XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

O ik heb weer verkeerd gelezen, ik mag er 2 uitkiezen :spaz:

als gezinsauto ben ik al tevreden met dezuh :)

1745748073100.png

Zijn echt zoveel toffe auto's!

pffffff :joint:

1745749120480.png

Anno 2025:

1. Maybach S-Klasse
2. Alpina B4 GT

Laatst bewerkt:
Een tweezitter, waarbij je jouw lul op het dak kan leggen, zou me al snel vervelen denk ik.

Speeltje en gezinswagen in een , range Rover die een overfinch behandeling heeft gehad , en puur voor de lol een 2jz Toyota chaser

Vierzits : Een Bentley Flying Spur Speed met de 6 liter W12. Ik weet niet of dit praktisch te noemen is gezien het formaat maar het is wel een vierzitter.

Speeltje : Die rijd ik al maar als ik een andere zou moeten kiezen zou het een Porsche 992 Turbo S zijn of een Ferrari 812 Superfast. De laatste enkel voor het vermogen.

Toevoeging : Een Lamborghini Revuelto zou eventueel ook een optie zijn.

Laatst bewerkt:
‘t Is zondag, laten we even fantaseren!

Geld is geen probleem en je mag twee wagens uitkiezen.

1. Familiegericht (4 échte zitplaatsen)
2. Speeltje

Zeg het maar, dames en heren!

1 (easy): Alfa Romeo Giulia Q. Alleen rood of blauw? Hmmm
no-this-isnt-the-alfa-romeo-giulia-sportwagon_8.jpeg.jpg
s1-a1-b1-c2.jpg

2: Lastig, zo veel keuzes, zo veel opties.(911 GT3RS, Alfaholics GTAr, Ferrari F40/Enzo, Aventador SVJ, Alfa Romeo 33 stradale...

Maar als geld echt geen rol speelt moet het een V12 zijn, uniek zijn en snel zijn. Dan is het een Pagani Zonda Cinque Roadster.
image.jpg

Vierzits : Een Bentley Flying Spur Speed met de 6 liter W12. Ik weet niet of dit praktisch te noemen is gezien het formaat maar het is wel een vierzitter.

Speeltje : Die rijd ik al maar als ik een andere zou moeten kiezen zou het een Porsche 992 Turbo S zijn of een Ferrari 812 Superfast. De laatste enkel voor het vermogen.

Toevoeging : Een Lamborghini Revuelto zou eventueel ook een optie zijn.

Zag laatst weer een 812 langs rijden.

Of naja, ik hoorde een V12 en rende naar het raam om te kijken.

Een Ferrari V12 blijft toch wel echt een speciaal uniek iets, alleen daarom al zou ik die 812 kiezen.

Terug
Naar boven