XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Goh, @Arminius misschien woont ie wel in Duitsland??????

Gister eerste keer deel genomen aan een auto event waarbij de minimale eis 400pk was om deel te nemen. Heel veel mensen ontmoet, en veel lachende kinderen gezien. Ook dezelfde mensen tegen te gekomen waarmee ik 5 maanden geleden in duitsland samen reed met hun. Veel sport wagens waren aanwezig, politie en helikopter natuurlijk ook aanwezig. Totale rit van 140km, tussenstop gemaakt bij een restaurant waarmee we allemaal een hapje en een drankje hadden gedaan. Onbeperkt eten, zat in de ticket inbegrepen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dankzij de spotters heb ik mooie videos en fotos van me auto bij gekregen. meeting was in te baarn, eindbestemming bij harderwijk. Gelukkig was het ook mooi weer.
IMG_2130.jpeg
IMG_2126.jpeg
IMG_2125.jpeg
IMG_2155.png
IMG_2156.png
IMG_2157.png

IMG_2158.png
IMG_2159.png

IMG_2145.jpeg

Gister eerste keer deel genomen aan een auto event waarbij de minimale eis 400pk was om deel te nemen. Heel veel mensen ontmoet, en veel lachende kinderen gezien. Ook dezelfde mensen tegen te gekomen waarmee ik 5 maanden geleden in duitsland samen reed met hun. Veel sport wagens waren aanwezig, politie en helikopter natuurlijk ook aanwezig. Totale rit van 140km, tussenstop gemaakt bij een restaurant waarmee we allemaal een hapje en een drankje hadden gedaan. Onbeperkt eten, zat in de ticket inbegrepen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dankzij de spotters heb ik mooie videos en fotos van me auto bij gekregen. meeting was in te baarn, eindbestemming bij harderwijk. Gelukkig was het ook mooi weer.
IMG_2130.jpeg
IMG_2126.jpeg
IMG_2125.jpeg
IMG_2155.png
IMG_2156.png
IMG_2157.png

IMG_2158.png
IMG_2159.png

IMG_2145.jpeg
Mooie fotos, ook die op je insta stonden.

IMG_2130.jpeg
IMG_2126.jpeg
IMG_2125.jpeg
IMG_2155.png
IMG_2156.png
IMG_2157.png

IMG_2158.png
IMG_2159.png

IMG_2145.jpeg
Die groene Audi is toch van jou?

7 dagen durende Europese flitsmarathon.
Vanaf volgende week 15 april tm 21 april. Met als hoogtepunt (beter gezegd dieptepunt) 19 april.
god***domme! Waarom wist ik dit niet?

Jullie zijn trouwens echt hardcore in NL. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik nog eens een boete heb gehad in Vlaanderen. In NL had ik er meteen één te pakken en mijn ladyfriend twee. :roflol:

Zijn er hier mensen die zelf ervaring hebben met ppf, bijvoorbeeld die van xpel, gericht op ter voorkoming van steenslag. Al heb ik zelden steenslag dus is meer een afweging of het aantrekkelijk is om eventueel te doen.

Tevens op zoek naar mensen die ervaring hebben met dashcam, weet dat @Galen ervaring hiermee heeft. Bestaat er al een dashcam die bij beweging vanuit stilstaande afgesloten auto kan opnemen? Met bijvoorbeeld een batterij in de kofferbak, wil niet op accu van auto aansluiten. Bmw heeft drive recorder maar dat is meer op eventuele crashes gericht.

Tevens op zoek naar mensen die ervaring hebben met dashcam, weet dat @Galen ervaring hiermee heeft. Bestaat er al een dashcam die bij beweging vanuit stilstaande afgesloten auto kan opnemen? Met bijvoorbeeld een batterij in de kofferbak, wil niet op accu van auto aansluiten. Bmw heeft drive recorder maar dat is meer op eventuele crashes gericht.

Die zijn er zeker, kijk eens naar Black Vue.

Ik had er een in een werkauto zitten. Extra aan te sluiten accu in de kofferbak, die opgeladen werd als de auto reed. Had ook nog een optie om met een simkaart uit te breiden zodat je live kan meekijken.

Ze zijn alleen best prijzig en je hebt een abonnement nodig volgens mij

Garmin Mini 2

Heb wel een folie gebruikt voor steenslag, oa op bumper, strook op motorkap, wielranden spatbord, onderaan de deur en begin daklijn. net wat jezelf wilt is er erg veel mogelijk.

@Derksen
Met de Parking Guard-functie kan de camera automatisch video opnemen terwijl uw voertuig geparkeerd staat. Wanneer u uw voertuig uitzet, gaat de camera automatisch naar de geparkeerde opnamemodus. De camera neemt automatisch video op telkens wanneer hij een incident detecteert, en stuurt een melding naar uw smartphone wanneer de camera is verbonden met een Wifi ® netwerk. U kunt de Parking Guard-instellingen beheren via de Garmin Drive™ -app op uw smartphone.

Terug
Naar boven