MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

De RS7 is geweldig, evenals de S8. Toch heeft de M8 coupé een flinke streep voor bij mij.
abt rs7 r :flexbiceps:

1736200472165.png

Jij hebt wel echt veel pech met die auto?
Nou ja, hij rijdt verder prima. Die koplamp was natuurlijk m'n eigen domme schuld. Trof m'n auto vandaag aan met een lading witte kwak over m'n voorruit, spiegels en voorzijde van de bestuurders- en passagiersraam. Oogde alsof iemand 3 grote milkshakes eroverheen had getiefd. Ook was m'n linkerspiegel 'uit de kom'. Ik vol enthousiasme m'n dashcambeelden terugkijken, zie ik met de uren m'n voorruit langzaam aan onder te komen te zitten met kwak omdat hoogstwaarschijnlijk het plafond van de parkeergarage daar lekt.

Klopt, audi is typisch voor de degelijke Nederland die ook een sjaaltje draagt als het 10 graden buiten is en een vrouwke die anite heet thuis op de bank heeft zitten.

Iemand met verstand en vaak een lekker wijf pakt een bmw of benz, die vrouwen heten vaak priscilla en romy en hebben hun verstand in hun tet*en zitten.
Ik ga je voordragen als dichter des vadersland

• Heart
Waarderingen: AK
Vind zon mustang of ford ook wel wat hebben, maar mijn vriendin vind het maar niks. Heb een clk amg en m6 coupe ook al gehad en vond beide wel leuk, maar nu heb ik meer ruimte nodig en werken zulke autos gewoon niet meer.

Kriebelt wel weer en ben toch stiekem aan het kijken voor een c63 sedan of coupe, maar dan pas over 1 a 2 jaar als mijn zoontje net wat ouder is.
Wat rijd je nu?

Uitvoeringen als deze zijn altijd wel leuk om te zien, horen en voelen inderdaad. Maar dan zou ik weer liever voor de Benz GT63 4-deurs gaan in de Brabus uitvoering. Zeker gezien met alle pimp mods de RS7-R even snel is als mijn ( nu nog ) stock M8.

Terug
Naar boven