Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

🤣

Misschien is de lak beschadigen de beste gok?

Bijlagen

• IMG_0150.png
    IMG_0150.png
    86 KB · Weergaven: 26
  • IMG_0149.jpeg
    IMG_0149.jpeg
    10,7 KB · Weergaven: 24
Ik zit met het volgende probleem.

Mijn velg en band is beschadigd geraakt bij een ongeval. Maar als er geen carrosserie schade is komt de verzekering er niet tussen blijkbaar. (700€ alleen al voor de velg)

Nu staat mijn wagen bij de dealer.

Weet er iemand hoe ik makkelijk de bumper loskrijgt of gewoon er opslaan met een voorwerp zonder dat de verzekering het begint door te hebben ?

Want ik had beter lichtjes de vangrail geraakt zo te zien.
Betreft het een ongeval of ben jij gewoon tegen de stoeprand aan gereden? Dit maakt volgens mij voor een verzekering wel uit.

Mocht jij het voorval al bij de verzekering hebben liggen en zij hebben het reeds afgewezen zou ik niet achteraf alsnog zelf schade gaan creëren. De kans dat iemand daar mee weg komt is niet erg groot.

Een beetje sportieve 19 inch velg kost bij een dealer gauw €1000,-.

Ben zelf aan het kijken naar een 2e hands SUV. Benzine en/of deels hybride(geen plug-in). Mensen nog aanraders?

Budget rond de 30-40k.

Nieuwe alfas schijnen over het algemeen erg goed en betrouwbaar te zijn.

Ben zelf aan het kijken naar een 2e hands SUV. Benzine en/of deels hybride(geen plug-in). Mensen nog aanraders?

Budget rond de 30-40k.
Mazda CX5, BMW X3, VW Tiguan zijn aardige opties. Persoonlijk vind ik de Cupra Formentor ook erg leuk om te zien. Qua ruimte lijkt deze wel wat minder handig.

#DADLIFE hit hard.

Kinderwagen ellende, luiertas gekut, allerlei meuk mee voor een uitstapje van 3 kwartier.

Mazda CX5, BMW X3, VW Tiguan zijn aardige opties. Persoonlijk vind ik de Cupra Formentor ook erg leuk om te zien. Qua ruimte lijkt deze wel wat minder handig.
Die cupra ziet er inderdaad goed uit. Is zoiets als onderstaande nou geen plug-in hybride of wel? Plug in vind ik helemaal ruk.

Zo lijkt zo'n Kia toch nog ineens heel wat.

82pk is nét genoeg om de berg op te komen maar in de smalle bochten maakt kleine 1000kg en lage wegligging nog best lekker bestuurbaar.
IMG_6818.jpg

Die cupra ziet er inderdaad goed uit. Is zoiets als onderstaande nou geen plug-in hybride of wel? Plug in vind ik helemaal ruk.

De 1.4 is bij mijn weten een zogenaamde PHEV welke dus inderdaad aan de lader moet. Ik ben er ook geen fan van. De Formentor is volgens mij ook in een 2.0 versie met 190 pk verkrijgbaar en in de sportieve 2.0 met 300 pk. Dat zijn geen hybrides.

Heb ik vorige week ook ingezeten, ben nu zelf aan het kijken voor de cupra tarramar 🤣

De 1.4 is bij mijn weten een zogenaamde PHEV welke dus inderdaad aan de lader moet. Ik ben er ook geen fan van. De Formentor is volgens mij ook in een 2.0 versie met 190 pk verkrijgbaar en in de sportieve 2.0 met 300 pk. Dat zijn geen hybrides.
Gechipt gaan ze +400pk

Terug
Naar boven