Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Kia Stinger station.

Jij hebt toch al redelijk wat getuned? Kunnen zij nog veel doen?
Zag er laatst nog 1 voorbij komen die stage 4 claimde, bijna 600 pk geloof ik op z'n R. Denk dat je de levensduur van je auto er goed mee inkort en je wrs beter een E63 of M5 ofzo had kunnen kopen van al dat geld maar toch.

Als je hart bij een RS3 nardo grey ligt zou ik geen geld meer uitgeven aan je R @dreamy1

Zag er laatst nog 1 voorbij komen die stage 4 claimde, bijna 600 pk geloof ik op z'n R. Denk dat je de levensduur van je auto er goed mee inkort en je wrs beter een E63 of M5 ofzo had kunnen kopen van al dat geld maar toch.
Denk vooral dat je verkoopwaarde daalt. Ziet vaak zwaar getunede modellen (in UK) voor best een discount te koop staan, zeker gezien investeringen die gedaan zijn

Jij hebt toch al redelijk wat getuned? Kunnen zij nog veel doen?
Dat was een slechte tune, geen intake, geen intercooler, alleen downpipe. Die was weer stock na een software update. Maar ik liet hem ook tunen zonder 4x4 bank. Nu ga ik eerste keer langs die jongens die het meten met alle hardware eraan. Ga ik vanaf september tot juni genieten ermee.

Denk eerlijk gezegd niet dat het je meerwaarde gaat opleveren bij verkoop.

Denk eerlijk gezegd niet dat het je meerwaarde gaat opleveren bij verkoop.
Kan bij vele liefhebbers interessanter ogen aangezien het al een stage 2 pakket heeft. Dan hoeft een koper alleen zelf nog een turbo en brandstofpomp te kopen om door te trekken naar 470pk. Maar mijn auto klinkt nu als een stofzuiger (stil) en wil nog even mee genieten tot juni. Een vriendin vanmij is wel geïnteresseerd en we hadden afgesproken om samen de prijs te bespreken nadat ikb is betaald.

Omdat je gepakt was qua geluidsoverlast toch ?

Omdat je gepakt was qua geluidsoverlast toch ?
Ja in de stad. Ik was gister nog bij tuning service huizen voor wat informatie omdat ik toch in de buurt was, zij gaven aan dat ze vooral gaan geluid meten op bepaalde bekende plekken waar je naartoe gaat. Rotterdam bijvoorbeeld.
Puur uit interesse hoe kan de politie hier in NL iets aan doen? Lijkt me als je stock huracan rijdt je meer geluid maakt dan een getunede golf?
ze vragen om je kentekenbewijs en dan trekken dan je auto gegevens na. De mijne maakt tussen de 78-80db geluid en mag maar max 2db overschrijden. Met mijn sportuitlaat zat ik op 94.

Denk vooral dat je verkoopwaarde daalt. Ziet vaak zwaar getunede modellen (in UK) voor best een discount te koop staan, zeker gezien investeringen die gedaan zijn
Klopt. Maar goed, dat is ook niet gek. Ik vind een R best tof, maar als zo'n ding stage 2 of meer getuned is, er allerlei rare shit opgebouwd is waardoor ie lijkt op een hatchback Batmobiel en je koopt 'm van een jonge Turk ( no offense) weet je vrijwel zeker dat ie aardig is afgetrapt. Daar zou ik ook de hoofdprijs niet voor betalen.

Klopt. Maar goed, dat is ook niet gek. Ik vind een R best tof, maar als zo'n ding stage 2 of meer getuned is, er allerlei rare shit opgebouwd is waardoor ie lijkt op een hatchback Batmobiel en je koopt 'm van een jonge Turk ( no offense) weet je vrijwel zeker dat ie aardig is afgetrapt. Daar zou ik ook de hoofdprijs niet voor betalen.
Mijn facturen zijn aantoonbaar dat het goed onderhouden is.

Ja in de stad. Ik was gister nog bij tuning service huizen voor wat informatie omdat ik toch in de buurt was, zij gaven aan dat ze vooral gaan geluid meten op bepaalde bekende plekken waar je naartoe gaat. Rotterdam bijvoorbeeld.

ze vragen om je kentekenbewijs en dan trekken dan je auto gegevens na. De mijne maakt tussen de 78-80db geluid en mag maar max 2db overschrijden. Met mijn sportuitlaat zat ik op 94.
Kan je uitlaat niet open en dicht zetten met sportstand?

Bij aankoop van auto, zeker voor niet deskundigen, is het onderbuikgevoel ook van belang. Er zijn maar weinig mensen die een 'afgetrapte barrel' zoeken
Kan aan mij liggen maar als je bijvoorbeeld je auto op een circuit gebruikt (extreem geval) dan is hij toch wel met een zelfde aantal kilometers en goed onderhoud een stuk afgerachter dan iemand die snelweg rijdt en dus minder waard

Kan aan mij liggen maar als je bijvoorbeeld je auto op een circuit gebruikt (extreem geval) dan is hij toch wel met een zelfde aantal kilometers en goed onderhoud een stuk afgerachter dan iemand die snelweg rijdt en dus minder waard
Waar heb je het überhaupt over ?
Niemand hier heeft het over vergelijking van circuit en snelweg

Terug
Naar boven