XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Maar ik vind dit dan oprecht een mooie auto.

IMG_3734.jpeg

Ik denk wel de mooiste ruime praktische auto die er.

Is inderdaad een stuk minder hokkerig dan al die vierkante ellende die de markt overspoeld op het moment.

Ook zo'n lelijk ding overigens.

Ik vind VW gewoon helemaal niks. Zelfs op een Golf is de draaicirkel helemaal kut.

Ik vind hem best mooi, ook in deze kleur. 😀
Gelukkig nog iemand met smaak. Heb er een x in gereden, is wel een monster hoor. In ieder geval wel de 462 pk versie.

En verder ben ik niet zo handig met t forum idd 😂 weet niet eens hoe ik 2 citaten in 1 post moet zetten.

Gelukkig nog iemand met smaak. Heb er een x in gereden, is wel een monster hoor. In ieder geval wel de 462 pk versie.

En verder ben ik niet zo handig met t forum idd 😂 weet niet eens hoe ik 2 citaten in 1 post moet zetten.
Toen ik met een Q7 V12 thuis kwam was mijn vrouw niet blij dat ik hem privé wou rijden, ik was ook zo dom om te vertellen dat hij 16L diesel zoop in de stad.

Waarom rijden meeste mensen nou in een lync&co

Mijn “getunede” auto bracht ik dus naar tuning huizen voor een diagnose. Bleek dus slecht getuned te zijn. Engine knock was uit, wat gevaarlijk is. Remy had dus oude tune eruit gehaald en zelf een nieuwe stage 1 tune erop gezet. Voor mij in de toekomst geen getunede auto meer, tenzij het van een prima nederlandse bedrijf is

• Like
Waarderingen: 6am
Terug
Naar boven