AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

De levering van mijn auto is weer een paar maanden vertraagd...

...dan is het kopen van een motor toch eenvoudiger.

Ik ben ook op zoek naar een zuinige wagen. Een monovolume, of een station wagon. Benzine, niet te veel pk's. En een automaat. Maximum budget 10000 euro en niet te oud. Ik rijd maar 5000 km per jaar en wil dus geen 30000 euro betalen voor een auto waar ik per dag in totaal 20 minuten in zit.
Renault Clio Estate , voor 10 k heb je een aardig jong model met veel opties

Blijf de Stinger van KIA een vette bak vinden, inmiddels onbetaalbaar in NL en voor hetzelfde geld rij je een premium wagen met alles erop en eraan. In USA is de vanaf prijs 36K :roflol:

1690348892117.png
Een prachtige wagen, inderdaad maar voor die prijs zijn er volgens mij betere deals.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.369
Moest lachen toen ik de nieuwprijs zag 🤭

Stinger 2023 in VS is 2.5L 4 cil in NL 3.3L 6cil.
* Met ingang van april 2023 heeft Kia besloten om de productie van de Stinger GT stop te zetten, waardoor het niet langer mogelijk is om dit model nieuw te bestellen.
wensink

Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Vonk
September afspraakje bij tuning service huizen. Ben benieuwd

Stinger 2023 in VS is 2.5L 4 cil in NL 3.3L 6cil.
* Met ingang van april 2023 heeft Kia besloten om de productie van de Stinger GT stop te zetten, waardoor het niet langer mogelijk is om dit model nieuw te bestellen.
wensink
Zat er aan te komen, verkoopt zo ver ik weet niet echt geweldig en is ook stiekem wat ouder aan het worden.

Toekomstige classic sowieso.

Terug
Naar boven