Je hebt gelijk, maar gelukkig vroeg niemand jou verder wat.Rs3 limo had hij als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gelijk, maar gelukkig vroeg niemand jou verder wat.Rs3 limo had hij als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Je mag ook gewoon zeggen dat je me een k**kerlijer vind in plaats van als een of ander wijf zulke katige opmerkingen te plaatsen hoor.Je hebt gelijk, maar gelukkig vroeg niemand jou verder wat.
En te blijven wonen op het flatje van je moeder?
Origineel, je probeert wel heel stoer te doen voor iemand met een incel fysiek en matige fotografie skills.
Waarom maak jij jou zo druk om een, vanuit mijn oogpunt, onschuldige vraag?en wat boeit jou het wat hij koopt of doet met z’n geld? You do you
3 maandjes voor Dreamy trouwens 👌
Even de volgende reactie van @Turouise afwachten dan maar.Het pochen met andermans inkomsten is wel een dieptepunt op het forum.

Het zit je wel hoog hè.Origineel, je probeert wel heel stoer te doen voor iemand met een incel fysiek en matige fotografie skills.
Pas nou op Tinus.Even de volgende reactie van @Turouise afwachten dan maar.![]()
Wollah op het flatje
Wollah op 4 hoog
Jouw@dreamy1 ziet er wel uit als 43, maar hij is begin 20 en op die leeftijd moet je jou c**k nog compenseren met een auto.
Is normaal.
Ben je nu Nederlands docent geworden oeleh
Nee leraar Duits.
Ben je altijd zo negatief tegen anderen omdat je vroeger veel gepest werd of word je nu nog steeds gepest en zit je daarom zogenaamd ergens in JapanOrigineel, je probeert wel heel stoer te doen voor iemand met een incel fysiek en matige fotografie skills.
Misschien moet ik ook maar eens een OF beginnen.
Alleen tegen mensen die het verdienenBen je altijd zo negatief tegen anderen omdat je vroeger veel gepest werd of word je nu nog steeds gepest en zit je daarom zogenaamd ergens in Japan
‘Ergens’ is wel een hele brede aanduiding voor de grootste stad ter wereld, maar voor een buitenstaander kan het wat veel zijn, snap ik.Een vak leren helpt doorgaans ook wel voor een boven-modaal salaris.