Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen verbruiken al mijn voertuigen consistent evenveel (auto's) of duidelijk minder (motoren) bij 130 als/dan bij 100.Overigens hoop ik wel dat we weer 130 mogen gaan rijden, alleen het idee dat het zuiniger zou zijn ben ik niet van overtuigd.
Ik heb ook wel eens een onderzoek gelezen waar stond dat de meeste auto's het zuinigst rijden tussen de 60 en 75kmh, maar ik kan dat specifieke stuk nu niet vinden. Wel andere stukken met vergelijkbare bevindingen.
Omdat luchtweerstand niet liniair is speelt het een steeds grotere rol en is er dus een punt waar meer efficientie van de aandrijving volledig verloren gaat aan luchtweerstand.
Net toen je dacht dat het niet ergen kon![]()
Mansory Transforms the BMW XM: A Bold New Take on Squareness
Discover Mansory's bold and aggressive makeover of the BMW XM, featuring wild forged carbon fiber, new spoilers, and striking design enhancements!www.bmwblog.com
Doe maar niet.

Veel te ver doorgeslagen, zonde.Sowieso al geen bijzonder mooie SUV. Alleen een saphirschwarz configuratie met zwarte sierstukken is nog enigszins te pruimen.
![]()
Zoiets koop je toch niet? In dezelfde lijn als de Urus'en en RS6'en die zo uitgevoerd worden. Dan leg je 3 ton op tafel om vervolgens in een "auto" te rijden die eruit ziet alsof de kleinzoon van ET erin is komen aanvliegen.![]()
Mansory Transforms the BMW XM: A Bold New Take on Squareness
Discover Mansory's bold and aggressive makeover of the BMW XM, featuring wild forged carbon fiber, new spoilers, and striking design enhancements!www.bmwblog.com
Doe maar niet.
Als je vanwege vervuiling euro 6 diesels wilt uitfaseren moet er ook wat gedaan worden met oudere benzine moterem.Markt in DE zakt in elke geval in mbt Diesels. Ik heb mijn V90CC ook weggedaan. Diesel vervuild toch meer dan benzine en hybride.
Uitstoot van een diesel auto is meer lucht vervuilend dan van benzine. Het gaan niet alleen om Co2. verder is het mijn privé keuze om benz-hybrid te kiezen boven dieselAls je vanwege vervuiling euro 6 diesels wilt uitfaseren moet er ook wat gedaan worden met oudere benzine moterem.
![]()
Euro 1 tot Euro 6 – ontdek de emissienorm van jouw voertuig
Van Euro 1 tot Euro 6, alles over de euro emissienormen. Ontdek aan welke euronorm jouw voertuig voldoet via onze handige tabel.duitsemilieusticker.nl