AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Uitvoeringen als deze zijn altijd wel leuk om te zien, horen en voelen inderdaad. Maar dan zou ik weer liever voor de Benz GT63 4-deurs gaan in de Brabus uitvoering. Zeker gezien met alle pimp mods de RS7-R even snel is als mijn ( nu nog ) stock M8.
Jouw M8 rijdt veel leuker want BMW👌

Iemand hier ervaring met een Porsche Taycan 4S? Ervaring bedoel ik of zelf in bezit of iemand in de kennisenkring die er een heeft.

Iemand hier ervaring met een Porsche Taycan 4S? Ervaring bedoel ik of zelf in bezit of iemand in de kennisenkring die er een heeft.
Mijn vriendin haar baas en bazin hebben een taycan GTS. Ja dit is snel en wel een gemakkelijke auto om mee te rijden, enkele korte ritjes mee mogen doen. Het enige spijtige vind ik dat ze (voor zo'n dure auto te zijn) nogal basic lijken te zijn vanbinnen. Ook door de weinige knoppen. Maar dit kan waarschijnlijk wel verholpen worden door andere opties te nemen lijkt me.

1736895176068.png

Tesla ✅
Trekhaak ✅
Matige kleur ✅
Vooruit ingeparkeerd ✅
Dubbel geparkeerd in een volle parkeergarage✅

Conclusie: bestuurder van H-576-FD heeft een ernstig testosterontekort met micropenis.

Inmiddels ben ik de eerste tegen gekomen. In Duitsland waar wij bij hetzelfde tankstation stonden. In vergelijking met mijn auto is het een enorm bakbeest en in vergelijking met de voorganger vind ik het geen mooie auto. Wel snel. Ik bleef hem krap voor.
Heb er inmiddels in gereden. Dat gewicht hebben ze goed weten te verbloemen.

Schrijven harder af dan jouw schoonmoeder. Maakt dat niks uit zou ik ook eens kijken naar de sport/cross turismo. Net wat meer ruimte. Afwerking is zoals je van Porsche mag verwachten, zou wel storingen opvragen er is een periode geweest dat systemen uitvielen en in uitzonderlijke gevallen stil kwamen te staan. Dat schijnt wel verholpen te zijn. Rijdt prima en als je voor EV in bent denk ik dat het wel een van de betere opties zijn binnen dit segment.

Zou zelf zoeken naar de volgende opties:

Performance batt plus
Adaptive air suspension inc PASM
Bose surround system
Premium pack
Sport chrono pack
Rear axle steering

Park assist & surround view
Adaptive cruise control (ACC)
Volledig leder bekleding

Premium pack:
Panorama dak
LED koplamp inc PDLS
Power seats 14 way
Lane assist
Seat ventilation front
Surround view
Power folding mirrors
Ambient lighting
Storage pack

Laatst bewerkt:
Van plan om dit jaar een m340i sedan te kopen

Bijlagen

• IMG_7071.jpeg
    IMG_7071.jpeg
    362,1 KB · Weergaven: 47
De 'oude' M6 cabrio met het V10 blok staat op mijn lijstje als zomerse toermobiel
Kost als je deze in goede staat wil houden flink geld. Meer dan een goed onderhouden Ferrari van aantal jaar oud. En je zou een moeten vinden die goed is onderhouden. Gijsbertsen uit Odijk zou je hierbij denk ik wél kunnen helpen als je daar meer info over wil.

Is wel een klassieker met dat V10 blok.

Laatst bewerkt:
Van plan om dit jaar een m340i sedan te kopen
Dat is een mooi streven! Alleen is het naar mijn mening nog altijd een misser om het een M te noemen. 😜
Kost als je deze in goede staat wil houden flink geld. Meer dan een goed onderhouden Ferrari van aantal jaar oud.

Is wel een klassieker met dat V10 blok.
Bij mijn weten is het een problematisch blok. Maar zo mooi. Ferrari werkt voor mij niet, word ik niet warm of koud van. Bentley wel maar associeer ik nog teveel met mannen van middelbare leeftijd.. haha!

Straks vergezel ik een vriend van mij die gaat kijken naar een Alpina B3. Dezelfde dealer heeft een aantal prachtige Porsche cabrio's staan...

Dat is een mooi streven! Alleen is het naar mijn mening nog altijd een misser om het een M te noemen. 😜

Bij mijn weten is het een problematisch blok. Maar zo mooi. Ferrari werkt voor mij niet, word ik niet warm of koud van. Bentley wel maar associeer ik nog teveel met mannen van middelbare leeftijd.. haha!

Straks vergezel ik een vriend van mij die gaat kijken naar een Alpina B3. Dezelfde dealer heeft een aantal prachtige Porsche cabrio's staan...
Komt ook een B8 GT aan, mede als eerbetoon aan Dhr. Bovensiepen sr, misschien iets voor jou om de M8 tegen in te ruilen. Alpina is een mooie niche. Van het weekend een B5 touring gezeten, geil van het koppel.

Is wat betreft die V10 zonde dat bmw niet heeft willen doorontwikkelen. Blok was gruwelijk maar een aantal gebruikte onderdelen waren onvoldoende bestand tegen de slijtage.

en wat boeit jou het wat hij koopt of doet met z’n geld?
Als je net een grote investering in een auto hebt gedaan, ben ik wel benieuwd waarom je niet eerder een 340i hebt aangeschaft om daar mods op te zetten. Lekker doen, is mijn geld niet maar ben wel benieuwd waar de wens voor overstappen vandaan komt.

Gelukkig vroeg niemand jou verder wat :roflol:

Als je net een grote investering in een auto hebt gedaan, ben ik wel benieuwd waarom je niet eerder een 340i hebt aangeschaft om daar mods op te zetten. Lekker doen, is mijn geld niet maar ben wel benieuwd waar de wens voor overstappen vandaan komt.

Gelukkig vroeg niemand jou verder wat :roflol:
Oké Korea

Komt ook een B8 GT aan, mede als eerbetoon aan Dhr. Bovensiepen sr, misschien iets voor jou om de M8 tegen in te ruilen. Alpina is een mooie niche. Van het weekend een B5 touring gezeten, geil van het koppel.
Poeh ja, van die GT krijg ik het ook warm. De M8 coupe wordt niet meer gemaakt dus uiteindelijk moeten er keuzes gemaakt worden.

Vanmiddag wordt mijn eerste maal in een Alpina. Ik ben er erg benieuwd naar.
Is wat betreft die V10 zonde dat bmw niet heeft willen doorontwikkelen. Blok was gruwelijk maar een aantal gebruikte onderdelen waren onvoldoende bestand tegen de slijtage.
Exact. Want zeg nou zelf, een V10 is toch bijzonder.

Terug
Naar boven