Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Als de paal op eigen terrein staat is het sowieso alleen voor jou. Als hij op de openbare voorziening staat dan moet 1. de gemeente er goedkeuring voor geven en 2. kun je zelf kiezen of je hem openzet voor anderen om op te laden of niet.

Dit. Mijn vader kan geen nieuwe lease auto nemen (alleen gebruikte) want de nieuwe moeten elektrisch zijn en er wordt geen goedkeuring van de gemeente voor gegeven vanwege de locatie (stoep, openbaar, geen eigen oprit).
Ook als het wel op eigen terrein staat, mag de kabel niet over openbaar terrein gaan, dus dat kan bij hem dus ook al niet.

Suzuki komt ook met zo'n lelijk vierkant hok.

1698396518637.png

Waar blijft de gestroomlijnde auto ?

Voorlopig moeten ze die accu's kwijt overal.

De gestroomlijnde EQE en EQS van MB zijn overigens ook geen succes geworden. Die vierkante hokken daarentegen zijn niet aan te slepen.

Zon vierkante hok is wel makkelijk voor de kinderwagen, daarover is goed nagedacht!

Zon vierkante hok is wel makkelijk voor de kinderwagen, daarover is goed nagedacht!

Kinderwagen past ook prima in een Fiat Panda of Lelijk Eendje. Onze ouders deden dat vroeger ook gewoon. Ik vind dat zo'n drogredenering om een vierkant hok enkel daarvoor goed te praten.

Energieverbruik telt dus niet meer tegenwoordig, net als beloofde afstand die je kunt behalen

Kinderwagen past ook prima in een Fiat Panda of Lelijk Eendje. Onze ouders deden dat vroeger ook gewoon. Ik vind dat zo'n drogredenering om een vierkant hok enkel daarvoor goed te praten.
We praten wel verder als die van jou eruit komt en je in die hoerige kut regen de kinderwagen 36x moet inklappen om het passend in een fiat kwijt te kunnen 😀

Terug
Naar boven