MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

What say you?

Laatst bewerkt:
Sachs.jpg
Nu blijkt die koppeling te sterk te zijn voor dagelijks gebruik. Veel te agressief in eerste versnelling. Althans voor mijn kappersauto met manuele versnelling. Misschien dat er verbetering zou zijn als Stage 1 er terug opzit? Ik betwijfel het echter ten zeerste.

simon cowell facepalm GIF

Je zou verwachten dat een garagist dit zou weten voordat hij hem monteert. Dit krijg ik toch nooit meer verkocht tweedehands? :splat:

Vandaag ging het al veel beter. Al blijf je wel merken dat hij in 1e en 2e versnelling zo snel mogelijk aan de 100 km/u wil zitten. :emo: Ik zal eens navragen wat ze er bij BR Performance van vinden. Zo'n beetje het enige bedrijf dat mij goede advices gaf en uitstekend omgaat met hun klanten.

Op de snelweg is het natuurlijk heerlijk ondanks de -200 pk momenteel.

Ekris en Van Poelgeest zeiden: doen we niet. De lokale beun wou het ook niet doen, want hij kon niet garanderen dat het netjes ging. Vervolgens nummer van een garage in Ridderkerk gekregen en nadat ik daar voor de zoveelste keer achteraan was gegaan kon ik nog steeds geen afspraak inplannen. Ik snap ook niet echt waarom ik niet gewoon een willekeurige garage kan binnenstappen om dit te laten doen :roflol:

Kun je me DM'en waar je het hebt laten doen?
laat me raden, dit ging om Lacar Automobile?

We zouden hier beter alle beunhazen met naam en toenaam posten. Godver-de-godver!

Vandaag ging het al veel beter. Al blijf je wel merken dat hij in 1e en 2e versnelling zo snel mogelijk aan de 100 km/u wil zitten. :emo: Ik zal eens navragen wat ze er bij BR Performance van vinden. Zo'n beetje het enige bedrijf dat mij goede advices gaf en uitstekend omgaat met hun klanten.

Op de snelweg is het natuurlijk heerlijk ondanks de -200 pk momenteel.
Misschien is het ook even weer wennen? Net zoals wanneer je voor het eerst in een andere handbak stapt. BR heeft absoluut verstand van zaken. Erg fijn bedrijf. Of anders Berk Performance. Qua locatie voor jou ook redelijk te doen denk ik als BR dat is en ook echt een goede kerel. Daar gaat mijn komende auto ook naar toe. Mits ik er 1 vind.

Misschien is het ook even weer wennen?
Dat wel, en hij zal niet stuk gaan. :emo: Ben in twijfol momenteel. Op de snelweg is dat korter schakelen wel episch. Verder is het ook wel mijn eigen schuld.

Sachs Racing: Transmittable torque 780+Nm

Turbocharger and supercharger modifications
1/4 mile-race
Race circuit (endurance race, clubsport, autocross)
Rally (e.g. group N)
Slalom, Drift Racing

Sachs Performance: Transmittable torque 540+Nm

Chip-Tuning, turbocharger and supercharger modifications
Vehicles with maximum gross vehicle weight and according to high load (towing trailers, campers)
1/4 mile-race
Race circuit (endurance race, clubsport, autocross)
Rally (e.g. group N)
Slalom, Drift Racing

Ik ging voor de grootste marge zonder aandacht te besteden aan de toepassingen. Toen moeders hem ging ophalen zei de garagist dat het eigenlijk een koppeling is voor "sportwagens". Beetje een vaag begrip. Valt een F20 LCI die net de 300 pk niet aantikt, met 450 nm, onder een "sportwagen"? Geen flauw idee. Dan denk ik toch eerder aan andere wagens.

Ik zou het je echt niet kunnen zeggen. De chiptuning is momenteel niet actief? Dan valt er wel een bak koppel weg en is de nieuwe koppeling misschien wat too much? Ik denk dat BR dat inderdaad wel weet.

Misschien iets voor mij..... of toch niet ?

Koop een Alpina, jonguh!

• Heart
Waarderingen: K82
Zijn er hier nog leden die morgen bij het Spring Event te vinden zijn? Voor ons is het vlakbij dus wij gaan nog even op bezoek mits het weer een beetje mee wil werken.

Sinds Sawan de CEO van Shell is, is dat bedrijf een minder groene koers gaan varen, de interesse in laadstations is volledig van de baan en ook hun interesse in waterstof staat op een lager pitje, ze zetten nu groot in op synthetische brandstoffen op basis van slachtafval, (gebruikte of afgekeurde) plantaardige oliën en restproducten van de landbouw. Ik heb begrepen dat Shell Pernis als doel heeft om tussen 2037 en 2040 te stoppen met het innemen van aardolie en alle brandstoffen dus uit “hernieuwbare” bronnen te produceren.
Zelfs dat gaat op een lager pitje.

• Heart
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven