Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

1 (easy): Alfa Romeo Giulia Q. Alleen rood of blauw? Hmmm
no-this-isnt-the-alfa-romeo-giulia-sportwagon_8.jpeg.jpg
s1-a1-b1-c2.jpg
Rood, honderd procent. Goede keuze, prachtig model.
Zag laatst weer een 812 langs rijden.

Of naja, ik hoorde een V12 en rende naar het raam om te kijken.

Een Ferrari V12 blijft toch wel echt een speciaal uniek iets, alleen daarom al zou ik die 812 kiezen.
Dat heeft Ferrari fantastisch gedaan, het geluid van de 812. Pas geleden een klein stukje in gereden, echt bizar. Daar verbleekt mijn V8 een beetje bij.

1. Mercedes AMG
2. Lamborghini maakt niet uit welke
Eerlijk antwoorden. Weet jij ook maar iets van auto's, behalve dat de meeste vier wielen en een stuur hebben?

Rood, honderd procent. Goede keuze, prachtig model.
Mijn vriendin wilt dus geen rode:( we hebben de 'afspraak' dat als een van ons een auto nodig gaat hebben voor het werk we gaan kijken om de Kia in te ruilen voor een Giulia, alleen moet het een donkergrijze worden vind ze.

Maarja als dat het ergst is.

Dat heeft Ferrari fantastisch gedaan, het geluid van de 812. Pas geleden een klein stukje in gereden, echt bizar. Daar verbleekt mijn V8 een beetje bij.

Doe je goed, ik heb ze helaas alleen nog van buiten mogen aanschouwen.

Het is helemaal mooi als je er een iets te asociale pijp onder laat zetten.

kijk: https://youtube.com/shorts/30oepSXPqFQ?si=i90UbSUeP38zNOWN

Retorische vraag mag ik hopen?
Volledig. 😂
Mijn vriendin wilt dus geen rode:( we hebben de 'afspraak' dat als een van ons een auto nodig gaat hebben voor het werk we gaan kijken om de Kia in te ruilen voor een Giulia, alleen moet het een donkergrijze worden vind ze.

Maarja als dat het ergst is.
Grijs is met het oog op een eventuele verkoop wel handiger. Maar rood, oef. 😍 Ik zou nog even doordrammen als ik jou was, haha!
Doe je goed, ik heb ze helaas alleen nog van buiten mogen aanschouwen.

Het is helemaal mooi als je er een iets te asociale pijp onder laat zetten.

kijk: https://youtube.com/shorts/30oepSXPqFQ?si=i90UbSUeP38zNOWN

Van dat geluid begint er spontaan wat te kriebelen in de broek. Geweldig gewoon. Ik vind het qua uiterlijk niet eens een erg mooie auto. Maar met zo een geluid en 800 pk op de achterwielen...

Oude taxibus?

Edit: Nevermind, 9 incl bestuurder mag precies met een B rijbewijs.

Oude taxibus?

Voor 9 moet je ook je rijbewijs gaan halen, of heb je die al?
Het was een droom..

We hebben nu een 7-zitter en sporadisch lenen we een auto erbij.

En nee een oude taxi bus ga ik niet onderhouden, heb echt twee linkerhanden en @DieNase zo mogelijk nog meer.

En Nope, heb alleen (nog) b rijbewijs

Ik ging toch even kijken, D rijbewijs is voor meer dan 8 passagiers, dus als het goed begrijp mag 8 pass en 1 bestuurder precies.

Nicky nog van harte gefeliciteerd 🥳 maak er een leuke dag van met @DieNase

En de kids natuurlijk !
Opmerkzaam 😉
Tnx

Ik ging toch even kijken, D rijbewijs is voor meer dan 8 passagiers, dus als het goed begrijp mag 8 pass en 1 bestuurder precies.
Good to know, Thnx
Ook een droom 🤣

Laatst bewerkt:
But her vagijn is still the same.

Chuck.gif

Ik zit met het volgende probleem.

Mijn velg en band is beschadigd geraakt bij een ongeval. Maar als er geen carrosserie schade is komt de verzekering er niet tussen blijkbaar. (700€ alleen al voor de velg)

Nu staat mijn wagen bij de dealer.

Weet er iemand hoe ik makkelijk de bumper loskrijgt of gewoon er opslaan met een voorwerp zonder dat de verzekering het begint door te hebben ?

Want ik had beter lichtjes de vangrail geraakt zo te zien.

Terug
Naar boven