AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Niet verkeerd.

1698211656526.png

Soort low budget Range Rover?

Hier nog zo 1, maar dan uit China;

1698212240146.png

Snap ook niet goed hoe dit met die elektrische hokken te vereenzelvigen valt, heel aerodynamisch is het niet en qua luchtweerstand lijkt me dit aardig van je actieradius afsnoepen.

Snap ook niet goed hoe dit met die elektrische hokken te vereenzelvigen valt, heel aerodynamisch is het niet en qua luchtweerstand lijkt me dit aardig van je actieradius afsnoepen.
Daar proppen ze gewoon wat extra accu’s in. Zo’n EV9 weegt ook minimaal 2400kg.

• Wow
Waarderingen: Vonk
Wie heeft er hier een elektrische auto?

Well, ik werk voor mezelf dus dan .. kies ik zelf erin te rijden :o Enfin, ik heb het wel te doen met wat er ingekocht word door de partij waar ik via rijd dus daar heb ik weinig zeggenschap over. Het rijd prima, genoeg boze VW Polo's eruit gereden bij het stoplicht. Zou ik 'm zelf aanschaffen? Nah, dat niet. Dan heb ik echt andere wensen maar voor nu is het een tijdelijke oplossing.

Is ook geen echt wedstrijdje meer elektrisch v.s. conventionele motoren bij het stoplicht.

Is ook geen echt wedstrijdje meer elektrisch v.s. conventionele motoren bij het stoplicht.
Ik haat mensen die met hun elektrische pauper auto rechts gaan staan, hun accu leeg trappen om je voor te blijven om vervolgens 60 te gaan rijden waar je 80 mag omdat dat beter is voor de range van de accu. En ze doen het bijna allemaal.

• Haha
Maar wel leuk :eyebrow: Ik had ook liever een 3-serie aangeschaft, maar dat was met alle factoren meegenomen niet ideaal voor de huidige periode.

En @Shadow Project - kappen nou of je hebt straks nog een spijker in je band

• Haha
Ik haat mensen die met hun elektrische pauper auto rechts gaan staan, hun accu leeg trappen om je voor te blijven om vervolgens 60 te gaan rijden waar je 80 mag omdat dat beter is voor de range van de accu. En ze doen het bijna allemaal.

Dat zeg ik, paupervolk. Je kunt ze ook niet zomaar van de weg duwen helaas. Zijn die auto's veel te zwaar voor.

Terug
Naar boven