Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Aanschaf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aanschaf
Je kan prima 2x modaal verdienen zonder een vak te leren via boeken.Een vak leren helpt doorgaans ook wel voor een boven-modaal salaris.
Noem eens wat voorbeelden. 80k bruto zonder ploegtoeslag etc is al heel wat als je dit zonder enige kennis kan verdienen op basis van fulltime 40uur pw.Je kan prima 2x modaal verdienen zonder een vak te leren via boeken.

Dat werkt alleen voor vrouwen.
Misschien als ZZP’er zonder iets apart te zetten?Noem eens wat voorbeelden. 80k bruto zonder ploegtoeslag etc is al heel wat als je dit zonder enige kennis kan verdienen op basis van fulltime 40uur pw.
of bedoel je onlyfans!
Hoezo zonder iets apart te zetten?
Zelfs een zzper in de bouw moet al “kennis” hebben om zijn vak te kunnen doen, maar die halen wel 80/100k op jaarbasis. Meeste werken dan ook wel 60+uur pw dus als je dat weer omrekent naar wat je zou verdienen obv 40uur pw…
Ik bedoel er mee dat met een modaal inkomen normaal gesproken een modaal salaris (uit loondienst) wordt bedoeld, bij een salaris worden een zaken door een werkgever afgedragen die je bij een ZZP’er nog van het inkomen af zou moeten trekken voor een eerlijk vergelijk.
In mijn ogen is het één van de meest brute ontwerpen van BMW. Eigenlijk wilde ik gaan voor de F90 LCI want een sedan is wat handiger dan een coupé maar ach...Echt heel dik zo’n M8 comp, ziet ze ook bijna niet rijden eigenlijk (hier in de buurt niet iig). Wat doen die 800pk met zo’n blok? Kan die dat makkelijk hebben
Sterke vraag. Eén en ander hangt natuurlijk af van budget. Zelf vond ik het aantal eigenaren belangrijk en een volledig bekende geschiedenis qua onderhoud. Een wagen die in vier jaar vijf eigenaren heeft gehad zou ik links laten liggen, bijvoorbeeld. Facturen van alle beurten moeten inzichtelijk zijn en in geval van een performance auto dient alle onderhoud bij een bekende garage te zijn gedaan uiteraard.Wat is overigens de max KM stand die jullie zouden aanraden voor een high performance auto?
Zoals je AOV, pensioen, etc.Ik bedoel er mee dat met een modaal inkomen normaal gesproken een modaal salaris (uit loondienst) wordt bedoeld, bij een salaris worden een zaken door een werkgever afgedragen die je bij een ZZP’er nog van het inkomen af zou moeten trekken voor een eerlijk vergelijk.
De betere werkgevers regelen het pensioen dan vaak ook (deels) via een verzekering en geen fonds.Zoals je AOV, pensioen, etc.
True. Maar, wat betreft pensioen, ben ik van mening dat je dat beter zelf kan regelen. Zie bijv. de groene (niet winstgevende) investeringen van pensioenfondsen.
Kan je beter met 8% van je winst maandelijks goud en/of zilver kopen.
Die jongetjes van 20 kunnen beter een stukje gaan fietsen zonder e-ondersteuning als ze nog iets van hun leven willen maken.In mijn ogen is het één van de meest brute ontwerpen van BMW. Eigenlijk wilde ik gaan voor de F90 LCI want een sedan is wat handiger dan een coupé maar ach...
800 pk zal wel wat aanpassingen vereisen, inderdaad. Hierbij kan gedacht worden aan aangepaste turbo, het volledige uitlaatsysteem inclusief downpipes, mogelijk de intercooler. Prijzig en hoe het ook gedaan wordt, het is nooit bevorderlijk.
Sterke vraag. Eén en ander hangt natuurlijk af van budget. Zelf vond ik het aantal eigenaren belangrijk en een volledig bekende geschiedenis qua onderhoud. Een wagen die in vier jaar vijf eigenaren heeft gehad zou ik links laten liggen, bijvoorbeeld. Facturen van alle beurten moeten inzichtelijk zijn en in geval van een performance auto dient alle onderhoud bij een bekende garage te zijn gedaan uiteraard.
Als de wagen aan al de voorwaarden voldoet zou ik iets van 60.000 tot 80.000 kilometers aanhouden.
Moet ik wel zeggen dat het tegenwoordig wel wat lastig is tenzij in de echt hogere prijsklasse gekeken wordt. Jongetjes van 20 jaren jong kopen een Porsche of AMG om daar een half jaar wild in te rijden en de wagen dan weer in te ruilen. Mijn vriendin laat wel eens filmpjes op Instagram zien van House of Cars in Eindhoven. De eigenaar filmt zijn taxatie- en inkoop gesprekken regelmatig. Erg vermakelijk.
Maar wat hadden ze dan te zoeken op dat GZ terrein?Super asociaal maar ik werkte op een zorg terrein met allerlei woningen in de GZ en altijd die Turkse of Marokkaanse gastjes kwamen aanrijden in een super dure auto. Vooral op een zorg terrein vind ik dat echt niet kunnen.
Wonen nog thuis of delen vaak een auto met meerdere mensen. In die cultuur is een auto meer een status symbool als voor een Nederlander, hier word het meer als hobby gezien of zelfs dat iemand “gek” is als je een te dure auto hebt.Super asociaal maar ik werkte op een zorg terrein met allerlei woningen in de GZ en altijd die Turkse of Marokkaanse gastjes kwamen aanrijden in een super dure auto. Vooral op een zorg terrein vind ik dat echt niet kunnen.
Tot vorig jaar vond ik iedereen die een auto had gek. Het laatste jaar maak ik een uitzondering.Wonen nog thuis of delen vaak een auto met meerdere mensen. In die cultuur is een auto meer een status symbool als voor een Nederlander, hier word het meer als hobby gezien of zelfs dat iemand “gek” is als je een te dure auto hebt.
Het is maar net zoals je wilt, ken mensen die rijden een rs3 auto van 50k en die wonen nog thuis tegen hun 30ste 👀