Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een onzin ik doe al bijna 70k met bijna hetzelfde blok getuned. DSG ook nog steeds probleemloos met 500nm.Dat moet kapot gaan blijft dezelfde niet al te beste 2.0. Met dit vermogen zullen na een 25000km de zuigers wel gaan rammelen.
DownpipeBest pittig voor een 2 liter.
Is er kwa hardware ook nog wat vervangen aan de motor?
Indrukwekkend veel PK per liter. Wat is je 0-100 en top nu ongeveer?
Heb je geen andere remmen nodig en banden met dit vermogen?Downpipe
R600 Siliconen Intake Slang
R600 High Flow Turbo Inlet
R600 Intake Cotton
Wagner intercooler
Rs3 bougies
Rs7 bobines
Michelins ps4 is de beste.Heb je geen andere remmen nodig en banden met dit vermogen?
Geen idee, ik vond 310pk al snelIndrukwekkend veel PK per liter. Wat is je 0-100 en top nu ongeveer?

Waarom de remmen? Behoudens dat hij op circuit gaat natuurlijk. Het gewicht is niet toegenomen he. De remweg van de standaard golf r is toch voldoende? De remweg verandert toch niet of hij nou 300 of 400pk heeft?Heb je geen andere remmen nodig en banden met dit vermogen?
Als je braaf 100 km/u blijft rijden niet. Als je echter de ( na tuning een stuk hogere) topsnelheid gaat opzoeken kan het wel nut hebben lijkt me.Waarom de remmen? Behoudens dat hij op circuit gaat natuurlijk. Het gewicht is niet toegenomen he. De remweg van de standaard golf r is toch voldoende? De remweg verandert toch niet of hij nou 300 of 400pk heeft?
Dit. Neem aan dat je na tunen daadwerkelijk harder gaat rijden (ook al is het eenmalig om even te checken)Als je braaf 100 km/u blijft rijden niet. Als je echter de ( na tuning een stuk hogere) topsnelheid gaat opzoeken kan het wel nut hebben lijkt me.
Mja, als je de topsnelheid van de wagen gaat opzoeken op de openbare weg en je hebt aan de standaard R remmen niet genoeg dan ben je als bestuurder onverantwoord bezig en hoor je sowieso al zo geen wagen te hebben.Als je braaf 100 km/u blijft rijden niet. Als je echter de ( na tuning een stuk hogere) topsnelheid gaat opzoeken kan het wel nut hebben lijkt me.
Dan doe je dat op een stuk autobahn waar geen verkeer is en los je gewoon al je gas als je in verkeer komt.Dit. Neem aan dat je na tunen daadwerkelijk harder gaat rijden (ook al is het eenmalig om even te checken)
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal inderdaad. Maar goed, zolang er nog dagelijks rijbewijzen worden ingevorderd vanwege overschrijding van de maximum snelheid kun je in ieder geval zorgen dat je remmen hun werk daadwerkelijk doen haha.Mja, als je de topsnelheid van de wagen gaat opzoeken op de openbare weg en je hebt aan de standaard R remmen niet genoeg dan ben je als bestuurder onverantwoord bezig en hoor je sowieso al zo geen wagen te hebben.
Daarvoor gaat ie af en toe naar Duitsland, maar daar wordt het ook minder.Is er in NL überhaupt één stukje snelweg waar je aan topsnelheid zou kunnen rijden zonder gepakt te worden ofwel met een flitser ofwel met trajectcontroles etc
Daarvoor gaat ie af en toe naar Duitsland, maar daar wordt het ook minder.
Snachts prima te doen hoorIs er in NL überhaupt één stukje snelweg waar je aan topsnelheid zou kunnen rijden zonder gepakt te worden ofwel met een flitser ofwel met trajectcontroles etc
Vooral op de stukken waar amper verlichting is. Ook in Duitsland besparen ze op straatverlichting op de snelweg. Ook lekker als een vrachtwagen net een pallet of zo is verloren, kom jij ff met + 250km/u aan
Pas geleden nog hier in de buurt op de oude N18 een motorrijder met 299 op de klok. Was alleen zo stom om het te filmen en op social media te posten. Weet niet of ie nou gepakt is overigens.Is er in NL überhaupt één stukje snelweg waar je aan topsnelheid zou kunnen rijden zonder gepakt te worden ofwel met een flitser ofwel met trajectcontroles etc
Hoeveel heb je inmiddels niet al uitgegeven aan dat ding?