XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Houd er wel rekening mee dat er bij sommige modellen flink wat verlies kwa bagageruimte is.

Ben zelf aan het kijken naar een 2e hands SUV. Benzine en/of deels hybride(geen plug-in). Mensen nog aanraders?

Budget rond de 30-40k.
Wij hebben een rav4 uit 2020. Heerlijke auto. Goed vermogen alleen een lage top snelheid. Al koop je daar geen suv voor lijkt me.
Veel ruimte binnen in. En dat hybride rijden is ook wel een aanrader. Zeker met het berglandschap waar wij in rijden laat de accu snel op. Heb ook een nieuwer model gereden en die was wat luxer van binnen. Die zal ook wel in je prijsklasse vallen.

Wij hebben een rav4 uit 2020. Heerlijke auto. Goed vermogen alleen een lage top snelheid. Al koop je daar geen suv voor lijkt me.
Veel ruimte binnen in. En dat hybride rijden is ook wel een aanrader. Zeker met het berglandschap waar wij in rijden laat de accu snel op. Heb ook een nieuwer model gereden en die was wat luxer van binnen. Die zal ook wel in je prijsklasse vallen.
Zit ik idd ook naar te kijken, wellicht laten chippen voor iets meer power.

Ik had een rav4 ergens in Amerika als huurauto. Rijdt prima, maar voor daar voelde ik me wat klein. 😆

Vandaag hebben wij met onze wagens en een paar vrienden en kennissen een ochtend en middag in Duitsland de Autobahn bezocht. Op zondag rijden daar (vrijwel) geen vrachtwagens en kunnen de PK's regelmatig los gelaten worden.

Voor zover het dat nog niet was is het mij nog maar eens duidelijk geworden dat de mijne ook nodig een kuurtje moet hebben. Wij waren met ons zevenen en ik kon er slechts twee voor blijven. Nogal vervelend. Maar al met al een prachtige dag.

Toevallig vandaag onderweg naar huis de Kia ook even op de donder gegeven, 182kmh op de navi in de slipstream bij een BMW.

Toch netjes omdat Kia zegt dat de max 167 is.

Nu even wat eten in de buurt van Bonn en dan laaste stukje terug.

Ook 180 km/h is een erg leuke snelheid. Alles komt dan snel dichterbij. Vandaag was ook mijn eerste maal op topsnelheid. Bij 298 km/h op de GPS stopte het. Mijn vriendin zag 319 staan en was daarmee nog niet de snelste. Bizar.

Word denk ik toch een t-roc 2.0 190pk. Wil hem dan laten chippen naar 250pk.

Hebben mensen hier nog aanraders qua bedrijven die dit doen? Want als je op internet kijkt heb je 100 verschillende.

Word denk ik toch een t-roc 2.0 190pk. Wil hem dan laten chippen naar 250pk.

Hebben mensen hier nog aanraders qua bedrijven die dit doen? Want als je op internet kijkt heb je 100 verschillende.
Voor VAG wagens komt men gauw uit bij VAGtechniek zoals hierboven vermeld of bij JD Engineering. Beide staan erg goed aangeschreven, bij mijn weten.

Toevoeging; ook Tuning service Huizen is een goede.

Thanks allemaal!

Niks goeds wat in de randstad zit? Voor nu lijkt die in huizen het meest dichtbij.

En anders maar een keertje verder rijden is belangrijk dat het goed gedaan wordt natuurlijk.

Absolute Motors zit je sowieso goed. Alleen weet ik niet of die T-Rocs chippen..

Terug
Naar boven