AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Normaal weet ik altijd wel het geplande onderhoud van mijn auto's. Dit keer helaas het vervangen van de distributie riem van de Fiesta over het hoofd gezien, €2k uitgeven voor een oude auto die we eigenlijk toch al wilden vervangen is mijn te gortig. Nu even snel een proefritje inplannen in een kleine elektrische auto om te kijken of zo iets bevalt voor erbij.

2k voor distributie? Oef....

Wat heb je op het oog nu?

2k voor distributie? Oef....

Wat heb je op het oog nu?
Ja, een natte riem. Ik was ervan op de hoogte toen ik hem een paar jaar geleden kocht, maar ben het gewoon helemaal vergeten.

Ik zou zou weer een Fiesta kopen, maar mijn vrouw heeft liever een iets grotere tweede auto. Iets als een Opel Mokka en tweedehands is een elektrische dan even duur als de benzine variant en die benzine motor die er in ligt is ook niet geweldig.

Iets als een Opel Mokka en tweedehands is een elektrische dan even duur als de benzine variant en die benzine motor die er in ligt is ook niet geweldig.
Vreselijke auto's, die Opel Mokka. Heel raar ingedeeld waardoor het zicht voor heel minimaal is en rijd voor geen meter.

Mokka is een type eerste kwaliteit koffieboon vernoemd naar de Jemenitische havenstad Mokka.

Maar wat heeft dat met een Opel te maken? 🤔

Mokka is een type eerste kwaliteit koffieboon vernoemd naar de Jemenitische havenstad Mokka.

Maar wat heeft dat met een Opel te maken? 🤔
Vanwege de bliksemschicht.
Think About It GIF by Identity

Die knakker kan best aardig rijden.

Allemaal leuk en aardig, maar als jou kindje daar net fietst en zon gast komt eraan.

Uiteraard wil ik niet de heilige zelf spelen, maar beperkt zulke dingen dat je alleen jezelf kan verwonden als het mis gaat.

Allemaal leuk en aardig, maar als jou kindje daar net fietst en zon gast komt eraan.

Uiteraard wil ik niet de heilige zelf spelen, maar beperkt zulke dingen dat je alleen jezelf kan verwonden als het mis gaat.
Die russische drifters rijden zichzelf vroeg of laat allemaal dood dus dat lost zich wel op.

Zonde van die M5.... zo'n boom komt ook best hard aan in zulke oudere auto's.

Terug
Naar boven