AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Dat moet kapot gaan blijft dezelfde niet al te beste 2.0. Met dit vermogen zullen na een 25000km de zuigers wel gaan rammelen.
Wat een onzin ik doe al bijna 70k met bijna hetzelfde blok getuned. DSG ook nog steeds probleemloos met 500nm.

407pk - 555nm

IMG_9067.jpeg

IMG_9069.jpeg

IMG_9070.jpeg

IMG_9071.jpeg

IMG_9072.jpeg

IMG_9073.jpeg

IMG_9074.jpeg

IMG_9075.jpeg

IMG_9076.jpeg

IMG_9068.png
Indrukwekkend veel PK per liter. Wat is je 0-100 en top nu ongeveer?

Heb je geen andere remmen nodig en banden met dit vermogen?
Michelins ps4 is de beste.
Upgrade in de remmen pas bij 500+
Mijn schijven zijn trouwens maar 3 maanden oud en zijn performance R schijven. Bij 500+ is het raadzaam voor een upgrade

Bijlagen

• IMG_8872.png
    IMG_8872.png
    651,7 KB · Weergaven: 32
  • IMG_8873.png
    IMG_8873.png
    607,7 KB · Weergaven: 34
Heb je geen andere remmen nodig en banden met dit vermogen?
Waarom de remmen? Behoudens dat hij op circuit gaat natuurlijk. Het gewicht is niet toegenomen he. De remweg van de standaard golf r is toch voldoende? De remweg verandert toch niet of hij nou 300 of 400pk heeft?

Waarom de remmen? Behoudens dat hij op circuit gaat natuurlijk. Het gewicht is niet toegenomen he. De remweg van de standaard golf r is toch voldoende? De remweg verandert toch niet of hij nou 300 of 400pk heeft?
Als je braaf 100 km/u blijft rijden niet. Als je echter de ( na tuning een stuk hogere) topsnelheid gaat opzoeken kan het wel nut hebben lijkt me.

Als je braaf 100 km/u blijft rijden niet. Als je echter de ( na tuning een stuk hogere) topsnelheid gaat opzoeken kan het wel nut hebben lijkt me.
Dit. Neem aan dat je na tunen daadwerkelijk harder gaat rijden (ook al is het eenmalig om even te checken)

Mja, als je de topsnelheid van de wagen gaat opzoeken op de openbare weg en je hebt aan de standaard R remmen niet genoeg dan ben je als bestuurder onverantwoord bezig en hoor je sowieso al zo geen wagen te hebben.

Dit. Neem aan dat je na tunen daadwerkelijk harder gaat rijden (ook al is het eenmalig om even te checken)
Dan doe je dat op een stuk autobahn waar geen verkeer is en los je gewoon al je gas als je in verkeer komt.
Een beetje verantwoord bestuurder heeft aan de fabrieksremmen genoeg op onze openbare wegen.

Mja, als je de topsnelheid van de wagen gaat opzoeken op de openbare weg en je hebt aan de standaard R remmen niet genoeg dan ben je als bestuurder onverantwoord bezig en hoor je sowieso al zo geen wagen te hebben.
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal inderdaad. Maar goed, zolang er nog dagelijks rijbewijzen worden ingevorderd vanwege overschrijding van de maximum snelheid kun je in ieder geval zorgen dat je remmen hun werk daadwerkelijk doen haha.

Is er in NL überhaupt één stukje snelweg waar je aan topsnelheid zou kunnen rijden zonder gepakt te worden ofwel met een flitser ofwel met trajectcontroles etc

Is er in NL überhaupt één stukje snelweg waar je aan topsnelheid zou kunnen rijden zonder gepakt te worden ofwel met een flitser ofwel met trajectcontroles etc
Daarvoor gaat ie af en toe naar Duitsland, maar daar wordt het ook minder.

Daarvoor gaat ie af en toe naar Duitsland, maar daar wordt het ook minder.

Ja daar heb je tegenwoordig ook om de paar km een 100 zone of een Baustelle. Of je moet helemaal naar Oost Duitsland willen rijden, daar heb je geloof ik nog wel van die stukken.

Vooral op de stukken waar amper verlichting is. Ook in Duitsland besparen ze op straatverlichting op de snelweg. Ook lekker als een vrachtwagen net een pallet of zo is verloren, kom jij ff met + 250km/u aan

• Like
Waarderingen: horn
Pas geleden nog hier in de buurt op de oude N18 een motorrijder met 299 op de klok. Was alleen zo stom om het te filmen en op social media te posten. Weet niet of ie nou gepakt is overigens.

En de weg tussen ik meen Breda en Rotterdam? Staat er ook om bekend.

Maar verder heb je er geen drol aan inderdaad, het is hooguit leuk voor bij het stoplicht. Tot je naast een elektrische auto staat met een beetje vermogen en ie je nog finaal wegzoemt.

Terug
Naar boven