Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Dat is een mooi streven! Alleen is het naar mijn mening nog altijd een misser om het een M te noemen. 😜
Nou ja, met alleen een downpipe wissel kan je al een stage 2 chiptuning doen, dan zit je al op M3 power. M3 is ook 30k duurder dan een m340i. Ik had het nog met geert erover bij br-p.
IMG_7090.jpeg
Kennis vanme reed 318 kmh bij stage 1 😂

Als je net een grote investering in een auto hebt gedaan, ben ik wel benieuwd waarom je niet eerder een 340i hebt aangeschaft om daar mods op te zetten. Lekker doen, is mijn geld niet maar ben wel benieuwd waar de wens voor overstappen vandaan komt.

Gelukkig vroeg niemand jou verder wat :roflol:
Wat is net? K rij al 14 maanden in de rs3 en wil nu wat anders.

Onderhuids komt de M340i niet in de buurt van de M3. Je kan de PKs evenaren, maar de rest niet. 🫣

Beknopt:

De F80/F82/F83 was quasi een volledig andere wagen. Iets van 50/60% andere (relevante) onderdelen.

• Like
Waarderingen: 6am
Nou ja, met alleen een downpipe wissel kan je al een stage 2 chiptuning doen, dan zit je al op M3 power. M3 is ook 30k duurder dan een m340i. Ik had het nog met geert erover bij br-p.
IMG_7090.jpeg
Kennis vanme reed 318 kmh bij stage 1 😂
Qua timing potentie is de B58 zoals gebruikt in de 340i echt een kunststukje. Met een downpipe en brandstofpomp aanpassing zijn er absurde cijfers uit te halen. Het ding is, het is geen M. Qua cijfers is de M te evenaren maar qua handling en gevoel simpelweg niet. Mijn vriendin bezit een M3 en Derksen van dit forum ook, het zijn simpelweg auto's op een ander niveau. Wat zeker niet wegneemt dat de 340i fantastisch is. BMW had alleen de M er voor weg moeten laten. Is een F80, het vorige model M3, niet wat?

Had jij jouw RS3 niet ook flink van upgrades voorzien, of heb ik een ander forumlid in mijn gedachten?

Het is wel een prima alledaags auto en is in balans tussen performance en comfort.
Dit is wel honderd procent waar.

Qua timing potentie is de B58 zoals gebruikt in de 340i echt een kunststukje. Met een downpipe en brandstofpomp aanpassing zijn er absurde cijfers uit te halen. Het ding is, het is geen M. Qua cijfers is de M te evenaren maar qua handling en gevoel simpelweg niet. Mijn vriendin bezit een M3 en Derksen van dit forum ook, het zijn simpelweg auto's op een ander niveau. Wat zeker niet wegneemt dat de 340i fantastisch is. BMW had alleen de M er voor weg moeten laten. Is een F80, het vorige model M3, niet wat?

Had jij jouw RS3 niet ook flink van upgrades voorzien, of heb ik een ander forumlid in mijn gedachten?

Dit is wel honderd procent waar.
Vind die interieur van de f80 ouderwets
IMG_7091.jpeg
Liever de geupgrade
IMG_7092.jpeg

Dat is die zonder tuning toch ook.
Kan altijd sneller he, m340i stage 3 600pk:cool:

Als je gek wil doen.

Meestal zijn dit niet de auto's die dagelijks gebruikt worden. Ik meen dat dreamy1 de wagen ook voor woon/werk verkeer gebruikt.

Wat niet wegneemt dat ik in gesprek ben met drie partijen om richting de toch wel magische 800 paardjes te gaan..

Tja, de kapoen begon zelf over Stage III. Al is Pure Turbos misschien eerder Stage Sudden Death. 🤭

Hoe dan en wat rijd je? Of ga je rijden
Een F92 (M8) Competition. Ik heb nog wat twijfels omtrent het project gezien ik er niet de persoon naar ben om bijvoorbeeld naar meetings te gaan. In ieder geval niet om mijn wagen tentoon te stellen. En bij het stoplicht is 'ie nu al vrijwel niet bij te houden en zou een 'stage 1' ruim voldoende zijn. Maar het klinkt wel leuk.

Een F92 (M8) Competition. Ik heb nog wat twijfels omtrent het project gezien ik er niet de persoon naar ben om bijvoorbeeld naar meetings te gaan.
Is ook geen kut aan meer. Ze laten elke afgetrapte corsa op een paddock stand tegenwoordig bij shows en grote meetings zolang ze maar een kaartje kopen.

Een F92 (M8) Competition. Ik heb nog wat twijfels omtrent het project gezien ik er niet de persoon naar ben om bijvoorbeeld naar meetings te gaan. In ieder geval niet om mijn wagen tentoon te stellen. En bij het stoplicht is 'ie nu al vrijwel niet bij te houden en zou een 'stage 1' ruim voldoende zijn. Maar het klinkt wel leuk.
Echt heel dik zo’n M8 comp, ziet ze ook bijna niet rijden eigenlijk (hier in de buurt niet iig). Wat doen die 800pk met zo’n blok? Kan die dat makkelijk hebben

Wat is overigens de max KM stand die jullie zouden aanraden voor een high performance auto?

Heb zelf in m’n hoofd max 80-100k eigenlijk

Terug
Naar boven