- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Waarom dacht je dat ik zwakzinnig ben?Met alcohol op achter het stuur kruipen, je bent nog zwakzinniger dan ik dacht![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom dacht je dat ik zwakzinnig ben?Met alcohol op achter het stuur kruipen, je bent nog zwakzinniger dan ik dacht![]()
Vermoeden, maar je hebt het inmiddels bevestigd.
Ongeveer
En waar baseerde je dat vermoeden op? Weet je wat zwakzinnig betekent?
Gevoelsmatig op basis van je posts.En waar baseerde je dat vermoeden op? Weet je wat zwakzinnig betekent?
Nooit begrepen waarom je met alcohol op achter het stuur zou kruipen.
Ik denk juist dat jouw verstandelijke vermogens erg beperkt zijn en je vermoedt dat ik nog dommer ben. Je probeert iets als "krankzinnig", "gek" of "excentriek" uit te drukken en gebruikt daarvoor woorden die bij een lage intelligentie horen.Gevoelsmatig op basis van je posts.
Volgens de van Dale betekent zwakzinnig: “zwak van verstand; geestelijk gehandicapt”
Als je met een slok op achter het stuur kruipt pas je mijns inziens wel binnen die definitie. Als je dan ook nog eens de 250 km/u aantikt kunnen we je wellicht onder idioot inschalen;
“zwakzinnige in de zwaarste graad.”
Anekdotisch bewijs om alcoholgebruik in het verkeer te rationaliseren, I’m out![]()
Het aanbod om een rondje te rijden staat nogsteedsHet is geen brommer!
Mooie discussie hier. O, zie dat dit het auto topic is...
In het motor topic wordt gedacht dat een 600cc met 98pk harder gaat dan een 1050cc met 135pk
Ik zie jouw actie juist als een kenmerk daarvanIk denk juist dat jouw verstandelijke vermogens erg beperkt zijn en vermoedt dat ik nog dommer ben. Je probeert iets als "krankzinnig", "gek" of "excentriek" uit te drukken en gebruikt daarvoor woorden die bij een lage intelligentie horen.
, zijn imho weinig dingen die zo dom zijn als dit.Ervaring(en) in mijn omgeving m.b.t. dronken bestuurders en onschuldige slachtoffers maken mij wat fanatiek wat dit betreftIk zeg niet dat het een goed idee is. Maar je reageert nogal heftig en ik breng enige nuance aan.
. Elk jaar vallen er, alleen in Nederland al, tientallen doden door rijden onder invloed. Dat kun je met geen mogelijkheid goedpraten of nuanceren. Nuanceren met een anekdote voegt verder precies niks toe, ik ken ook wel iemand die de 100 heeft gehaald en als een ketter heeft gerookt zijn hele leven.Ik zie jouw actie juist als een kenmerk daarvan, zijn imho weinig dingen die zo dom zijn als dit.
Ervaring(en) in mijn omgeving m.b.t. dronken bestuurders en onschuldige slachtoffers maken mij wat fanatiek wat dit betreft. Elk jaar vallen er, alleen in Nederland al, tientallen doden door rijden onder invloed. Dat kun je met geen mogelijkheid goedpraten of nuanceren. Nuanceren met een anekdote voegt verder precies niks toe, ik ken ook wel iemand die de 100 heeft gehaald en als een ketter heeft gerookt zijn hele leven.
Dan hebben we zeker over twee verschillende dingen inderdaadJuridisch zal het waarschijnlijk anders liggen maar jij had het over “alcoholgebruik in het verkeer”. Dat interpreteerde ik als na 1-2 wijntjes of biertjes achter het stuur kruipen.
Nu heb je het over rijden onder invloed. Daarbij stel ik me een fucking droeloe bestuurder voor, lol. Dat is idd wat anders. Maar dat is niet wat ik bedoelde te nuanceren
. 1-2 wijntjes of biertjes zullen je rijvaardigheid niet significant beïnvloeden; daarom ook geen ongelukken veroorzaken; daarom ook niet strafbaar
.Dat gebeurt in de praktijk niet. Dat zal in BE net zo zijn schat ik in, als het in NL en Dui ook zo isKom je terug op mijn punt he. Ga je verantwoord (bv: gebruik je verstand in de bebouwde kom(om met je pk's heb je die extra remmen niet nodig.
Tsja, ook dat snap ik eigenlijk niet hoor. Is dat nu zo erg om geen alcohol te drinken als je moet rijden?Dan hebben we zeker over twee verschillende dingen inderdaad. 1-2 wijntjes of biertjes zullen je rijvaardigheid niet significant beïnvloeden; daarom ook geen ongelukken veroorzaken; daarom ook niet strafbaar
.
Maar je had al eerder, en vaker, gemerkt dat ik zwakzinnig ben? Omdat mijn mening vaak verschilt van die van anderen? Wat nou als die anderen het vaak bij het verkeerde eind hebben?Ik zie jouw actie juist als een kenmerk daarvan, zijn imho weinig dingen die zo dom zijn als dit.
Dan zijn die nog zwakzinniger.Maar je had al eerder, en vaker, gemerkt dat ik zwakzinnig ben? Omdat mijn mening vaak verschilt van die van anderen? Wat nou als die anderen het vaak bij het verkeerde eind hebben?