AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Krijg net een belletje dat de auto die ik zakelijk rijd vanuit de garage (net nieuw, juli 2023) een verkeerd kenteken heeft gekregen. Politie heeft een melding gemaakt dat deze onverzekerd rond zou rijden, maar het is dus gewoon verkeerd erop gehangen bij de uitlevering van de auto :roflol: Ik was even bang op een herhaling van die gejatte platen, maar het valt enigzins mee. Hopen dat ze 'm snel kunnen wisselen.
Verkeerde kentekenplaten of op je 'kentekenbewijs' ?
Normaal maak de politie deze melding niet, maar gaat dat via RDW.(onverzekerd voertuig)

Voor de wat langere/buffere onder ons, iemand ervaring met een 3deurs coupe? 't Wordt tijd voor een andere auto en ik vind een coupe echt prachtig en sportief ogen, maar als ik tussen 2 auto's sta en er via de achterklep uit moet is dat ook niet heel charmant.

Dus, in hoeverre valt 't mee met die enorme portieren of is 't echt geen doen?
Verkapt; Ik ben lang en Buff

Voor de wat langere/buffere onder ons, iemand ervaring met een 3deurs coupe? 't Wordt tijd voor een andere auto en ik vind een coupe echt prachtig en sportief ogen, maar als ik tussen 2 auto's sta en er via de achterklep uit moet is dat ook niet heel charmant.

Dus, in hoeverre valt 't mee met die enorme portieren of is 't echt geen doen?
S/E coupe of cl als je de die nog goed vind qua looks.

Beide gevallen kan je er ook via het raam uit doordat ze geen deurstijl hebben.

S/E coupe of cl als je de die nog goed vind qua looks.

Beide gevallen kan je er ook via het raam uit doordat ze geen deurstijl hebben.
De W213 coupe zou idd een droom zijn maar dat begint bij een 45k ofzo en is me een beetje te enthousiast momenteel. Een W205 (C klasse dus) of 4 serie (F32/33) doen 't 'm ook wel voor me en zijn prijstechnisch gezien op 't moment wat realistischer. Alhoewel de 4 Gran Coupé ook niet vervelend is om naar te kijken.

• Like
Waarderingen: AK
Zou een paar garages afstruinen en testen. Ervaring van iemand die buff is en lang, met Toyota Yaris heb je niks aan.

@Shadow Project Heeft een 3-serie dacht ik, @HB89 met een Saab zullen wel maar vergeten (geintje HB)

• Haha
Waarderingen: HB89
“Hij is vast een drugsdealer”

Spoiler laat ik binnenkort weghalen, beetje “OEM look” terug krijgen.
IMG_8627.jpeg

• Like
Waarderingen: 6am
Interieur schoongemaakt.
7131DBFA-15B5-4D2B-8524-42CE0EB3F3DB.jpeg

• Like
Waarderingen: 6am
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Best pittig voor een 2 liter.

Is er kwa hardware ook nog wat vervangen aan de motor?

Dat moet kapot gaan blijft dezelfde niet al te beste 2.0. Met dit vermogen zullen na een 25000km de zuigers wel gaan rammelen.

Terug
Naar boven