- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Een motor ook niet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een motor ook niet.

Was er niet pas geleden een korte hype dat motoren en een R8 en een Lambo ofzo in verschillende filmpjes die route zo snel mogelijk af legden? Snelheden tot 280 enzo geloof ik.Dat is de A16, daar zou ik niet zo snel maxen. Ik rijdt daar nooit harder dan 160-170. Ik zou in die regio dan eerder de A58 of A59 pakken van Breda richting Zeeland.
Of de A7 of A32 in het noorden ofzo.
Ja. 2 of 3 motorrijders zijn daarvoor veroordeeld tot (ik dacht) een half jaar celstraf.Was er niet pas geleden een korte hype dat motoren en een R8 en een Lambo ofzo in verschillende filmpjes die route zo snel mogelijk af legden? Snelheden tot 280 enzo geloof ik.
Kom je terug op mijn punt he. Ga je verantwoord (bv: gebruik je verstand in de bebouwde kom(om met je pk's heb je die extra remmen niet nodig.Waarom zullen Rally auto's betere remmen hebben, niet om het aantal PK maar door het rijgedrag. aantal pk heeft niets te maken met remweg van 100km/u naar 0.
oftewel gaat het om passende remmen bij mogelijk rijgedrag. valt je rijstijl wel mee, dan hoef je je rem niet aan te passen. Maar dan zeg je waarom tunen naar 407PK, tja omdat het kan.
Over het algemeen zie ik deze auto's eerder te hard rijden in de bebouwde kom dan een normale Golf. Mocht er zich dan een gevaarlijke situatie voordoen, is het wel fijn dat je goed rubber hebt en goede remmen.
De mate waarin een rally rijder remt is op geen enkele wijze te vergelijken met wat een gemiddelde rijder van een opvoerde Golf doet.Waarom zullen Rally auto's betere remmen hebben, niet om het aantal PK maar door het rijgedrag. aantal pk heeft niets te maken met remweg van 100km/u naar 0.
oftewel gaat het om passende remmen bij mogelijk rijgedrag. valt je rijstijl wel mee, dan hoef je je rem niet aan te passen. Maar dan zeg je waarom tunen naar 407PK, tja omdat het kan.
Over het algemeen zie ik deze auto's eerder te hard rijden in de bebouwde kom dan een normale Golf. Mocht er zich dan een gevaarlijke situatie voordoen, is het wel fijn dat je goed rubber hebt en goede remmen.
Als ik een agent was zou je ik elke dag aanhouden #drugsgeld.
Een tijdje geleden had ik wat gedronken na mijn werk en schakelde ik door op de rangweg van Haarlem (met mijn Speed). Die 250 komt eerder dan je denkt.De max opzoeken van een auto met 400pk zou ik in NL niet willen, te veel risico.
Af en toe lekker gas geven moet lukken, maar echt een minuut lang met 200+ blazen zou ik persoonlijk niet durven.
Kan je beter toch even richting autobahn gaan in mijn ogen.
Niet als dat meer is dan de top snelheid.Een tijdje geleden had ik wat gedronken na mijn werk en schakelde ik door op de rangweg van Haarlem (met mijn Speed). Die 250 komt eerder dan je denkt.

Binnen paar seconden zit ik al op 200 en dan rem ik ook gelijk weer terug naar 130De max opzoeken van een auto met 400pk zou ik in NL niet willen, te veel risico.
Af en toe lekker gas geven moet lukken, maar echt een minuut lang met 200+ blazen zou ik persoonlijk niet durven.
Kan je beter toch even richting autobahn gaan in mijn ogen.
Normaal ga ik alleen hard door bochten.
Want jij kent die topsnelheid?
Heb je een opgevoerde km-teller ?
Het is geen brommer!
Met alcohol op achter het stuur kruipen, je bent nog zwakzinniger dan ik dachtEen tijdje geleden had ik wat gedronken na mijn werk en schakelde ik door op de rangweg van Haarlem (met mijn Speed). Die 250 komt eerder dan je denkt.

Op de motor dacht ik, net zo dom wel ja !!Met alcohol op achter het stuur kruipen, je bent nog zwakzinniger dan ik dacht![]()
Ik heb niet eens een auto, ook nooit gehad. Wel net 1 gekocht en die wordt binnenkort geleverd.
Bij klaverblad racen helpt het de zenuwen beter onder controle te houden, vergelijkbaar met de situatie bij darten.Met alcohol op achter het stuur kruipen, je bent nog zwakzinniger dan ik dacht![]()