Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij jm tuning bevestigen ze de delen met Vband klemmen. Laat ze een rechte buis maken zelfde maat als de kat en een kat. Dan kun je hem in 15 minuten omruilen met een brug. Of laat ze een kat leeg halen als je bang bent voor controle of een rdw fuik. Dan heb je dus een echte kat die je er voor de apk onder knupt en een lege zodat je je vermogen haalt. Ik weet zeker dat je porsche multi map kan hebben dus kun je hem ook wel een map geven voor met en zonder kat.
Dat lijkt mij ook niet. Het geluid wordt natuurlijk wel een probleem, zo een wagen is luid met hoofdletter L, haha! Maar de uitlaat is origineel al voorzien van een kleppensysteem dus met één druk op de knop is de WOK ontweken.Zolang je niet te veel geluid maakt kan ik me niet voorstellen dat ze bij een fuik gaan kijken naar je katalysator?
Heb zelf ook een downpipe zonder sportcat. Als je je raam open hebt als je stil staat ruik je het af en toe verder helemaal niet(bij mij dan).Het wisselen opzich is de moeite niet, inderdaad. De multi map had ik nog niet aan gedacht en heb ik zojuist aangegeven bij de tuner. De extra downpipes maken qua kosten nu ook niet meer uit. 😂 Het enige mogelijke probleem zou dan nog de benzinegeur kunnen zijn. Een vriend van mij had dit heel erg in zijn RS6. Ik vind benzine lekker ruiken maar niet een hele rit lang.
Dat lijkt mij ook niet. Het geluid wordt natuurlijk wel een probleem, zo een wagen is luid met hoofdletter L, haha! Maar de uitlaat is origineel al voorzien van een kleppensysteem dus met één druk op de knop is de WOK ontweken.
Even voelen of je nagel er in blijft haken. Als je met je nagel er achter blijft haken en het dus een diepe kras is moet je al gouw het hele paneel nieuw laten spuiten. Anders is het mogelijk dat het bijgestipt word.Goed, even second opinion(s) want ik heb het idee dat ik iets heb gemistZijn dit krassen die je er eenvoudig uit kunt krijgen of vraag ik nu echt om een wereldwonder in een derde taal die niemand begrijpt?
(Zat er al op sinds aanschaf, de lak is op de wagen wél consistent in kleur haha)
![]()
![]()
![]()
![]()

Deze zit op het dak, daar kan ik nog semi mee leven. Vermoed dat er sleutels of een dakdrager o.i.d op hebben gezeten. De rest zou ik er echter wel graag uit hebben, maar wist niet helemaal of dat een hele logische verwachting was.Mijn gok is dat alleen onderstaande jongen een écht probleem is. De rest zullen ze aardig kunnen wegwerken, me dunkt.
![]()
Je zou langs een detailer kunnen gaan, haar krasjes die alleen in de buitenste laklaag zitten kunnen er vaak uitgepoetst worden. Als je wit(onderste laklaag) ziet wil dat natuurlijk niet.Deze zit op het dak, daar kan ik nog semi mee leven. Vermoed dat er sleutels of een dakdrager o.i.d op hebben gezeten. De rest zou ik er echter wel graag uit hebben, maar wist niet helemaal of dat een hele logische verwachting was.
Mijn God, dat is nog eens snelheid. Gaaf! Ook wel een zwaar prijskaartje.De t*ring, als deze claims waar zijn is dit wel echt gestoord.
![]()
Sorry, Koenigsegg: Rimac Is the Speed King Once Again
Rimac shattered 24 world speed records with the 2,017-horsepower Nevera R hypercar, reclaiming a record from Koenigsegg.www.motor1.com
0 naar 200 in 3.95 seconden?![]()
Belachelijk bruut mits uitgevoerd met de B58 motorisering. Wel echt een liefhebbersauto, zijn weinig te zien.
Is het een mogelijke volgende voor jou? Ik dacht mij te herinneren dat jij ook kijkende was.klopt zie er sinds kort ook bij mij pas 1 of 2 rondrijden. Vind ze in t echt beter ogen als op de foto.
Dat vind ik geen supra. Dat is een BMW samenwerking met Toyoto en daar hebben ze een supra logo opgeplakt.
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd heuuuuurlijk!