Lekker alle “camera spiegels” van moderne vrachtwagens slopen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke merk heb je ?Splinternieuwe huurauto, god wat irritant dat gepiep als je te hard rijdt. Moet ook telkens opnieuw het uitzetten, dit kan je er hopelijk uit programmeren toch?
Een Hyundai i20. Deze blijft piepen totdat je zachter gaat rijden of het handmatig uitzet.Welke merk heb je ?
Bij mijn Yaris piept die 3 keer en telkens zachter en zachter. En dat is het.
Jaaa, als de camera een bord leest en je rijdt te hard begint hij te piepen.
Ironisch genoeg piept die van mij bij alles, behalve te hard rijden (ik heb er ook geen indicatie voor in m'n navigatie, moet ik nog even laten nakijken)Splinternieuwe huurauto, god wat irritant dat gepiep als je te hard rijdt. Moet ook telkens opnieuw het uitzetten, dit kan je er hopelijk uit programmeren toch?

Sinds 2025 dan?Uiteindelijk als je een occasion koopt moet je er wel aan geloven, ik lees dat het verplicht is op alle nieuwe auto’s in de EU.![]()
Het is wel iets om rekening mee te houden. Ik heb begrepen dat sommige merken het uitschakelen van die onzin best makkelijk hebben verwerkt, door bijvoorbeeld met 1 handeling alles uit te kunnen zetten en dat het bij andere merken juist heel omslachtig is.
zal wel van franse maak zijn dan.
6 juli 2024.Sinds 2025 dan?
Piept hij dan ook meteen als je er met 1kmh overheen zit of zit er tenminste nog een marge van 15kmh ofzo?
Dat je dus niet de cruise controll op 104 zet op de A2 en dan helemaal knettergek wordt van die piepjes.
Jammer ook dat je dit soort dingen dus elke keer uit moet zetten voor je gaat rijden. Krijg je een heel stappenplan van functies de je uit moet zetten om fatsoenlijk te kunnen rijden.
BMW heeft dat gepiep volgens mij niet. Wij hebben het in ieder geval in beide wagens gelukkig niet. Misschien in de allerlaatste modellen wel, hoewel ik als leenauto een 5-serie uit 2024 meekreeg welke het ook niet deed.Ironisch genoeg piept die van mij bij alles, behalve te hard rijden (ik heb er ook geen indicatie voor in m'n navigatie, moet ik nog even laten nakijken)![]()
Binnenkort zit ik in een X5 uit 2025, zal dan eens kijken.BMW heeft dat gepiep volgens mij niet. Wij hebben het in ieder geval in beide wagens gelukkig niet. Misschien in de allerlaatste modellen wel, hoewel ik als leenauto een 5-serie uit 2024 meekreeg welke het ook niet deed.
Verkeersbordherkenning is overigens een optie die niet elke BMW heeft.
Die systemen zijn ontwikkeld voor mensen die niet kunnen rijden, maar maken alleen maar duidelijker dat zij niet kunnen rijden. Evenals adaptieve cruise control op een snelweg, die gebruikers zijn uit duizenden te herkennen.Leuk dit, krijg je dus nog meer van de gevallen van mensen die met een bord voor een snelheidsbeperking ineens vol op hun rem gaan staan ipv gas los laten.
Binnenkort zit ik in een X5 uit 2025, zal dan eens kijken.
Supah hindah.Alle auto’s in de EU moeten het hebben.
Elke nieuwe auto heeft vanaf nu een snelheidswaarschuwing, dit is waarom
’t Is officieel gedaan met hardrijden, hardrijder. Elke auto die je vanaf nu nieuw kan kopen, zal een alarmsignaal laten horen vanaf je de snelheidslimiet overschrijdt. Stuk voor stuk worden ze dan ook voorzien van een zogenaamde intelligente snelheidsassistent als deel van nieuwe, Europese...autofans.be
Vreselijk betuttelend weer.Alle auto’s in de EU moeten het hebben.
Elke nieuwe auto heeft vanaf nu een snelheidswaarschuwing, dit is waarom
’t Is officieel gedaan met hardrijden, hardrijder. Elke auto die je vanaf nu nieuw kan kopen, zal een alarmsignaal laten horen vanaf je de snelheidslimiet overschrijdt. Stuk voor stuk worden ze dan ook voorzien van een zogenaamde intelligente snelheidsassistent als deel van nieuwe, Europese...autofans.be
Had je bijna een milieudelict te pakken.Blijkt er zo een lange grasspriet of iets te staan.
Die systemen zijn ontwikkeld voor mensen die niet kunnen rijden, maar maken alleen maar duidelijker dat zij niet kunnen rijden. Evenals adaptieve cruise control op een snelweg, die gebruikers zijn uit duizenden te herkennen.
De vrouw van een vriend van mij gebruikt telkens als zij moet fileparkeren het automatisch inparkeren. In minder dan ideale omstandigheden werkt dat simpelweg niet zo goed. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe de velgen onder die auto er uit zien.