AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Met kleine auto's kan je ook een hoop hoor :p
Denk dat ik die 10 zakker er ook nog in zou krijgen, maar eerlijk is eerlijk het zou er om hangen 10 is wel veel.

Zo te zien had jij er nog echt makkelijk 6+ zakken bij kunnen doen.

20250210_135150.jpg
Bij mij was het gewoon in de achterbak, met de bank omhoog en in de achterste stand. Met 9 zakken had ik het afdekzeil er denk ik nog wel boven kunnen trekken.

Nou, aangezien mijn ervaringen doorgaans met autoverkopers niet heel positief is toch maar zelf pro-actief achter de garage aangebeld :roflol: Vanmiddag proefrijden, ben zeer benieuwd. Wel even direct vragen wat de opties zijn qua velgen want van wat ik zag zit er nu iets onder waar ik niet warm van word maar ik verwacht dat daar wel wat mee te regelen is.

Nou, aangezien mijn ervaringen doorgaans met autoverkopers niet heel positief is toch maar zelf pro-actief achter de garage aangebeld :roflol: Vanmiddag proefrijden, ben zeer benieuwd. Wel even direct vragen wat de opties zijn qua velgen want van wat ik zag zit er nu iets onder waar ik niet warm van word maar ik verwacht dat daar wel wat mee te regelen is.
Gaat het om de wagen die bij Ekris te koop staat? Hoe beviel 'ie?

Indien het de betreffende auto is moet er wel wat van de prijs af kunnen naar mijn mening.

Hier nog mensen met hele sterke meningen over de 420i (met name de 2020 variant)? :grinny:
Is dat met zo'n 3 cilinder turboblok? Zou ik laten staan boven de 100.000 km.

btw check ook de knipperlichten even die lijken t vaak niet te doen bij bmw's

Is dat met zo'n 3 cilinder turboblok? Zou ik laten staan boven de 100.000 km.

btw check ook de knipperlichten even die lijken t vaak niet te doen bij bmw's
Dat is de x18i uit de F-serie van BMW, het B38 blok.

De knipperlichten zijn een vaak vergeten extra optie, inderdaad. 😜

Knipperlichten waren een extra (betaalde) optie, dus maar besloten die achterwege te laten .. :roflol: Ze gaan maar aan de kant.

Ik geef het nog geen 24 uur.
Ik ben er ook een beetje huiverig voor. Begin van het najaar willen wij een toertocht doen met nog een aantal anderen wie allemaal flink snelle wagens rijden. Om daar nou als enige stock te rijden voelt een beetje Lulletje-Rozenwaterig
Hahah dat snap ik. Jullie zijn beide gek op auto’s?
Ontzettend, haha! Beide een echte voorliefde voor BMW en ik stiekem ook voor Porsche, ondanks het filmpje hierboven.
De boodschappen zijn nog nooit zo snel gedaan!

Terug
Naar boven