- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Degene die de grill heeft bedacht mag tegen de muur.
Veel van hun modellen hebben tegenwoordig geeneens een grille nodig. Denk dat ze met iets anders zullen moeten komen in de toekomst.Degene die de grill heeft bedacht mag tegen de muur.
In elk geval niet slechter dan hoe het er nu uitziet.Hier zijn alvast twee ideeën die ze hebben:
![]()
Vision Neue Klasse & Vision Neue Klasse X

Is dat überhaupt mogelijk?In elk geval niet slechter dan hoe het er nu uitziet.![]()

Ik ben al heel wat jaren groot BMW fan maar de richting die ze nu uit lijken te gaan is toch op zijn zachtst gezegd verwonderlijk.Hier zijn alvast twee ideeën die ze hebben:
![]()
Vision Neue Klasse & Vision Neue Klasse X
Ze zitten weer in een Bangle-esque "baanbrekende" cyclus, heb ik de indruk. Het grappige is dat er minstens één model is, waarvan we nu kotsen, die de concurrentie volop zal na-apen. Denk maar terug aan de E71 X6.Ik ben al heel wat jaren groot BMW fan maar de richting die ze nu uit lijken te gaan is toch op zijn zachtst gezegd verwonderlijk.
Denk dat ik voor een Mercedes zou gaan momenteel.
Na het stuurhuis moet ook de koppeling vervangen worden.
![]()
Rij jij BMW? Wat voor één?Ik denk dat ik na deze wagen nooit nog een BMW koop.![]()
F20 120i LCI (B48) + BR Performance Stage I [alleen momenteel niet]
Heel verstandig.Ik denk dat ik na deze wagen nooit nog een BMW koop.![]()
Beter een LexusIk denk dat ik na deze wagen nooit nog een BMW koop.![]()