AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Op je facturen staat dan ook niet dat je met koude motor voor 't stoplicht zo snel mogelijk naar 100 trekt bijvoorbeeld. Dat is wat ik bedoel met afgetrapt.
Dit is wat ik bedoel, een stage 2 auto kan wel goed onderhouden worden maar zal altijd meer wear and tear hebben dan een fabriekstandaard (en dus minder waard)

Een auto maken zo als jij het wilt, qua spoilerwerk etc geeft geen meerwaarde. Een Golfke R wil 99 van de 100 in org. staat.

Dit is wat ik bedoel, een stage 2 auto kan wel goed onderhouden worden maar zal altijd meer wear and tear hebben dan een fabriekstandaard (en dus minder waard)
Precies.

Nu ben ik wel benieuwd in hoeverre onderdelen extra slijten. Stage 2 is vaak te behalen dmv extra toevoegingen/veranderingen zoals intercooler enzo. Zullen de gewone stock onderdelen hier veel last van ondervinden?

Precies.

Nu ben ik wel benieuwd in hoeverre onderdelen extra slijten. Stage 2 is vaak te behalen dmv extra toevoegingen/veranderingen zoals intercooler enzo. Zullen de gewone stock onderdelen hier veel last van ondervinden?
Zolang je je auto goed warm rijd voordat je gaat trappen zou dat niet uitmaken. Deze auto heeft ook zijn kwade kwaaltjes. Je moet ook maar geluk hebben, sommige autos hebben zelfs bij 20k op de teller al problemen. Bij mijn auto gaan ze rs3 bougies monteren en rs7 bobines

Zag er laatst nog 1 voorbij komen die stage 4 claimde, bijna 600 pk geloof ik op z'n R. Denk dat je de levensduur van je auto er goed mee inkort en je wrs beter een E63 of M5 ofzo had kunnen kopen van al dat geld maar toch.
Je kan een golf tunen wat je wil ....het blijft een golf ,geef je dus helemaal gelijk

Afhankelijk van de voorraad op het specifieke moment van aanvragen (dus heb helaas niet zoveel keuze), zal wss een Polo, Mazda2, Corsa of 208 worden (die heb ik toevallig op de parkeerplaats zien staan de afgelopen weken).

Edit: ze zijn wel druk bezig met de transitie naar elektrisch, dus een ID3 staat (volgens mij) ook op de lijst. Het is me om het even in ieder geval :shrug:
Auto is inmiddels aangevraagd, om een of andere reden geven ze de eerste maand(en) altijd een huurauto mee, dus ik rijd nu tijdelijk in een Hyundai i20 (is vanochtend bij me thuisbezorgd). Uitrusting en comfort vallen me tot nu toe heel erg mee, heerlijke auto, en ziet er m.i. nog eens mooi uit ook.

• Like
Waarderingen: Onit
IMG_3529.jpeg

• Like
Waarderingen: Boca
  • Topic Starter Topic Starter
  • #22.411

• Like
Waarderingen: horn
Ik ben wss een uitzondering maar van de 3 foto's van 2023 vind ik de m3 het meest geslaagd. De neus van de 7 vind ik gewoon een gedrocht.

Nee die nieuwste M3 van de foto hierboven heeft wel wat weg van een supercar als je snel kijkt. Ik vind de 5-serie eronder een beetje in elkaar gedrukt, alsof ie klem heeft gezeten tijdens de productie :lol: En dat ruimteschip van een 7 ziet er niet uit natuurlijk, net als die iX, wat een gedrochten zijn dat.

• Like
Waarderingen: horn
Idd. Die iX zijn helemaal een ramp. En zeggen dat ik zo een BMW fan was.

• #22.416

:bow:

• #22.417

• Haha
Waarderingen: Vonk
Krijg net een belletje dat de auto die ik zakelijk rijd vanuit de garage (net nieuw, juli 2023) een verkeerd kenteken heeft gekregen. Politie heeft een melding gemaakt dat deze onverzekerd rond zou rijden, maar het is dus gewoon verkeerd erop gehangen bij de uitlevering van de auto :roflol: Ik was even bang op een herhaling van die gejatte platen, maar het valt enigzins mee. Hopen dat ze 'm snel kunnen wisselen.

Krijg net een belletje dat de auto die ik zakelijk rijd vanuit de garage (net nieuw, juli 2023) een verkeerd kenteken heeft gekregen. Politie heeft een melding gemaakt dat deze onverzekerd rond zou rijden, maar het is dus gewoon verkeerd erop gehangen bij de uitlevering van de auto :roflol: Ik was even bang op een herhaling van die gejatte platen, maar het valt enigzins mee. Hopen dat ze 'm snel kunnen wisselen.
Heb je bij de belastingdienst dan wel het juiste kenteken? En rijdt er ergens anders dan iemand met jouw kenteken, of dat niet?

Voor de wat langere/buffere onder ons, iemand ervaring met een 3deurs coupe? 't Wordt tijd voor een andere auto en ik vind een coupe echt prachtig en sportief ogen, maar als ik tussen 2 auto's sta en er via de achterklep uit moet is dat ook niet heel charmant.

Dus, in hoeverre valt 't mee met die enorme portieren of is 't echt geen doen?

Terug
Naar boven