Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Honda jazz is wel maatje kleiner maar met het magic seat systeem heb je wel echt extreem veel bagageruimte voor een kleinere auto.Houd er wel rekening mee dat er bij sommige modellen flink wat verlies kwa bagageruimte is.
Daar heb je met een gezin niet veel aan.Honda jazz is wel maatje kleiner maar met het magic seat systeem heb je wel echt extreem veel bagageruimte voor een kleinere auto.
![]()

Dakkoffer of aanhangwagen toch? 🤪
Kind van mij heeft ook nauwelijks in de kinderwagen gezeten.Ik liep in Portugal uren met die kleine op m'n schouders.
Wij hebben een rav4 uit 2020. Heerlijke auto. Goed vermogen alleen een lage top snelheid. Al koop je daar geen suv voor lijkt me.Ben zelf aan het kijken naar een 2e hands SUV. Benzine en/of deels hybride(geen plug-in). Mensen nog aanraders?
Budget rond de 30-40k.
Zit ik idd ook naar te kijken, wellicht laten chippen voor iets meer power.Wij hebben een rav4 uit 2020. Heerlijke auto. Goed vermogen alleen een lage top snelheid. Al koop je daar geen suv voor lijkt me.
Veel ruimte binnen in. En dat hybride rijden is ook wel een aanrader. Zeker met het berglandschap waar wij in rijden laat de accu snel op. Heb ook een nieuwer model gereden en die was wat luxer van binnen. Die zal ook wel in je prijsklasse vallen.
Ik had een rav4 ergens in Amerika als huurauto. Rijdt prima, maar voor daar voelde ik me wat klein. 😆Wij hebben een rav4 uit 2020. Heerlijke auto. Goed vermogen alleen een lage top snelheid. Al koop je daar geen suv voor lijkt me.
Veel ruimte binnen in. En dat hybride rijden is ook wel een aanrader. Zeker met het berglandschap waar wij in rijden laat de accu snel op. Heb ook een nieuwer model gereden en die was wat luxer van binnen. Die zal ook wel in je prijsklasse vallen.
Word denk ik toch een t-roc 2.0 190pk. Wil hem dan laten chippen naar 250pk.
Hebben mensen hier nog aanraders qua bedrijven die dit doen? Want als je op internet kijkt heb je 100 verschillende.
Van vught techniek in marum mocht je in het noorden wonen.Word denk ik toch een t-roc 2.0 190pk. Wil hem dan laten chippen naar 250pk.
Hebben mensen hier nog aanraders qua bedrijven die dit doen? Want als je op internet kijkt heb je 100 verschillende.
Voor VAG wagens komt men gauw uit bij VAGtechniek zoals hierboven vermeld of bij JD Engineering. Beide staan erg goed aangeschreven, bij mijn weten.Word denk ik toch een t-roc 2.0 190pk. Wil hem dan laten chippen naar 250pk.