- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Ja zo iets en ik zou met die Lamborghini richting Duitsland gaan 👌
RS6 vs paal 2.0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zo iets en ik zou met die Lamborghini richting Duitsland gaan 👌
Gewoon keihard gaan, harde hiphop op de achtergrond en dan genieten van die dopamine rush
Nee klopt. Ik moet ook niet zo gemeen doen soms.
Auto dwars door midden zo dat het lijkt alsof het een ongeluk is met 2 a 3 auto's. Heerlijk man.
Ik neem het je niet kwalijk omdat je bij defensie zo gekweekt ben
Als je snel rechtdoor wilt kan je beter de trein pakken.Gewoon keihard gaan, harde hiphop op de achtergrond en dan genieten van die dopamine rush
Nee joh zou gewoon tussen alle auto’s rijden alsof het GTA 5 is 🤣
Een ding scheelt. Hier voel je niks meer van.Gewoon keihard gaan, harde hiphop op de achtergrond en dan genieten van die dopamine rush
Een ding scheelt. Hier voel je niks meer van.
kijk: https://youtube.com/shorts/y4hyKjyihpk?si=KA-ZQ9FrVZKOJZVH
Een ding scheelt. Hier voel je niks meer van.
kijk: https://youtube.com/shorts/y4hyKjyihpk?si=KA-ZQ9FrVZKOJZVH
zien er prima uit. Maar bij jou zal het probleem tussen de linker voorstoel en de stuurkolom zitten.
Hoezozien er prima uit. Maar bij jou zal het probleem tussen de linker voorstoel en de stuurkolom zitten.
Merk je dan wel.
Hmmmm defensie lui 🤭
Ik ben van mening veranderd, blauwe kleur is toch mooi maar ik zou zelf nooit in een Opel rijden dan liever een fiatjeJa you better dat je dat bericht verwijdert @Seth_Fit 😡
Het is een Alfa..... :')Ik ben van mening veranderd, blauwe kleur is toch mooi maar ik zou zelf nooit in een Opel rijden dan liever een fiatje
Lijkt op elkaar 🤣🤣 welke auto zou je kiezen tussen de 50-100k?
In welke wereld lijkt Alfa en Opel op elkaar bro wtfLijkt op elkaar 🤣🤣 welke auto zou je kiezen tussen de 50-100k?

Wat had ons verlegen ettertje te melden dan?Ja you better dat je dat bericht verwijdert @Seth_Fit 😡
Ik durf de worden niet te herhalen omdat het godslastering was maar hij was niet aardig over de Alfa die @inVorm zou kopen.
O ik heb weer verkeerd gelezen, ik mag er 2 uitkiezen![]()
als gezinsauto ben ik al tevreden met dezuh
![]()