clio Estate , voor 10 k heb je een aardig jong model met veel optiesIk ben ook op zoek naar een zuinige wagen. Een monovolume, of een station wagon. Benzine, niet te veel pk's. En een automaat. Maximum budget 10000 euro en niet te oud. Ik rijd maar 5000 km per jaar en wil dus geen 30000 euro betalen voor een auto waar ik per dag in totaal 20 minuten in zit.
Ja...dat zeggen ze nu. Tot ze volgend jaar beslissen alles met 5 jaar te vervroegen....
Een prachtige wagen, inderdaad maar voor die prijs zijn er volgens mij betere deals.Blijf de Stinger van KIA een vette bak vinden, inmiddels onbetaalbaar in NL en voor hetzelfde geld rij je een premium wagen met alles erop en eraan. In USA is de vanaf prijs 36K
SUVs, Sedans, Sports Cars, Hybrids, EVs & Luxury Cars | Kia
Kia America, Inc. provides a wide range of cars that meet your lifestyle. Browse our luxury or sports sedans, hybrids, electric cars, SUVs & hatchbacks.www.kia.com
![]()
Zat er aan te komen, verkoopt zo ver ik weet niet echt geweldig en is ook stiekem wat ouder aan het worden.Stinger 2023 in VS is 2.5L 4 cil in NL 3.3L 6cil.
* Met ingang van april 2023 heeft Kia besloten om de productie van de Stinger GT stop te zetten, waardoor het niet langer mogelijk is om dit model nieuw te bestellen.
wensink
Zat er aan te komen, verkoopt zo ver ik weet niet echt geweldig en is ook stiekem wat ouder aan het worden.
Toekomstige classic sowieso.
Er staan er zat te koop, dus ga je gang https://www.autoscout24.nl/lst/kia/...search_id=d2azgr0adb&sort=standard&ustate=N,UEn denk ik ook een goede investering geweest. Volgens mij zijn er niet veel van gemaakt uiteindelijk.
Voor privé als investering, geen leasebakNee dank je ik heb net een nieuwe auto besteld.
3 is wat overkill met zijn 2en.
Ik voorspel een dikke factuurSeptember afspraakje bij tuning service huizen. Ben benieuwd
Staat ie niet op de boot die in de hens staat nu ?De levering van mijn auto is weer een paar maanden vertraagd...
...dan is het kopen van een motor toch eenvoudiger.

Jij hebt toch al redelijk wat getuned? Kunnen zij nog veel doen?September afspraakje bij tuning service huizen. Ben benieuwd