Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik ga kijken of ik hier schuurpapier heb liggen
Heb je geen muurtje? Enkel voorbeelden van Google. Succes!
Die staat bij de dealer en ik kan er niet mee rijden omdat er geen velg/band opstaat.Heb je geen muurtje? Enkel voorbeelden van Google. Succes!
1 velg 700 euroMijn velg en band is beschadigd geraakt bij een ongeval. Maar als er geen carrosserie schade is komt de verzekering er niet tussen blijkbaar. (700€ alleen al voor de velg)

Betreft het een ongeval of ben jij gewoon tegen de stoeprand aan gereden? Dit maakt volgens mij voor een verzekering wel uit.Ik zit met het volgende probleem.
Mijn velg en band is beschadigd geraakt bij een ongeval. Maar als er geen carrosserie schade is komt de verzekering er niet tussen blijkbaar. (700€ alleen al voor de velg)
Nu staat mijn wagen bij de dealer.
Weet er iemand hoe ik makkelijk de bumper loskrijgt of gewoon er opslaan met een voorwerp zonder dat de verzekering het begint door te hebben ?
Want ik had beter lichtjes de vangrail geraakt zo te zien.
Een beetje sportieve 19 inch velg kost bij een dealer gauw €1000,-.
All risk toch niet?Betreft het een ongeval of ben jij gewoon tegen de stoeprand aan gereden? Dit maakt volgens mij voor een verzekering wel uit.
Zo uit mijn hoofd: BMW X1, Mazda CX5, VW Tiguan, Nissan X-Trail, Toyota RAV4Ben zelf aan het kijken naar een 2e hands SUV. Benzine en/of deels hybride(geen plug-in). Mensen nog aanraders?
Budget rond de 30-40k.
Mazda CX5, BMW X3, VW Tiguan zijn aardige opties. Persoonlijk vind ik de Cupra Formentor ook erg leuk om te zien. Qua ruimte lijkt deze wel wat minder handig.Ben zelf aan het kijken naar een 2e hands SUV. Benzine en/of deels hybride(geen plug-in). Mensen nog aanraders?
Budget rond de 30-40k.
Die cupra ziet er inderdaad goed uit. Is zoiets als onderstaande nou geen plug-in hybride of wel? Plug in vind ik helemaal ruk.Mazda CX5, BMW X3, VW Tiguan zijn aardige opties. Persoonlijk vind ik de Cupra Formentor ook erg leuk om te zien. Qua ruimte lijkt deze wel wat minder handig.
Hoezo kinderwagen mee voor een uitstapje van 45 mins?#DADLIFE hit hard.
Kinderwagen ellende, luiertas gekut, allerlei meuk mee voor een uitstapje van 3 kwartier.
Kind van mij is een knoest, denk je dat ik die ga dragen.Hoezo kinderwagen mee voor een uitstapje van 45 mins?
Ik liep in Portugal uren met die kleine op m'n schouders.Kind van mij is een knoest, denk je dat ik die ga dragen.
De 1.4 is bij mijn weten een zogenaamde PHEV welke dus inderdaad aan de lader moet. Ik ben er ook geen fan van. De Formentor is volgens mij ook in een 2.0 versie met 190 pk verkrijgbaar en in de sportieve 2.0 met 300 pk. Dat zijn geen hybrides.Die cupra ziet er inderdaad goed uit. Is zoiets als onderstaande nou geen plug-in hybride of wel? Plug in vind ik helemaal ruk.
![]()
CUPRA Formentor 1.4 e-Hybrid 245pk DSG VZ Performance
De occasion CUPRA Formentor 1.4 eHybrid 245pk DSG VZ Performance nu voor 28.950, bij Wittebrug. Jouw dealer in Den Haag e.o. Bekijk onze voorraad en plan een proefrit inwittebrug.nl
Heb ik vorige week ook ingezeten, ben nu zelf aan het kijken voor de cupra tarramar 🤣Die cupra ziet er inderdaad goed uit. Is zoiets als onderstaande nou geen plug-in hybride of wel? Plug in vind ik helemaal ruk.
![]()
CUPRA Formentor 1.4 e-Hybrid 245pk DSG VZ Performance
De occasion CUPRA Formentor 1.4 eHybrid 245pk DSG VZ Performance nu voor 28.950, bij Wittebrug. Jouw dealer in Den Haag e.o. Bekijk onze voorraad en plan een proefrit inwittebrug.nl
Gechipt gaan ze +400pkDe 1.4 is bij mijn weten een zogenaamde PHEV welke dus inderdaad aan de lader moet. Ik ben er ook geen fan van. De Formentor is volgens mij ook in een 2.0 versie met 190 pk verkrijgbaar en in de sportieve 2.0 met 300 pk. Dat zijn geen hybrides.